ביטוח נסיעות לדובאי – למה חובה לשים לב?

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

היעד הלוהט של השנה הקרובה הולך להיות דובאי, את זה כל אחד יכול לדעת וכל אחד שנמצא בתחום התיירות גם יכול לראות. ביטוח נסיעות לדובאי הפך להיות אחד מהמצרכים המבוקשים ביותר, ולא מעט ישראלים כבר משריינים לעצמם טיסה וביטוח על מנת לגלות את היעד התיירותי המסקרן הזה. אך למה אתם מוכרחים לשים לב לפני שאתם סוגרים ביטוח?

 

  1. מהו סכום ההשתתפות העצמית?

הדבר הראשון שאתם צריכים לשים אליו לב, בין אם אתם סוגרים ביטוח עם חברת פספורטכארד ובין אם אתם סוגרים ביטוח עם כל חברה אחרת זהו סכום ההשתתפות העצמית. מדובר על הסכום שאותו אתם תצטרכו לשלם בזמן שיש בעיה רפואית. ככל שהסכום יהיה נמוך יותר, כך זה יהיה הרבה יותר טוב עבורכם.

 

  1. האם תהיו זכאים להחזר במקרה של ביטול הנסיעה?

אומנם כולם רוצים לסגור ביטוח נסיעות לדובאי, וכולם רוצים לבקר במדינה הזאת. אך בפועל אתם לא באמת יכולים לדעת מה יקרה בעתיד, ואם אתם משריינים את הנסיעה מראש מוטב כי תמיד תהיה לכם האפשרות לבטל אותה. לכן מוטב שתבחרו בביטוח נסיעות שמאפשר לכם לקבל החזר במקרה שבו תחליטו לבטל את הנסיעה מסיבות שונות.

 

  1. כמה אתם תצטרכו לשלם על הביטוח?

רוב חברות הביטוח מבינות כי דובאי היא כרגע יעד התיירות מספר אחת, ולכן כל אחת מהן תנסה לגזור קופון גבוה ככל האפשר. זה לא משנה אם תסגרו את הביטוח עם פספורטכארד או כל חברת ביטוח אחרת שבה אתם רגילים לבטח את עצמכם. לכן מוטב שתבחנו מראש את עלויות הביטוח, ותוודאו כי מדובר על עלויות הגיוניות ביחס לטיסה ולטיול שאתם מתכננים לעשות.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!