מוסך מורשה או מוסך כללי? זו השאלה

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

אחת השאלות שבעלי רכב מתלבטים בה לא פעם היא, האם לפנות אל מוסך מורשה בשביל לבצע בדיקות וטיפולים ברכב, באופן סדיר או כשיש מקרה חירום, או שמא עדיף להם לפנות אל מוסך כללי, מבלי להתייחס לשאלה האם מדובר במוסך מורשה או לא.

ישנם בעלי רכב שאינם מודעים להבדלים שבין מוסך מורשה למוסך כללי, לכן הם מתלבטים בשאלה זו ולעיתים מעדיפים לבחור את האופציה הנוחה יותר, לכאורה, של מוסך כללי. אך אם נכנסים אל תוך הפרטים, אז מבינים את ההבדלים שבין שתי האפשרויות. במקרה כזה, יהיה הרבה יותר קל להחליט ויהיה ברור יותר מדוע נכון לבחור במוסך מורשה על פני מוסך כללי.

לפני שנסביר מה זה מוסך מורשה ומה זה מוסך כללי, חשוב לציין, שיש מקרים מסוימים בהם אין לבעל הרכב אפשרויות לבחור. למשל, אם הוא רוכש רכב בעסקת ליסינג, אז הוא יידרש לטפל בו במוסכים מסוימים שהחברה תקבע עבורו, ואלו יהיו מוסכים מורשים בלבד. זה נכון גם במקרים של פוליסות ביטוח רכב מסוימות, אז הוא יהיה מחויב על פי דרישות החברה לטפל ברכב במוסך מורשה, אם הוא רוצה לעמוד בתנאי העסקה.

מה זה מוסך מורשה

מוסך מורשה, הוא מוסך שיש לו רישיון לעסוק בתחום מטעם משרד התחבורה אך לא פחות חשוב, הוא מורשה מטעם חברת הרכב לטפל בכל הסוגים והדגמים שהחברה מייצרת ומשווקת, כלל אין זה משנה אם המוסך באשדוד או בכל מקום אחר.

בין היתר, זה אומר שהעובדים במוסך מקבלים הכשרות מטעם החברה לטפל ברכבים שלה, המוסך רוכש רכיבים מקוריים להחלפה מהחברה, הוא נהנה מתקשורת ישירה עם היבואן, ובכלל כל מה שקשור לטיפול ברכבים של החברה, המוסך יכול לספק את כל השירותים הנדרשים, בצורה מסודרת ורלוונטית על פי צרכי הלקוחות. צריך לציין עוד, מוסך מורשה נהנה מאפשרות להתחבר אל מערכות המחשבים של הרכב, דבר שמוסכים אחרים לא יכולים בהכרח לעשות.

ניתן למצוא מגוון רחב של מוסכים מורשים של חברות שונות בכל מקום. לעיתים יהיה אפשר למצוא מספר מוסכים מורשים מטעם אותה חברה. כל לקוח יכול לבחור לאיזה מוסך לפנות על פי צרכיו, מיקומו או מאפיינים אחרים שיכולים להשפיע עליו.

מה זה מוסך כללי?

מוסך כללי הוא מוסך שאיננו עובד עם חברת רכב מסוימת, אלא הוא מציע שירותים לכל החברות בלי חיבור לחברה כזו או אחרת. מדובר על מוסך שהעובדים בו מקבלים הכשרה מקצועית רגילה, כלומר מבתי ספר שעוסקים במכונאות רכב, והם לא בהכרח מקבלים הכשרה ספציפית לדגמים וסוגים של רכבים מטעם חברה כזו או אחרת.

אנשים פונים אל מוסך כללי, לרוב, אם וכאשר הם זקוקים לשירות מיידי וזו האופציה שעומדת בפניהם, אם אין להם אפשרות לפנות אל מוסך מורשה, בין אם זה מבחינת זמנים או מרחק, וכן הם יפנו אל מוסך כללי אם מדובר ברכב ישן שאיננו דורש תיקונים וטיפולים יוצאי דופן.

יחד עם זאת, עדיף תמיד לפנות אל מוסך מורשה, בשביל להעניק לרכב את הטיפול הטוב ביותר, לא לפגוע בערך שלו וכן, אם בעתיד ירצו למכור את הרכב אז יהיה הרבה יותר קל לעשות זאת אם הוא קיבל שירותים ממוסך מורשה ולא ממוסך כללי.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!