קראוונים להשכרה בכינרת | השכרת קרוואן בכינרת | 100% אמינות

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

חושבים על חופשה בלתי נשכחת וקצת אחרת ? מחפשים קראוונים להשכרה בכינרת? חברת ארץ המעיינות תשמח לסייע לכם בבחירת קראוון המושלם לצרכים שלכם. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם חברות המתמחות בהשכרת קראוונים בכל הארץ כדי שאתם תוכלו לצאת לטיול כייפי, מפנק וממש לא שגרתי.

קארוון בטבע

מדוע כדאי להשכיר קראוונים בכינרת?

משום שהכינרת נחשבת לאחד האזורים הכי יפים בארץ, יש כל כך הרבה אטרקציות, מסלולי טיול, פעילויות ונופים שאתם יכולים לחשוף את הילדים אליהם ובעיקר זו חוויה מאוד מיוחדת לכם ולכל המשפחה. זמן איכות בטבע מבלי לוותר על הנוחות הבסיסית שלכם בין אם זה מקלחת חמה שיש בתוך הקראוון שאתם משכירים, שירותים, מטבח מאובזר עם כל מה שאתם צריכים להכין ארוחות לכם ולילדים, מיטות נוחות לשינה ואפילו אם תרצו ניתן להשכיר קראוונים עם טלוויזיה, חיבור לכבלים ולאינטרנט.

חניון קראוונים

קראוון נגרר או קראוון קבוע?

כאשר אתם בוחרים לצאת לחופשה עם קראוונים להשכרה בכינרת, יש לכם שתי אופציות כאשר לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה. האופציה הראשונה היא קראוון נגרר.

קראוון נגרר בעצם מתחבר לרכב שבו אתם נוהגים והיתרון המרכזי הוא שאתם יכולים לזוז לאן שאתם רק רוצים באזור הכינרת ולא מקובעים על מקום אחד ספציפי. זאת אומרת, שאם למשל יש לכם 4 ימי טיול או חופשה, אתם יכולים בכל יום ליסוע למקום אחר ואפילו להרחיק עד לדרום הארץ.

יתרון נוסף הוא שאתם בוחרים את הקראוון שאתם רוצים בין אם זה קראוון בסיסי ובין אם זה קראוון מפואר. החיסרון הוא במחיר שנחשב לגבוה יותר בהשוואה לאופציה השניה שהיא קראוון קבוע.

קראוון זה בעצם ממוקם בחניוני קראוונים באזור הכינרת שנמצאים עם עוד קראוונים בסמוך אליהם. בדרך כלל, קראוונים אלה נחשבים לפחות יוקרתיים אבל זה לא בהכרח. בנוסף, בשונה מקראוון נגרר, השירותים והמקלחות יהיו בתוך החניון והקראוון יספק לכם מקום שינה בלבד. אין ספק כי אם אתם מחפשים חופשה שהיא גם בחיק הטבע אבל גם מפנקת, כדאי לכם לבחור בקראוון הנגרר, רק שאתם צריכים לוודא שהגודל שלו מתאים גם לצרכים שלכם וגם ליכולת של הרכב שלכם לגרור אותו.

טיולים באזור הכינרת והסביבה

עכשיו, אחרי שארגנתם את הקראוון לחופשה שלכם, אתם צריכים לתכנן לאן ליסוע. היופי שבחופשה בקראוון הוא שבעצם אתם יכולים להיות מאוד ספונטניים ולהחליט ממש באותו רגע לאן אתם רוצים ליסוע. פרט לכינרת עצמה שמאפשרת לנו שפע של מים זורמים בהם אנו יכולים להשתכשך להנאתנו ולצפות בשקיעות קסומות, תוכלו לבקר בשמורת הארבע שנחשב למצוק גיר מרשים במיוחד. המצוק מגיע ל-390 מטרים מעל הכינרת ומשלב מערות טבעיות, בית כנסת עתיק, פריחה מדהימה ועוד. תוכלו לבקר גם בגן הלאומי עין איוב בו יש מעיין מדהים ביופיו. חפשו גם מידע על שמורת מג‘רסה, נחל צלמון, מצפה אופיר וקמפינג בחוף הירוק. ראו גם: השכרת קרוואן בצפון או לחילופין השכרת קרוואן באילת

טיפים לבחירת קראוון מושלם

  1. חשבו כמה אנשים אתם ובדקו שיש מספיק מיטות לכולם. תמיד אפשר להתפצל ולהזמין כמה קראוונים במידה ואתם הרבה אנשים.
  2. חשבו על מה אתם לא מוכנים לוותר בין אם זה מים חמים במקלחת או כל פינוק אחר שחשוב לכם שיהיה.
  3. הגדירו תקציב ולפי זה הזמינו את הקראוון שלכם. במידת האפשר האריכו את החופשה, זה מוזיל את עלות הקראוון ליום.
  4. היו ספונטנים אבל עם כיוון כללי לגבי המסלולים. יש מקומות שצריך להזמין כרטיסים מראש או חניונים ולכן לפעמים בעיקר בעונות עמוסות כמו פסח והחופש הגדול, כדאי להתארגן מראש.

