קרוואן נגרר להשכרה | יותר מ- 20 קרוואנים מפוארים להשכרה

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

מחפשים קרוואן נגרר להשכרה? יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת ושעליהם תצטרכו לקבל החלטה לפני שאתם בוחרים את הקרוואן המתאים לכם. זה קשור כמובן לגודל של הנגרר, אבל זה קשור גם ליכולת של הרכב שלכם לסחוב אותו, לרמת הפאר שאתם רוצים בקרוואן שלכם, לאופי הטיול שאליו אתם יוצאים ואפילו לרישיון הרכב שלכם. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם ניגשים למשימה של שכירת קרוואן נגרר? על כך בשורות הבאות.

קראוון להשכרה

מה גודל הקרוואן שאתם זקוקים לו?

קטגוריית הקרוואנים הנגררים נחלקת לשני סוגים מרכזיים הכוללים את ה Travel Trailers ואת ה Fifth Wheel. הראשון הוא הסטנדרטי יותר וזהו הקרוואן שתמצאו לרוב בשוק השכרת קרוואנים נגררים. השני הוא מעט יותר מפואר ומגיע גם עם גלריה פנימית ואם תחפשו ממש טוב, תוכלו למצוא גם אותו. קרוואנים אלה מגיעים באורך של 4-11 מטרים וכל מטר כזה יכול להיות מאוד משמעותי בחישוב גודל הקרוואן הנדרש לכם. ככלל, קרוואנים אלה מתאימים לכמות של עד 8 נוסעים ובמקום בו תשכרו את הקרוואן תוכלו לקבל מידע ספציפי עבור כל קרוואן לגבי מספר הנוסעים המתאים לכל קרוואן. מומלץ תמיד לקחת גודל אחד יותר ממה שצריך בכדי להבטיח מקסימום נוחות.

האם הרכב שלכם מתאים למשימה?

רכב פרטי יכול בהחלט לגרור קרוואן נגרר, אבל לא כל קרוואן נגרר. גודל הקרוואן הוא מרכיב מכריע בקביעה האם הרכב שלכם יוכל לסחוב אותו אם לאו. בהיבט זה ישנם שני אלמנטים שאתם רוצים לבדוק: א' האם הרכב שלכם מסוגל מבחינה פיזית לגרור את הנגרר הזה אחריו והכוונה היא לכל תנאי הדרך, קרי גם יכולת בלימה של משקל הקרוואן בירידות חדות וגם יכולת סחיבה שלו בעליות תלולות. ב' האם רישיון הרכב שלכם מאפשר לכם לגרור קרוואן. כשאתם מגיעים למקום המציע שירותי קרוואן נגרר להשכרה, מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע במקום ולקבל מידע אמין ומהימן לגבי הקרוואן הספציפי ביחס לרכב הספציפי שבבעלותכם. במידה והרכב שלכם לא עומד בקריטריונים הנדרשים, תוכלו לשכור טנדר שידע להתמודד עם כל קרוואן נגרר או לבדוק מהו גודל הקרוואן המקסימלי שאתם כן יכולים לגרור עם הרכב הפרטי, והאם הוא יכול להתאים לכם מבחינת גודל.

קרוואן להשכרה

מה לגבי אופי הטיול?

ככלל, קרוואן נגרר להשכרה הוא מודל ההשכרה הנפוץ ביותר בישראל. יחד עם זאת, לרשותכם עומדת אפשרות נוספת של שכירת אוטו קרוואן או בשמו האחר, קרוואן ממונע. המדובר על קרוואן שמחובר אל כלי הרכב ושניהם יחד יוצרים חלל אחד ללא הפרדה. קרוואן כזה יכול להציע לכם חוויה שונה לחלוטין שבה כל בני המשפחה נמצאים יחד בכל עת, גם בזמן הנסיעה. יחד עם זאת, אם אתם מתכוונים לצאת לטיולי שטח אליהם לא יוכל הקרוואן להצטרף אליכם, הרי שהקרוואן הנגרר הוא האופציה המועדפת שכן תוכלו לנתק אותו מהג'יפ, להשאיר אותו במקום בטוח כמו חניון קמפינג ולהמשיך עם הג'יפ לדרככם הפתלתלה. בכל מקרה אחר, אתם רוצים בהחלט לפחות לשקול את האפשרות של אוטו קרוואן.

האם המחיר כדאי לעומת בית מלון?

ובכן, טיול קרוואנים הוא טיול שונה לחלוטין מחופשה בבית מלון ומחיר הוא לחלוטין לא הפרמטר המרכזי להשוואה ביניהם. ככלל, טיול קרוואנים יכול לעלות לכם פחות בהרבה לעומת בית מלון אבל גם יקר יותר מאשר אכסניה או בית מלון 3 כוכבים. העניין הוא שטיול קרוואנים הוא טיול שבו אתם עוברים מנקודה לנקודה, תרים את הארץ ומגיעים לשלל יעדים, מעיינות, פניני טבע או אפילו יעדים תיירותיים עירוניים. אבל מוטיב התנועה או השטח הוא המוטיב המרכזי בטיול כזה, ואין בכלל מה להשוות אותו לטיול המבוסס על בטן גב בבית מלון. אם אתם אדישים בין שתי האפשרויות ומה שיותר מעניין אתכם הוא המחיר, אז התשובה היא בהחלט כן – טיול עם קרוואן נגרר להשכרה יכול לעלות לכם הרבה פחות מאשר בית מלון כשאתם למעשה שוכרים קרוואן שלם לכל בני המשפחה, במחיר נמוך משמעותי ממחיר של חדר זוגי במלון. למעשה, גם אם תצטרכו לשכור טנדר בנוסף לקרוואן, המחיר הכולל של הטיול יהיה בדרך כלל נמוך משמעותית ביחס לעלות של נופש בבית מלון 5 כוכבים. ראו כמה עולה השכרת קרוואן נגרר

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!