כיצד ספא מדמה את הרפואה הטבעית?

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

זה נכון שלתרופות הממוצעות בדרכים מלאכותיות, ישנה תרומה מכרעת בשימור בריאות הציבור, מיגור מחלות ומגיפות והעלאת הגיל הממוצע העולמי. ועם זאת, רבים מאתנו שוכחים עד כמה הטבע טומן בחובו שפע של יתרונות וסגולות אשר יכולים לתרום באופן מכריע לבריאותנו ולשמר אותה על פני זמן רב.

אודות ספא ורפואה טבעית

ספא נתפס בקרב רבים כבילוי שנועד לציין אירוע מיוחד ותו לא. עם זאת, מחקרים מוכיחים כי שילובו של הספא בשגרה החודשית, יכול להבליט שפע של יתרונות בריאותיים רבים ונפלאים. במאמר הבא נרצה לדון בהרחבה אודות אותם היתרונות ולהקביל אותם לאלו אשר מגיעים הישר מן הטבע.

בין שתבחרו בספא בתל אביב הסואנת והרועשת ובין שתערכו ספא באזור טבע נפלא, שקט ופסטורלי, היו סמוכים ובטוחים כי אתם תקצרו את אותם היתרונות בדיוק, ותצאו מן הבילוי נשכרים.

רפלקסולוגיה טבעית

הקדמה וההסתגלות שלנו כבני אדם לכיסוי הגוף, כמעט והשכיחה מאתנו לחלוטין את האפשרות ליהנות מרפלקסולוגיה טבעית המסופקת על-ידי הטבע. כאשר אנו הולכים יחפים על אדמה שאיננה ישרה, הרי שאנו נהנים מלחיצות ספונטניות המתבצעות על נקודות שונות בכף רגלנו. כאשר אנו שעונים לאחור על קיר שאיננו ישר פלס, הרי שאנו נהנים גם כן מנקודות לחיצה שונות.

בהגיענו לספא, אנו למעשה נהנים מעיסוי מקצועי אשר מתייחס לאותן הנקודות שכבר לא מקבלות את אותה התייחסות כמו אבותינו ההיסטוריים של לפני עשרות אלפי שנים.

הריכוז ב"כאן ועכשיו"

כאשר אנו מבצעים מדיטציה, אנו למעשה נדרשים לריכוז מוחלט במה שקורה בהווה. מטרתה של המדיטציה היא לאמן את המוח להיות מרוכז בדברים שמתרחשים ברגע נתון ומבלי שהמחשבה תברח למחוזות של עבר או עתיד. כך למשל, במדיטציה אנו מתרכזים בתחושות פיזיות, בנשימה או בקולות וצלילים שסביבנו.

בטבע, היה האדם נדרש מצוי בסביבה שקטה ונעימה ובה כל רחש וכל צליל היה יכול לזכות להתייחסות מכובדת. לעומת זאת, בעיר הסואנת, הרי שמגוון רעשי הרקע כמעט ולא זוכים להתייחסות בשל הערב רב של צלילים ברמות תדר שונות. בזמן עיסוי מקצועי, אנו נמצאים בסביבה שקטה עם מוזיקה נעימה ומרוכזים בתחושות הפיזיות של לחיצות ולישות השרירים הכאובים.

תכשירים מן הטבע

בספא נהוג גם להשתמש בשלל תכשירים שלקוחים מתמציות טבעיות. תמציות אלו מסייעות בהמרצת זרימת הדם ובחימום האזורים הכאובים. עצם השימוש בתמציות המתבססות על המצוי בטבע וללא כל חומרים מלאכותיים, מספק היבט נוסף וחשוב בטיפול הטבעי שספא יכול לספק לנו, ולדמות את כוחו המרפא של הטבע.

מומלץ אם כן, להקפיד על ספא לא רק כדרך לציון אירועים מיוחדים דוגמת ימי הולדת או מחווה רומנטית, כי אם בתור צעד רפואי מניעתי שנועד לשמר את בריאותנו ולהקנות לנו איכות חיים גבוהה ונוחה יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!