קראוונים להשכרה באילת | כל סוגי הקראוונים | ניסיון של 10 שנים

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

אין ספק שהעיר אילת תמיד הייתה וכנראה גם תמיד תהיה לאחד היעדים המבוקשים והפופולאריים לנופש. כשאנחנו חושבים על חופש, זו העיר הראשונה שעולה אצל רבים מאיתנו בראש. אין צורך להרחיק לכת, אין צורך בדרכונים, הכל פשוט וקל. למעשה, היא העיר אילת מציעה לנו הישראלים הנופשים והתיירים שמגיעים מחו“ל כמעט את כל מה שאפשר לחלום עליו בחופשה ייחודית.

קראוון בטבע לכל מטרה

שילוב בין בטן גב לטבע, אופציה לצלול באחד מאתרי הצלילה הכי מרהיבים בעולם, חנויות קניות בשפע, מסעדות וברים מהמובילים בעולם, אופציה לצאת לשיט בכל שעות היממה, נופים מרהיבים של הרי אילת וים בצבע כחול עמוק וזו כמובן רק רשימה חלקית. אחת הבעיות שבעצם מונעות מאיתנו הישראלים לצאת לחופשה בעיר ולבחור ביעדים אחרים בין אם בארץ ובין אם בעולם זה בעצם נושא של המחירים הגבוהים בבתי המלון.

מחירים שמצד אחד מונעים מאיתנו חופשה ארוכה שבה באמת אנחנו יוכלים לטעון את המצברים שלנו מחדש ומצד שני מאפשרים לנו באותו מחיר ליסוע לחו“ל ואפילו לצאת עם רווח נקי.

טיול קרוואנים

קראוונים להשכרה באילת – להנות מהכל מבלי להתפשר על הנוחות

אז מסתבר שיש פתרון. פתרון שמאפשר לנו שלא  לוותר על החופשה המדהימה שכולנו חולמים עליה. היום כל אחד יכול להשכיר קראוון במחיר שמשתנה בהתאם לסוג הקראוון שאתם בוחרים והגודל שלו. כלומר אפשר להשכיר קראוון בדיוק לפי הצרכים שלכם: סוג החופשה שאתם מעדיפים, רמת הנוחות שאתם מחפשים, תקציב ועוד.

קראוון נייד או קבוע להשכרה באילת?

ובכן, האמת היא שכל הנושא של קראוונים להשכרה באילת למשפחות תפס מאוד חזק בשנים האחרונות. אנשים רוצים לחוות את החופשה שלהם בצורה שהיא קצת שונה, קצת אחרת ולצבור חוויות עם האנשים שהכי קרובים לנו. לצד זה, כמובן שעם קראוון אפשר לחוות את הטבע ברמה אחרת. הכל נמצא בחוץ ממש מעבר לחלון בין אם זה עצים, הים, השקיעה או הזריחה – זה מאפשר לנשום את האוויר כמו שהוא. כשאנחנו בוחרים חופשה בקראוון על פני בית מלון, זה הרבה יותר מאשר החיסכון הכספי, זה פשוט חוויה שאי אפשר להסביר אותה במילים. זה להתחבר לאנשים, להתחבר לטבע ולחזור הבית טעונים באנרגיות חיוביות לחופשה הבאה. אנחנו מבטיחים לכם, אחרי שתנסו את זה פעם אחת, תרצו לצאת לחופשה הבאה שלכם רק בקראוון.

יש קראוונים קבועים באילת בכל מיני חניונים הפזורים בעיר בנקודות אסטרטגיות לעומת קראוונים ניידים שאפשר לעבור איתם ממקום למקום באמצעות  נגרר. אז לפני שאתם מחליטים איזה קראוון אתם רוצים להשכיר, אתם צריכים לחשוב על איזה סוג של חופשה אתם מחפשים.

קרוואן נגרר

בקראוון יש את כל מה שאתם צריכים

למעשה, הקראוון שאתם משכירים ולא משנה אם החלטתם ללכת על קראוון פשוט או קראוון סופר יוקרתי מכיל את כל מה שצריך בשביל חופשה כייפית. יש לכם מטבח מאובזר עם מקרר ומקפיא וכיריים לבשל, יש לכם שולחן אוכל קטן וכסאות, מיטה לישון, ספות נפתחות לילדים, שירותים, מקלחת עם מים חמים ויש כאלה שמציעים אפילו אינטרנט וחיבור לכבלים עם טלוויזיה. אז בעיקרון, אתם יכולים להחליט איזה קראוון אתם רוצים להשכיר וככה גם בעצם תיראה החופשה שלכם. אם אתם הולכים לישון בחניון שכבר יש קראוונים, כנראה שיהיה גם מקומות לעשות פיקניק, להבעיר אש כדי לבשל או להכין מדובר ועוד כל מיני דברים במתחם של החניון עצמו.

רוצים לשמוע עוד מידע על השכרת קראוונים באילת? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!