רשימת חניוני קראוונים בישראל ו-3 החניונים המומלצים ביותר

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

 

עוד ועוד משפחות בישראל בוחרות להשכיר קראוון ולצאת לטיול קצר או ארוך ברחבי הארץ. נופים עוצרי נשימה, חיבור עמוק לטבע, נסיעה חוויתית עם האנשים שהכי חשובים לנו, צבעים, ריחות והכל בטיול אחד.

חניון קרוואנים

חניוני קראוונים בישראל – ספונטני או מתוכנן?

לפני שנציג בפניכם כמה מהחניונים המומלצים בישראל לקראוונים, יש שאלה אחת שחוזרת על עצמה פעם אחר פעם והיא האם להזמין מקום בחניונים הללו מראשף האם לרכוש קרוואן או לחפש השכרת קרוואנים או האם לטייל ולהיות ספונטנים?

הרי ממש כמו שאנחנו יוצאים לחופשה רגילה ושואלים את עצמנו האם להזמין מראש מקום במלון או צימר או שמא ללכת על חופשה בסגנון הדקה ה-90 על בסיס מקום פנוי, גם בהיבט של לינה עם קראוון, להחלטה זו יתרונות וחסרונות. הרי כולנו חוששים שנצא לטיול, נטייל ונמצה את כל היום אבל כשנגיע בסוף היום לחניון הוא כבר יהיה מלא בקראוונים אחרים או שמא הוא יהיה סגור. 

מצד אחד, כשאנחנו מזמינים מקום מראש, אנחנו יודעים בוודאות שיש לנו מקום לחנות את הקראוון בתוך שמורת הטבע, שזו בעצם הסיבה שיצאנו לטיול אבל מצד שני, כשאנחנו מזמינים מקום מראש בחניון מסוים המיועד לחניית קראוונים, אנו מוציאים מהמשוואה את נושא הספונטניות שמאפיין כל כך טיולים באופן כללי ובמיוחד טיולים בקראוון. הרי אם משהו יקרה שלא בתכנית ונרצה לשנות את המיקום בכל החניונים ? בעיה. אז מה עושים? פשוט קובעים חניון אחד או שניים שהם החניונים המרכזיים ואת שאר הלילות לא קובעים מראש, אלא זורמים באותו היום. וכעת לחניונים שלנו.

חניוני קראוונים בישראל – ההמלצות שלנו

  1. חניון קראוונים בגן הלאומי של חורשת טל – מספק 10 מקומות חניה וממוקם בסמוך לפארק הדייג של הגן הלאומי. ניתן להתחבר לתשתית מים בעלות מופחתת. לצד החניון יש נחל בו הילדים יכולים לטבול את רגליהם בהנאה וכל חניה מכילה פרגולה, שולחן פיקניקים, כיור לשטיפת כלים ועץ המספק צל.
  2. חניון פארק הירדן – הפארק עצום ומשתרע על שטח של למעלה מאלף דונמים. עתיקות, טבע ושלל אפשרויות בילוי לכל המשפחה. בחניון שירותים מסודרים, מקלחות שדה, אופציה להתחבר לחשמל ותאורה.
  3. חניון חוף בצת – אחד החניונים המדהימים שיש בישראל ללינה בקראוון. לא רק שמדובר בחוף עם מראה עוצר נשמה, בסמוך לחוף יש את הנקרות ואפשר לשכור סאפים ולחתור, לצפות על אחד הנופים היותר מדהימים של ישראל. ניתן להגיע עם קראוון אותו השכרנו באופן עצמאי או לחלופין לבוא עם הרכב ולהשכיר בחניון אחד מהקראוונים שבמקום. בתוך הקראוונים יש את כל מה שאתם צריכים כדי להנות מחופשה מהממת בחיק הטבע. יש בכל קראוון בחוץ עמדת מנגל, מטבח מאובזר, מקרר, פינת זולה, שולחן, פופים ועוד.

קרוואן להשכרה בישראל

כמובן שיש בישראל עוד המון חניונים הפזורים להם וממוקמים בנקודות מפתח גיאוגרפיות שמהן אפשר לצאת בכייף לכל מיני טיולים בכל מיני סגנונות. לכל חניון יש את האופי ואת היתרונות שלו ולכן לפני שבוחרים להגיע לאזור מסוים, תמיד אפשר לברר על החניונים הקיימים הספציפיים באזור שאנחנו צפויים לטייל.

איך בוחרים את החניון המושלם?

כמובן שלפני הכל, אתם צריכים לוודא שיש מספיק מקום בהתאם לכמות המשפחות שמטיילות. אם למשל, אתם נוסעים כמה משפחות של חברים או כמה תתי משפחות, כדאי לבדוק את הנושא הזה מראש. דבר שני שכדאי לבדוק הוא שהחניון נותן מענה לכל הצרכים שלכם, זאת במידה והקראוון שלכם לא נותן מענה למקלחת, אוכל, חחיבור למים, לחשמל וכדומה. דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא המחיר וכמובן השעות שבהן החניון פתוח.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!