אוהל למסיבת רווקות

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

כמעט כל אחת שחולמת למצוא את בכיר ליבה ולהינשא לו, חולמת גם על מסיבת הרווקות שלה. ואין על מסיבת רווקות באוהל על חוף הים, בפארק או בחיק הטבע עם החברות הכי טובות. חיבור עמוק לטבע, לשכוח מהכל ופשוט להתמכר לאוויר ולחוויה שתישאר אתכן לכל החיים.

אוהל למסיבת רווקות, צריך לדעת איפה להשכיר

אצלנו בארץ המעיינות תוכלו להשכיר אוהלים להצללה העומדים בתקנים של מכון התקנים עשויים כותנה ומעניקים צל של ממש, מה שיאפשר לכם להאריך את הזמנים של המסיבה ולהנות אחת מהשניה עד שהשמש שוקעת ואולי גם אחרי זה. בנוסף, תוכלו להשכיר גם ספסלי זולה, שולחנות, מזרנים, מחצלות, מערכת הגברה, תאורה, גנרטור ולשדרג את חבילת המסיבה שלנו עם עוד מגוון של מוצרים שיהפכו את המסיבה שלכם לבלתי נשכחת.

מדוע צריך אוהל במסיבת רווקות?

בטח החלטתם לקחת את המסיבה שלכן צעד אחד קדימה ולהפתיע את הכלה. כחלק בלתי נפרד ממסיבת רווקות יש כל מיני חלקים למסיבה. אם זה בחוף הים, אז אנחנו קצת נכנסות למים, קצת משחקות במטקות, קצת משתזפות ואולי אפילו תחליטו לשלב איזו סדנא מגניבה כדי להעשיר את התוכן שלה.

בשביל זה חייבים אוהל מספיק גדול שיאפשר לכל הבנות לנוח בין הפעילויות וכמובן לשהות בצל, בעיקר בחודשי הקיץ שהם מאוד חמים בישראל. ברגע שיש לנו אוהל אנחנו יכולות לנוח, לשבת בצל, לשתות משהו קר, לאכול ואפילו אולי לתפוס איזו תנומה קלה בין לבין.

מה חשוב לשים לב כשמכירים אוהל למסיבת רווקות?

הדבר הראשון שחשוב לקחת בחשבון הוא המיקום. יש להתאים את בחירת האוהל או האוהלים למיקום שלנו. בנוסף, חשוב לשים לב שהאוהל מספיק גדול בהתאם לכמות המוזמנות. במידת הצורך, ניתן להשכיר שני אוהלים ואפילו שלושה. מכיון ואנחנו בנות ולא בנים, בטח לא בא לכן להתעסק עם תהליך ההרכבה והפירוק של האוהל, לכן אנחנו ממליצים לבחור חברה המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים וגם דואגת לכל הנושא ההרכבה והפירוק. עוד משהו שמאוד חשוב לזכור אותו הוא שכדאי להשכיר אוהל למסיבת רווקות מכותנה ולא מלייקרה. הלייקרה יוצרת סוג של אפקט חממה וזה ממש לא כדאי ולא מומלץ.

4 טיפים לתכנון מושלם של מסיבת רווקות מהממת

  1. הכינו רשימת ציוד מסודרת וודאו שיש לכם כל מה שצריך למסיבה. שימו לב שעדיף תמיד להשכיר את הציוד ממקום אחד מסודר במקום להתפזר ולפצל את ההזמנה.
  2. במידה ויש יותר מ-5 בנות שמגיעות, מומלץ לקבוע 2-3 תאריכים ולבחור את התאריך שרוב הבנות יכולות להגיע. אחרת, בחיים לא תמצאו זמן שמתאים לכולן.
  3. דאגו שהציוד נמצא במקום לפחות 3 שעות לפני שמתחילה המסיבה.
  4. דאגו לקירור עבור השתיה ובמידת הצורך גם לאוכל.

זהו. כעת כל מה שנשאר לכם זה לבחור לוקיישן ולשווק את המסיבה שלכן.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!