השכרת קרוואן מחיר: המאמר שיחסוך לכם מאות שקלים!

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

חולמים לצאת לטיול קרוואנים בארץ? אחת השאלות שבוודאי עולה אצלכם נוגעת לעלויות של החוויה. בעוד שאין כל ספק שטיול בקרוואן אינו דומה לאף טיול אחר, ברור שתרצו שהמחיר יהיה בר השגה ושיתאים לתקציב שלכם. כדי להבין קצת יותר על טיולים מסוג זה ריכזנו מידע על הגורמים שיכולים להשפיע על העלויות.

השכרת קרוואן מחיר

הגורמים המשפיעים על השכרת קרוואן מחיר

בקשה לקבל הצעת מחיר יכולה להשתנות בין החברות ולא במקרה. מעבר לכך שיכול להיות שחברת השכרה אחת תהיה יקרה יותר מאחרת, ישנם גורמים נקודתיים שיכולים להשפיע על המחירים, גם כאשר נפנה לאותה החברה. הפרמטרים הבאים יכולים להשפיע על עלות ההשכרה:

גודל הקרוואן

פרמטר אחד אשר יכול להשפיע על המחיר של ההשכרה הוא הגודל של הקרוואן. ישנם קרוואנים אשר מתאימים לזוגות והם יהיו יחסית קטנים ולעומתם גדולים שמתאימים למשפחות ולעתים גם למשפחות גדולות (עם שבעה או שמונה מקומות לינה). באופן כללי, בירור על השכרת קרוואן מחיר יעלה תוצאה יקרה יותר עבור הגדולים לעומת הקטנים. למשקיעים מבינינו, ישנה האפשרות לקבל קרוואן מפואר להשכרה

שיטת ההנעה

יכול להיות הבדל עלויות בין סוג ההנעה כאשר ישנם קרוואנים ממונעים וישנם נגררים. השילוב בין שיטת ההנעה לבין הגודל של הקרוואן יקבע פעמים רבות את המחיר ואי אפשר להגיד שממונע עולה יותר מנגרר. יש לשים לב כי לעתים נדרשת השכרה של רכב, בנוסף לקרוואן הנגרר ויש לבדוק את העלות הכוללת כדי להצליח להשוות מחירים.

ציוד

הקרוואן יכול להגיע עם תוספות שונות של ציוד. בין היתר אפשר לשכור גנרטור, לבקש כלי מטבח שונים ועוד. יכול להיות שחברת ההשכרה תבקש תוספת תשלום על ציוד זה או אחר. כמובן, ישנן חברות אשר יציעו את רוב הציוד כעסקת חבילה ובכל מקרה יש לבדוק בהצעת המחיר מה היא כוללת בדיוק.

קרוואן נגרר

אותיות קטנות

ישנו דבר שחשוב להתייחס אליו בעת קבלת הצעת מחיר והוא התוספות. יכול להיות שהמחיר של ההשכרה ייראה נמוך במיוחד אך הוא לא יכלול את עלות הביטוח. קבלת מידע על השכרת קרוואן מחיר תהיה חייבת לכלול את כל הפרטים ולהשאיר מינימום הפתעות (ועדיף בכלל לא).

תקופת ההשכרה

לעתים השכרה ללילה אחד בלבד תהיה יקרה לעומת השכרה למספר לילות. באופן כללי לא מומלץ לנסוע עם הקרוואן ליום אחד בלבד כיוון שאי אפשר ליהנות מכל האפשרויות שהוא מציע. חופשות של 5-7 ימים יהיו אידאליות גם מבחינת החוויה וגם מבחינת העלויות לכל לילה.

השוואת השכרת קרוואן מחיר לעומת אפשרויות טיול אחרות

נקודה שכדאי לחשוב עליה היא העלות של השכרת הקרוואן אל מול אפשרויות הטיול האחרות. ברור שיש לשלם על ההשכרה, אך האפשרות האחרת היא לשכור חדר באכסנייה, צימר או בית מלון. הקרוואן חוסך את עלויות הלינה, האוכל בחוץ ולעתים את הצורך בהשכרת רכב. חברת מעיינות מזמינה אותך לקבל פרטים נוספים והצעת מחיר מותאמת אישית.

ישראלים רבים התאהבו באופציה לצאת לטייל או לצאת לחופשה בקראוון. החיבור העמוק לחיק הטבע, האופציה לבחור את המקומות, האתרים והנופים בהם אנו רוצים לבקר, החוויות, הגיבוש, הניתוק מחיי היום היום, המדורה בחוץ – כל אלה מעניקים לנו ולאנשים שהכי קרובים לנו טיול בלתי נשכח. היום יש בארץ כל מיני חברות המאפשרות להשכיר קראוונים. למעשה, קיימים שני סוגים עיקריים של קראוונים:

  1. קראוון נייד – קראון שהוא בעצם סוג של רכב ממונע ואינו דורש חיבור לגרר.
  2. קראוון נגרר – קראוון אותם מחברים לרכב שלנו. יש צורך בוו גרירה.

