עין חדוד (עין עמיקם)

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

בחלקו העליון של נחל תנינים, בסמוך ליישוב עמיקם, נובע מעיין עין חדוד אל תוך בריכת מים קרים וצלולים בליבו של סבך צמחי קנה ירוקים. המעיין נובע אל תוך הבריכה הטבעית בצמוד לערוץ נחל תנינים ומוקף אדמה וצמחיית פרא. לצד הבריכה שעומקה כחצי מטר ויותר, מדרגת סלע בודדת המאפשרת כניסה נוחה אל המעיין, בעיקר מצידה הימני. ביקור בעין חדוד מומלץ במיוחד בעונות החורף והאביב ואם אתם מגיעים בשבת, מומלץ להגיע בשעות הבוקר המוקדמות לפני שהופך המקום לפקק אנושי אחד גדול.

איך מגיעים?

עולים על כביש 654 (רגבים – גבעת עדה) ופונים צפונה לכביש 6533. לפני שמגיעים לכניסה לישוב עמיקם ישנו גשר קטן ומייד אחרי שרואים אותו, פונים שמאלה ונוסעים לאורך ערוץ נחל תנינים למרחק של מספר מאות מטרים, שלאחריהם תגיעו לחנייה קטנה מאולתרת. לאחר שתחנו את הרכב, צעדו מרחק של כ-8 דקות עד המעיין ושם תמתין לכם בריכת המים הקרים והמרעננים של עין חדוד.

דברים שכדאי לדעת

עין חדוד הוא מעיין פראי שמתאים במיוחד לזמן בילוי פראי עם בני המשפחה והחברים. במקום לא תמצאו שולחנות פיקניק או ריצוף אבן שיקל עליכם את התנועה באזור. יחד עם זאת, בסביבת המעיין תוכלו ליהנות משטח ירוק גדול בו תוכלו להתמקם בכל פינה על מנת להעביר יום נהדר של פיקניק בחיק הטבע, ובתנאי שיש לכם אמצעי הצללה מתאים. את הביקור במעיין אפשר לשלב עם טיול לאורך נחל תנינים ואפשר ליהנות ממנו גם כתחנת עצירה במסלולי הטיול הרבים העוברים באזור עמיקם.

כאמור, העונות המתאימות ביותר לביקור בעין חדוד הן עונת החורף ועונת האביב ואפילו מעט אל תוך עונת הקיץ. נחל תנינים הוא נחל איתן העולה על גדותיו בעונת החורף אך מאבד מעוצמת הזרימה במהירות לאורך עונת האביב ואל תוך עונת הקיץ. אם אתם יכולים לארגן לעצמכם ביקור במעיין ביום חול, זאת ההמלצה האולטימטיבית בכדי ליהנות מקסימום מהמעיין. בשבתות, חגים, חול המועד וחופשות שונות ממקום העבודה ומבתי הספר, הופך המעיין למוקד משיכה למטיילים רבים המגיעים אליו מכל אזור הצפון.

הכניסה לאתר היא חופשית ואינה כרוכה בתשלום ומתאימה לכל בני המשפחה. הגישה לנכים היא קשה ומסורבלת אך בהיעדר מדרגות וקירות טיפוס בדרך אל המעיין, זאת בהחלט אפשרות עם קצת מאמץ. במעיין עין חדוד אפשר לחוות את ההנאה האולטימטיבית ממי מעיין צוננים ומרעננים בלב הטבע, אך במקביל חשוב גם להיזהר מהצמחייה הסבוכה המקיפה את המעיין מכל עבר ובהיעדר תחזוקה שוטפת על ידי גורם רשמי כלשהו, חודרת אל שטח פנים הבריכה.

אם אתם באזור הצפון ומחפשים לעצמכם חוויית מעיין יוצאת דופן, שמתחברת נהדר עם חוויית הטבע הקלאסית שיודע הצפון להציע, עין חדוד הוא המקום אליו אתם רוצים להגיע ומשם גם תוכלו לעשות קפיצה לזכרון יעקב.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!