עין גונס

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

במתחם נטוש של חורבות עתיקות בין חמת גדר ובין קו הגבול ישראל ירדן, נובעים מימיו החמימים של מעיין עין גונס אל תוך בריכת לבנים ובטון בלב תפאורה רומית עתיקה מאבן. בריכת המעיין בגודל 32 מטרים רבועים, מלאה במים חמים וצלולים המתובלים בשלל מינרלים מגנזיום, סידן וגופרית, כיאה לשכנתה של המלכה האם, חמת גדר. בעבר, שימשה הבריכה בתוך חמאם טורקי שבו נהגו להתפנק קצינים סוריים, אך מתישהו מאז נהרס המבנה ונותרו החורבות שמציעות קסם לא פחות. ואם אתם רוצים ליהנות ממעיין עין גונס במקסימום, תזמנו את הביקור שלכם ליום חורפי קפוא כשבחוץ הקרח מאיים להיערם על האדמה ואתם יושבים לכם בתוך המים החמימים והנעימים של עין גונס.

איך מגיעים?

על כביש 98 ניסע לכיוון חמת גדר ונפנה לכביש 7509 ונמשיך בירידה לכיוון חמת גדר כשבדרכנו נחלוף על "יד לשבעה". לאחר נסיעה של 1.1 ק"מ לערך, יתעקל הכביש בחדות ימינה, או אז נפנה אנחנו שמאלה אל תוך הכביש הצדדי, בו ניסע כ-100 מטרים ונפנה ימינה בצומת טי. אחרי נסיעה של 2.5 ק"מ נוספים יתגלה לימיננו מבנה אבן שחורה עם מזגן מעל פתח הכניסה – ממש מאחורי הקיר נמצא עין ג'ונס.

דברים שכדאי לדעת

אם הגעתם לביקור בעין ג'ונס וגיליתם שהבריכה ריקה, תוכלו גם לגלות את אחד הסודות של חמת גדר, ששואבת את מי הבריכה מעת לעת לטובת בריכותיה היא. בביקור במעיין תוכלו לערוך סיור במקום ולגלות בתי מרחצאות מפוארים לשעבר, תעלות ובריכות ששימשו בעבר כמערכת להובלת מי הגופרית דרך הבריכות והתעלות ועד אתר המרחצאות – מעין שילוב של סיור מים עם סיור היסטוריה.

מעיין עין גונס נמצא קרוב מאוד לקו הגבול עם ירדן ולכן תוכלו להבחין בנוכחות צבאית ערה במקום, כשלעיתים מציב הצבא מחסומים באזור, שעלולים להגביל את יכולת הגישה למעיין. הכניסה לאתר היא חינמית לחלוטין, אך יש לזכור כי האתר אינו מתוחזק על ידי אף גורם רשמי או לא רשמי, ולכן גם אינו מסודר. לא תוכלו למצוא באתר פינות טבע מטופחות, ולא תוכלו למצוא בו שולחנות פיקניק, אבל כן תוכלו ליהנות מכמות נאה של מבני אבן בתוכם תוכלו להתמקם ואפילו לערוך פיקניק מהנה ביום המתאים.

עין גונס יכול להיות התחנה שאתם קופצים אליה בדרך לטבילה של שעה או שתיים והוא יכול להיות אתר שבו תוכלו לשהות למשך חוויית פיקניק שלמה מתחילתה ועד סופה. מאחר והמקום מוקף קירות מכל כיווניו, מומלץ שלא להיעזר בעזרים אקוסטיים כמו בידורית ובוקסות למיניהן אם במקום שוהים מתרחצים נוספים שזה עלול להפריע להם. אם אתם שם לבד, אז אדרבא – תנו לעצמכם ליהנות מסאונד נהדר ומלא שיישמע היטב גם מבוקסת בלוטות' קטנטונת הזוכה לתמיכה האקוסטית של מבנה טורקי עתיק.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!