בחירה נכונה של קרוואן על הכנרת

אין חולק על כך שחופשה באמצעות קרוואן הפכה כבר מזמן לחופשה האולטימטיבית. השילוב בין היכולת להנות בלי הפסקה, בלי מגבלות של מקום וזמן ולהגיע לכל פינה בטבע ועדיין להרגיש תחושה ביתית ופרטית – היא התגלמות החופש במיטבו.

אלא שכמו בכל תחום, במידה וההכנה שלכם לא הייתה מיטבית או הבחירה שלכם בסוג של קרוואן על הכנרת לא הייתה מושכלת או מותאמת לצרכים שלכם, אתם עלולים לחוות מפח נפש. ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת השכרת קרוואן על הכנרת: רמת האירוח בקרוואן, מספר ימי הנופש, האם לחנות קבע או לנוע ממקום למקום, גודל הקרוואן ועוד ועוד שאלות. אולם  סוגיה אחת היא בין העיקריות והחשובות ביותר: סוג הקרוואן.

קרוואן על הכנרת

סוג הקרוואן

לסוג הקרוואן האידיאלי עבורכם יש השפעה רבה על הצלחת הנופש. כעקרון יש שני סוגים מרכזיים או קטגוריות של קרוואנים: קרוואן נגרר וקרוואן ממונע. קרוואן ממונע הוא קרוואן המחובר לכלי הרכב הגורר ומסיע אותו באמצעות וו גרירה ייעודי. כל המבנה הזה נוסע כיחידה אחד אך אין חלל משותף לרכב ולקרוואן. בכל רגע, גם ניתן לנתק את הקרוואן מהרכב, להניחו ולהמשיך רק עם הרכב או להיכנס אל הקרוואן עצמו ולשהות בו.

קרוואן ממונע הוא למעשה מעין מכונית ענקית אשר נוסעת וכוללת בתוכה גם את הקרוואן עצמו. זו יחידה אחת שלמה עם חלל משותף. מקדימה תא הנהג ומאחור הקרוואן על שלל חלליו השונים כגון חדרי השינה, הסלון, המטבח, השירותים וכד'. הבית תמיד נוסע איתך ואינך יכול לנתקו.

נגרר או ממנוע?

אז מה עדיף בחופשת קרוואן על הכנרת, ממונע או נגרר? ובכן, אין תשובה אחת נכונה וזה תלוי הרבה בצרכים ובהעדפות שלכם. קרוואן ממנוע מאפשר לכל בני המשפחה לשהות ביחד גם בחניה וגם בנסיעה, כאשר ניתן לנוע בין החללים המפנקים של הקרוואן לחלק בו יושב הנהג. זו חוויה יוצאת דופן וכיפית במיוחד. קרוואן זה גם נוח מעט יותר לתמרון והגעה למקומות צפופים. למען האמת, לא כל כלי הרכב הפרטיים גם מיועדים לנשיאת קרוואן נגרר ולכן יתכן והפתרון הטוב ביותר עבורכם יהיה קרוואן ממנוע בו הרכב הוא גם הקרוואן.

לעומת זאת, קרוואן נגרר מספק חוויה אחרת. אומנם מי שנמצא בתוך תא הנהג, בעת נסיעה, לא יכול לחוות ביחד את הכיף עם מי שבחלל המגורים אבל מצד שני הוא מציע יתרון אחר. יתרון זה נובע מהאפשרות לנתק את הקרוואן בכל רגע מכלי הרכב, למקם אותו בחניה מסודרת ולעבור לנסיעה רק ברכב הפרטי. זה טוב במיוחד כאשר נרצה להגיע לאתרי טבע קצת פחות נגישים או דווקא למקומות יותר הומי אדם כמו מרכז העיר, שהתמרון בקרוואן נגרר מעט מורכב בו. כך, ניתן להחנות את הקרוואן, לנתק את הרכב ולנסוע אתו לבילוי ובסיום, לחזור לבית הנע המוכן והכיפי שלנו.

רוצים לצאת לחופשת קרוואן על הכנרת ולא יודעים במה לבחור? גם אם אתם יודעים, מומחי חברת 'קראפאן' ישמחו לייעץ לכם ולעזור לכם להחליט מה יספק לכם את החוויה המושלמת. אנו בטוחים שתמצאו את הקרוואן הטוב ביותר עבורכם מבין צי הקרוואנים הגדול שלנו.

