טיול קראוונים בארץ: חוויה שלא תוכלו לשכוח לעולם

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

מי מאיתנו לא משתוקק מדי פעם להרגיש את תחושת החופש והשלווה? אבל מה עם נוסיף לחופשה הבאה שלנו גם פן של ספונטניות, גמישות וחיבור אמיתי ואותנטי לאמא אדמה? נשמע לכם כמו חלום? מסתבר שעוד ועוד ישראלים מאמצים את מה שבאירופה, ארה“ב וקנדה הפך מזמן לחלק בלתי נפרד מהתרבות שלהם – טיול קראוונים בארץ. טיול קראוונים הוא משהו קצת אחר בהשוואה לחופשה שאנו רגילים אליה אבל יש בו קסם מיוחד שקשה מאוד להסביר במילים. ובכל זאת.

קראוון להשכרה

לפני שנתחיל, למה בכלל כדאי לצאת לטיול קראוונים בישראל?

למעשה, ישראלים רבים מתחברים לרעיון של חופשה בקראוון אשר מצטייר ממש כמו החופשה המושלמת. אין צורך לדאוג ולהזמין בתי מלון, אין צורך להשקיע חצי יום באריזות ואפשר לבחור בדיוק את הנופים, המסלולים והאטרקציות שמתאימים לנו ולמשפחה שלנו. בתוך הקראוון יש את כל מה שאנחנו צריכים לחופשה האולטימטבית והיום ניתן להשכיר קראוונים החל מאילו הפשוטים המספקים נוחות מינימלית ועד קראוונים מפוארים עם כל הפינוקים. כשאתם בוחרים לטייל בקראוון בארץ, אתם יכולים לישון איפה שבא לכם החל מחופשה על חוף הים, דרך לינה בסמוך למפלים ועד חורה ירוקה עמוסה בצמחיה. בשונה מקמפינג, טיול בקראוון מעניק לנו נוחות כמו שינה על מיטה, מטבח מאובזר, שירותים, מקלחת חמה ועוד.

חברת השכרת קרוואנים

לטייל מבלי להתפשר על כלום

היום יש חברות שפשוט חשבו על הכל בשביל שיהיה לכם נוח. הקראוונים השונים מגיעים במגוון של עיצובים, מתוכננים עם המון השקעה, מחשבה ויצירתיות כדי שלא תרגישו שאתם מוותרים על משהו, אלא להיפך. מיזוג אוויר או חימום, כיור, מקרר, מיקרוגל, תנור כדי שתוכלו להכין איזו ארוחה שבא לכם, מיטה זוגית, מיטת קומותיים או מיטה נפתחת לילדים ואפילו יש קראוונים עם מערכת מולטימדיה מובנית, למרות שלא לשם כך התכנסנו :).

היתרון של ישראל על חו“ל

היתרון המרכזי שלנו הוא בכך שישראל יחסית קטנה ולכן במספר מצומצם של ימים אנחנו יכולים לכסות שטח יחסית רחב של קילומטרים ואולי אפילו לשלב בין הצפון לדרום.

קראוון לטייל בארץ – לרכוש או להשכיר?

ובכן, אם עדיין לא התנסיתם בחוויה במלואה על כל המשתמע מכך, כדאי שקודם כל תשכירו קראוון לפחות לטיול אחד כדי שתבינו אם אתם מתחברים אליה. היופי בהשכרת קראוון הוא שאתם יכולים להיות לגמרי ספונטנים ולזרום. תוכלו לבחור בין טיול של יום, יומיים או אפילו יותר מזה. הזדמנות נפלאה לבלות עם הילדים ולחשוף אותם לדברים חדשים ומיוחדים שהם ממש לא נתקלים איתם ביום יום שלהם. גיבוש, כייף וצבירת חוויות זה בדיוק מה שתקבלו במלוא מובן המילה. אחרי שתתנסו ותרגישו זה מתאים לכם, תוכלו בהחלט לרכוש קראוון לטיולים או לחלוק אותו עם עוד משפחה וככה להוזיל עלויות.

איפה אפשר לטייל עם קראוון בישראל?

האפשרויות הן אינסופיות. חניון קראוון עח הנחל ממוקם במושב שאר ישוב ומעניק לכם גישה מעולה לכל המסלולים שבגליל העליון. שמורת טבע נחל שניר, תל דן, שיטטה בירדן ואגמון החולה הם רק חלק מהמקומות המדהימים שתוכלו לבקר בהם. אם יורדים קצת למטה יש את חוף גופרה שהוא אחד מהחופים היותר מוצלחים בכינרת. גם חוף בצת יתן לכם גישה למגוון של טיולים, ביקור במבצרים ייחודיים ונופים עוצרי נשימה. בנגב תוכלו ללון בחניון פארק אשכול או בחניון פארק תמנע ולהנות מהקסם של המדבר והערבה.

רוצים לשמוע עוד על השכרת קראוונים לטיולים בישראל? צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל השאלות.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!