השכרת קראוון – כמה זה עולה?

ובכן יש כמה קריטריונים חשובים שמשפיעים על קראוון להשכרה מחיר.

  • העונה בשנה – בקיץ מחירי הקראוונים עולים משום שזו העונה בשנה שרוב הישראלים אוהבים לטייל. ממש כמו שחופשה באילת תעלה לנו יותר כסף בחופש הגדול או בחופשת פסח, כך גם מחירי הקראוונים עולים מעט בעונות השיא. כמובן, שאם משווים את העלות של הקראוון למלון או צימר, המחיר יהיה נמוך בעשרות אחוזים. יחד עם זאת,כמו שיש הזמנויות לחופשות בדקה ה-90 ברשת האינטרנט ואצל סוכני הנסיעות, גם כאן אפשר להיות ספונטנים ולקבל מחירים מצוינים להשכרת קראוון מהיום למחר.
  • גודל הקראוון – היום יש קראוונים בכל מיני גדלים. החל מקראוונים שמתאימים לחופשה רומנטית לזוגות, דרך קראוונים למשפחה המונה זוג ושני ילדים ועד משפחה המונה 7 נפשות. ככל שהקראוון גדול יותר, כך המחיר שלו עולה.
  • ריהוט ואבזור – ככל שהקראוון יהיה יותר מפנק, ככה המחיר שלו להשכרה ליום יעלה. כל הקראוונים מכילים מיטות אבל השאלה היא מה גודל המיטות וכמה הן נוחות. יש קראוונים עם מקלחת ושירותים לעומת קראוונים שאין להם את זה ואז צריך לישון בחניונים שיש להם גישה למים. יש קראוונים עם מטבח ואז אנחנו יכולים לבשל מה שאנחנו רוצים תוך כדי הטיול לעומת קראוונים ללא מטבח. גם טלוויזיה, מזגן או חימום, שקעי USB הפועלים על מצבר, רשתות לחלונות להגנה מפני חרקים ויתושים, חלונות גדולים  -אלו ועוד מייקרים מעט את עלות ההשכרת של הקראוון.
  • ציוד נלווה – יש היום המון חברות שמתמחות בהשכרה ומכירה של קראוונים המאפשרות להשכיר גם ציוד נלווה וערכות קמפינג. למשל רשת צל, פטיש, יתדות וחבלים, שולחן קמפינג מתקפל, כסאות פלסטיק, מחצלת, מנגל ועוד.

קראוון בטבע לכל מטרה

האם ככל שאני מטייל יותר, המחיר יורד?

בהחלט. ברוב החברות ניתן לקבל הצעות מחיר מעולות לטיולים של למעלה מ-5 ימים. בדרך כלל המחיר להשכרת קראוון משודרג ומפואר ללטיול של יומיים עד שלושה נע בין 800-1,000 שקלים ליום השכרה, המחיר להשכרת קראוון לטיול של בין 4-6 ימים נע בין 700-900 שקלים ליום השכרה והמחיר להשכרת קראוון לטיול של בין 7-12 ימים נע בין 400-600 שקלים ליום השכרה.

איך בוחרים את הקראוון המושלם?

ובכן, כאשר אתם נמצאים בתהליך בחירה של קראוון ומתלבטים לגבי סוג הקראוון שאתם רוצים להשכיר ולגבי העלות שלו, כדאי קודם כל לבחון את הצרכים שלכם. איזה סוג של טיול אתם רוצים, כמה חשובה לכם הנוחות (מקלחת, שינה במיטה נוחה, טלוויזיה), האם אתם מחפשים קראוון יוקרתי ומפנק או שאתם מוכנים להתפשר על קראוון בסיסי? שאלות אלה יסייעו לכם לבחור את הקראוון המתאים לצרכים שלכם ולדעת בממצוע את המידע לגבי קראוון להשכרה מחיר.

צריכים ייעוץ לגבי השכרת קראוון? אצלנו בארץ המעיינות תוכלו לקבל ייעוץ לצד כמה הצעות מחיר ולבחור את הצעת המחיר שהכי משתלמת עבורכם.

איך נקבע המחיר של קרוואן להשכרה? האם גודל הקרוואן משפיע בצורה משמעותית על המחיר הכולל? האם סוג הקרוואן, נגרר או אוטו קרוואן יכול להשפיע משמעותית על המחיר? האם מבחינת מחיר, זה בכלל כדאי לצאת לטיול קרוואנים על פני בית מלון? גם אם ממש ננסה להדחיק את זה, מחיר הוא בהחלט פרמטר שמשפיע על ההחלטות שאנו מקבלים כאשר אנו מזמינים מוצר או שירות, וגם במקרה של קרוואן להשכרה מחיר הוא פרמטר שיש לבחון היטב, ולו בכדי להבטיח שאתם מקבלים את העסקה הטובה ביותר בנמצא. אז איך נקבע מחיר של קרוואן להשכרה ומה אתם צריכים לדעת בעניין? על כך בשורות הבאות.