קרוואנים על הכנרת – חופשה עם החברים

חופשת קרוואנים על הכנרת, היא מראה נפוץ יותר ויותר לאחרונה. כאשר אנו חולפים מסביב לאגם במהלך השנה, אנו רואים עוד ועוד קרוואנים נמצאים בחניונים ייעודיים, "מטר" מהמים, מסודרים בינות לעצים או לצד ציליות ושולחנות עץ ופינות מנגלים, כשמסביבם חבורות ידידים משותפת, נהנים מהבריזה ומהאווריה שבלהיות יחד.

ואכן, קרוואנים על הכנרת מספקים חווית נופש יוצאת דופן. מצד אחד, אנחנו חיים את החלום של בטן גב, במרחק קצר מהחדר ומהצד השני, "החדר" שלנו הוא בלב הטבע. אין שילוב מושלם מזה.

קרוואנים על הכנרת

להיות במקום מאורגן ועדיין לנוע.

חופשת קרוואנים על הכנרת היא כל מה שחופשת אוהלים וקמפינג בכנרת לא יכולים לתת. הקרוואן הוא מקום גדול מרווח ומסודר הרבה יותר מאוהל. כל הציוד שלנו שמור ובטוח בפנים. יש מיזוג אוויר ומקום מסודר ולא צפוף לישון. האינטימיות והפרטיות שלנו נשמרת, ההגיינה והניקיון טובים לאין שיעור וכל זה בלי לוותר לרגע על חווית הטבע, הקרבה למים ואווירת הנופש עם החברים.

יתרה מכך, בכל רגע נתון בו נחפוץ, אנחנו יכולים להתניע את הרכב עם הקרוואן המחובר אליו ולנסוע לטייל במקום אחר. לעבור לחבל ארץ אחר, לחוף אחר סביב הכנרת או לנסוע לטיול עם כל הציוד שלנו (בלי לקפל ולארגן  את האוהלים) ולחזור לאותו מקום בדיוק לצורך חניית לילה. זהו החופש המוחלט וחוויה שלא תשכחו.

להיטען מחדש.

בחניית קרוואנים על הכנרת, אף שאפשרי לעשות אותה כמעט בכל מקום, כדאי ולנסות להצטרף לחניון מאורגן. בחניון כזה ניתן להצטייד בכל מה שצריך, להטעין ולסדר את הקרוואן, למלא מים היכן שצריך, להתחבר לברז חיצוני וליהנות ממקלחת מפנקת וליהנות מחברתם של החברים שלנו ושל חובבי נופש בקרוואנים כמונו.

אם הגעתם מוקדם, תוכלו להספיק וליהנות מקיסמה של הכנרת באור יום, אם הגעתם מאוחר בחלילה (אל דאגה, יש תאורה), תוכלו להתעורר ולקפוץ ישר אל הכנרת. היא הרי במרחק נגיעה מכם. תוכלו להישאר במהלך היום, לנפוש ולהתרועע בחוץ, כאשר אתם יודעים שבכל רגע, תוכלו לחזור פנימה לקרוואן וליהנות מעולם אחר.

חברים עם קרוואנים על הכנרת

הנה חופשה של כיף שלא תשכחו. שילוב של חופשה הרפתקנית וחברה טובה. אם אתם קבוצה של משפחות או קבוצה של חברים, תארגנו לעצמכם טיול קרוואנים משותף. כל משפחה, לפי הגודל שלה, בקרוואן מותאם בשבילה אבל כולכם נעים כאחד וחונים האחד ליד השני. המשפחות ישחקו ויבלו יחד, תוכלו לשבת על שפת האגם וליהנות מהשלווה והחופש ובייחוד מחברה טובה. בלילה, כל אחד יכנס לקרוואן המפנק שלו ולא יצטרך לשמוע, כמו באוהל, את השני מדבר או נוחר…

רק תזכרו לתאם מראש הגעת הקרוואנים שלכם לחניון קרוואנים על הכנרת מוסדר. שלא ייווצר מצב שתגיעו ואין עוד מקום לכולם.

רוצים לצאת לטיול שאתם ומשפחתכם לא תשכחו לעולם? רוצים לצאת קבוצה של ידידים במשותף לנופש קרוואנים על הכנרת. אנחנו ב'קראפאן' נשמח לעמוד ולרשותכם ולהציע לכם מספר רב של קרוואנים עבור כל אחד מחברי הקבוצה ויעוץ רציף לתכנון נכון של הטיול והחוויות.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!