על פי אילו פרמטרים בוחרים מלון בתל אביב?

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

עד לפני מספר שנים, הייתם פונים אל סוכנת הנסיעות שלכם שתסגור לכם מלון לחופשה. וכיום? הודות למהפכה הדיגיטלית ולנגישות שלכם למידע, אתם יכולים בתוך מספר שניות וכמה קליקים – לבחור לעצמכם את המלון הבא לחופשה! אם אתם יכולים להשוות בין בתי מלון, לקבל הצצה לכל בית מלון ואפילו לקרוא המלצות של נופשים, למה שלא תעשו את זה?

רגע לפני שגם אתם חותמים על ימי החופשה במקום העבודה, דעו על פי אילו פרמטרים כדאי לבסס את הבחירה שלכם. עתידים לנפוש בעיר ללא הפסקה – תל אביב? לפניכם, כל מה שחשוב לבדוק אל מול בתי המלון בתל אביב:

הלוקיישן

אולי הדבר המשמעותי ביותר בחופשה הוא הלוקיישן. המטרה היא שתוכלו לצאת מהמלון אל מרכז העיר, זאת מבלי שתהיו תלויים ברכב הפרטי, בנהגי מונית או בתחבורה הציבורית. ככל שתהיו קרובים יותר למרכז הענייניים – ללב האטרקציות, המסעדות ומקומות הבילוי והפנאי, כך טוב יותר. רבים תוהים האם כדאי להשקיע יותר כסף במלון במיקום אטרקטיבי, והתשובה היא חיובית. במידה ותנפשו במלון מרוחק יותר, יהיה עליכם לשאת בהוצאות בלתי צפויות על תחבורה, וגם לבזבז זמן יקר מהחופשה שלכם על התניידות בתוך העיר.

מה יש למלון להציע לכם?

הדבר הבסיסי ביותר הוא להתרשם מהחדרים המוצעים. גלישה באתר בית המלון בו אתם מתעניינים, תעניק לכם הצצה לסוגי החדרים – הקלאסים והסוויטות. מעבר למידת אבזור החדר, בדקו מה יש למלון להציע. מדוע? משום שישנם אלו שעבורם נופש אמיתי הוא שהות בבית המלון – ללא יציאה ממנו. מה חשוב לבדוק אם כן?

  • האם המלון מציע חדר כושר מאובזר
  • האם המלון מגיש ארוחת בוקר עשירה ומפנקת
  • האם מוצעים טיפולי ספא מפנקים
  • האם ישנה אפשרות לשירותי בייביסיטר וכדומה…

מלון בוטיק או מלון גדול?

רבים מחפשים אחר התשובה והיא איזה מלון עדיף יותר – מלון בוטיק עם עשרות חדרים, או מלון גדול עם מאות חדרים? האמת היא שאין תשובה אחת, אלא שיש את המלון שמתאים לכם ספציפית. על כל פנים, כדאי לתאם ציפיות באופן מלא, ולהבין מהו גודלו של המלון. לדוגמא: עבור חופשה רומנטית, יתאים בעיקר מלון בוטיק קטן, המבטיח שהות שקטה, נעימה וסולידית.

מידת האטרקטיביות של נוף המלון

כשאתם יוצאים לחופשה, אתם רוצים להתנתק מהשגרה המוכרת, וליהנות כמה שיותר מסביבה מפנקת, מרגשת ולא שגרתית. אחד הנכסים הבולטים של העיר תל אביב הוא הים, כך שיהיה כדאי בהחלט לבחור במלון המציע לכם נוף לים. גלי התכלת של הים התיכון יספקו לכם את התפאורה המושלמת לחופשה שלכם – כ-365 ימים בשנה. אלו מכם שרוצים ליהנות מהתפאורה הייחודיות אפילו יותר, יכולים לסגור סוויטה מפוארת עם נוף לים בתל אביב.

המלצות נופשים

כיום, אתם לא צריכים להמר ולקנות חתול בשק. משתמשים רבים ברשת אוהבים לשתף בחוויה שלהם, ואתם יכולים רק להרוויח. קראו המלצות על המלון בו אתם מתעניינים, ונסו להבין האם אתם אכן עתידים להגשים את חלום החופשה שלכם במלון זה ספציפית. כשאתם קוראים המלצות, התמקדו על הדברים הבאים:

  • אדיבות הצוות
  • עיצוב החדרים
  • לוקיישן המלון
  • טיב ארוחת הבוקר
  • VALUE FOR MONEY

מחיר המלון

ואולי הדבר האחרון (שכן, גם אותו צריך לקחת בחשבון), הוא את עלות המלון. לא ניתן לקבוע מהו מחיר יקר ומהו מחיר נוח, שכן כל אחד מגדיר תקציב אחר לחופשה שלו. עם זאת, חשוב להבין האם עבור המחיר שדורשים מכם, אתם עתידים לקבל תמורה ראויה. מאחר ואתם לא יוצאים בכל יום לחופשה, יהיה כדאי להשקיע וכך ללכת על בטוח. אל תשכחו לרגע, כי גם המלון (ואולי בעיקר הוא), מעצב את החופשה והחוויה שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!