אילת – על הסיבות לנפוש בעיר הדרומית בישראל

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

כאשר חושבים על נופש בדרום הארץ, העיר הראשונה שעולה לנו בראש היא אילת. מאז ומתמיד אילת היא העיר הנחשקת ביותר עבור משפחות ועבור חבר'ה צעירים. בתי מלון באילת מפוזרים לאורך כל רחבת הטיילת, חלקם יקרים וחלקם פחות. העיר מציעה לנו מגוון רחב של אטרקציות – הנה הסיבות לנפוש דווקא באילת.

depositphotos

הכל עניין של כסף

אמנם המחירים של בתי מלון באילת לא זולים יותר מאשר ערים פופולריות אחרות, אבל מה שמוזיל את החופשה הוא המחייה באילת. האוכל באילת הוא לא במחיר גבוה, בתי המלון באילת מציעים לנו מגוון רחב של אטרקציות שתוכלו לרכוש דרך המלון עם הנחה. מלבד לכך, כל מה שנוגע לקניות של בגדים, מוצרי חשמל ועוד – ללא מע"מ. בתקופה של היום, בשל משבר הקורונה מחירי בתי המלון בכל הארץ ירדו באופן משמעותי, בשורה טובה לכיס שלנו. אז אמנם המחירים זולים יותר עכשיו, אבל הביקוש יותר גבוה. בתי מלון באילת ובכל הארץ לא יכולים להיות בתפוסה מלאה, וכולם רוצים לצאת בתקופה הזאת להתאוורר ככה שלאט לאט זמינות החדרים בבתי המלונות יורדת.

אטרקציות

לא חסרות באילת אטרקציות, אפשר לומר שזו עיר הנופש שיש בה הכי הרבה מה לעשות. רוב האטרקציות שאנו נמשכים אליהם כאשר אנחנו מגיעים למלון הם דווקא האטרקציות הימיות. החל מהמצפה התת ימי המעניק חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה ועד לאטרקציות של אוהבי אקסטרים – אבובים, צניחה בים ועוד… בנוסף, אם אתם אוהבי בעלי חיים אתם מוכרחים ללכת עם הילדים שלכם לריף הדולפינים, המחיר באמת נוח ואין דבר יותר יפה מהמפגש בין דולפינים ובין הילדים. מלבד לאטרקציות ימיות, אילת היא עיר מדברית, וכדאי מאוד לנצל את המדבר הזה. תוכלו להגיע למדבר יהודה בנסיעה קצרה, שם תגלו עולם חדש. החל ממסלולים מאתגרים והיסטוריים ועד לטיולי ג'יפים ליליים לכל המשפחה.

לא עיר עונתית

כולם רוצים לקבוע תאריכים לחופשות שלהם דווקא בעונת הקיץ. חשוב להבהיר, אמנם אילת הרבה יותר הומה בתקופת הקיץ, אך היא לאו דווקא עיר של עונה אחת. גם בחודשי החורף העיר פעילה ומגוונת על האטרקציות שלה בהתאם למזג האוויר. המצפה התת ימי עובד כרגיל, הטיולים במדבר עובדים כרגיל, אך האטרקציות הימיות בחלקן אינן עובדות כפי שעבדו. עם זאת, המחירים נמוכים יותר באופן משמעותי לעומת חודשי הקיץ.

מסקנות

אם אתם חושבים כבר על החופשה הקרובה, תפסיקו. אילת היא העיר המושלמת עבור החודשים האלה שאנחנו עוברים. אילת היא עיר מבודדת שתרחיק אתכם מכל מה שקורה כיום בארץ, ובמחיר מצחיק. אילת היא עיר מלאה באטרקציות ומלאה בחיי לילה תוססים עבור הצעירים. מהרו להזמין כבר חדר, בתי המלון באילת כבר כמעט בתפוסה מלאה.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!