כיצד נקבע מחיר של קרוואן להשכרה?

מחירו של קרוואן להשכרה נקבע על פי כמה פרמטרים ובראשם שלושת אלה: סוג הקרוואן, גודל הקרוואן ורמת הפאר שלו. מבחינת סוג הקרוואן מדובר א' בבחירה בין קרוואן נגרר ובין אוטו קרוואן וב' בסוג הספציפי שאתם בוחרים בתוך כל אחת מהקטגוריות הללו. ככלל, אוטו קרוואן הוא יקר יותר להשכרה, שכן באותה חבילה אתם מקבלים גם רכב וגם קרוואן. המדובר על קרוואן שמהווה חלק בלתי נפרד מהרכב והחלל שלהם הוא אחיד ומאוחד. בהשכרת קרוואן נגרר, אתם שוכרים למעשה רק את הקרוואן ומשתמשים ברכב שלכם בכדי לגרור אותו. יחד עם זאת, שימו לב שאם הרכב שלכם לא יכול, מבחינה פיזית או מבחינה חוקית, לגרור את הקרוואן, יהיה עליכם לשכור גם טנדר או ג'יפ מתאים למשימה.

גודל הקרוואן משפיע גם הוא על המחיר, אם כי התוספת בין גודל לגודל היא של מספר מאות שקלים ליום בלבד, כך שבסך הכל מדובר על תוספת מצטברת שאינה משמעותית. לבסוף רמת הפאר של הקרוואן יכולה להשפיע מאוד על המחיר במידה ואתם בוחנים שני קצוות שונים לחלוטין. ככלל, קרוואנים להשכרה מגיעים ברמת פאר ממוצעת ומעלה שיכולה לספק בהחלט את רובנו. אם אתם מעוניינים בקרוואן מפואר במיוחד, תכינו את הארנק שכן מדובר על קרוואן מעוצב, יוקרתי ועם שלל פינוקים.

קראוון להשכרה בצפון

האם זה בכלל כדאי או שעדיף בית מלון?

אחת השאלות שעולות אצל כל אדם שמעוניין לשכור קרוואן בפעם הראשונה בחייו היא, האם בכלל מדובר בעסקה משתלמת לעומת בית מלון. בהיבט זה חשוב להבין שטיול קרוואנים הוא סיפור אחר לגמרי מנופש בבית מלון ואי אפשר להשוות בין השניים. טיול קרוואנים מתאים יותר למי שמחפש להיות בטבע, גם אם לא בטיולי שטח, אז לפחות על חוף הים או גדות הנחל. אתם בהחלט יכולים לשכור את הקרוואן, להחנות אותו בחניון מתאים על חוף הכנרת למשל, וליהנות ממנו גם בלי לעבור מנקודה לנקודה. יחד עם זאת, החוויה היא שונה לחלוטין מזו של בית מלון. אין פה נכון ולא נכון או טוב ולא טוב, וכל אחת מהאפשרויות יכולה להיות נכונה וטובה לכם, אם זאת האפשרות שאתם מעדיפים.

אחרי שאמרנו את זה, אם אתם אדישים בין שני סוגי החופשה הללו וכל מה שמעניין אתכם הוא המחיר, אז התשובה היא בהחלט כן – השכרת קרוואן תעלה לכם, ברובם המכריע של המקרים, הרבה פחות מאשר בית מלון חמישה, ואפילו ארבעה, כוכבים. כאמור, בהזמנת קרוואן להשכרה מחיר הקרוואן יכול להשתנות בין הסוגים השונים של קרוואנים ועל פי השאלה האם אתם צריכים לשכור גם טנדר או ג'יפ. ועדיין, בכל המקרים הללו, המחיר הכולל יהיה בדרך כלל נמוך יותר מזה של בית מלון.


לא רק עניין של מחיר

אחרי שאמרנו את כל זה, בהזמנת קרוואן להשכרה מחיר הוא לא השיקול היחידי שאתם צריכים לקחת בחשבון. פרט למחיר אתם רוצים לבדוק האם אתם שוכרים מחברה מסודרת או מגורם פרטי קיקיוני שקנה כמה קרוואנים כדי "להרוויח מהצד", האם מובטח לכם שירות מלא כך שאם נתקלתם בקלקול או בתקלה בקרוואן, יישלח אליכם קרוואן חלופי בו במקום, האם מסופק לכם וו גרירה במידה ואין לכם והאם מבצעים עבורכם את ההתקנה. כל אלה יכולים להצביע על רמת השירות והמקצועיות של המקום ממנו אתם שוכרים את הקרוואן, ולרמת השירות הזאת יכולה להיות בהחלט השפעה על החוויה הכוללת שלכם מן הטיול, ולכן לא כדאי להתעלם מכך.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!