ביטוח נסיעות לחו"ל – לא יוצאים לפני שמבוטחים

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

לצאת מהארץ לטיול קצר או ארוך ליעדים שונים ברחבי העולם יכול להוות חוויה עוצרת נשימה ומדהימה שתחוקק אצלכם בזיכרון לעד, אבל באותה מידה אתם עלולים להיות מאוכזבים ומתוסכלים בגלל שלל בעיות שעלולות לצוץ פתאום באמצע הטיול החלומי שלכם – אתם מאבדים ציוד יקר, נקרע הפספורט, אתם צריכים חילוץ וסיוע כזה או אחר, ועוד. גם יעד תיירותי שכיח ונפוץ למדי עלול לטמון בחובו לא מעט מקרים מצערים של בעיות לנוסעים ותיירים, שרק ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד יכול לעזור לכם בהן.

 

למה בכלל צריך ביטוח לחו"ל?

האם שאלתם את עצמכם מה שונה חו"ל מהארץ מבחינת הביטוח? מה אתם נוהגים שונה? אז ככה – גם אם אתם כבר הייתם בחו"ל פעמים רבות, עדיין חו"ל זה חו"ל, זו לא הסביבה הרגילה אליה אתם רגילים, זה לא הבית, אלף ואחת דברים יכולים להתרחש לכם ולרכוש שלכם. דברים שתלויים בכם או לא עלולים לקרות וכמובן טעויות אנוש או אסונות טבע שעלולים לפקוד את המקום בכל עת, עשויים לגרום לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם יוצאים לחו"ל בלי ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד.

איבוד המזוודה שלכם שמכילה ציוד חשוב, גניבה של ארנקים ותיקים, נזק לשעונים או מכשירי טלפון, בעיות שונות ומשונות באמצע הדרך כשאתם סובלים מטלטלות הדרך – כל אלו יכולים להיפתר אם אתם מצוידים על ידי ביטוח נסיעות מקיף ומושלם.

 

מה הם הפרמטרים על פיהם לעשות את הביטוח?

כמו שלכל אדם יש העדפות שונות לגבי כל דבר בחיים, ככה זה גם בטיולים בחוץ לארץ. יש מי שמעדיף לעשות טיולי אקסטרים, יש מי שמעדיף טיול רגלי רגוע במזרח הרחוק, ויש מי שמתחבר יותר לטיולי משפחות במרכז או מערב אירופה. לכל אדם יש את הסיכונים שהוא צריך לקחת בחשבון לפני שהוא יוצא לחוץ לארץ לטיול הבא. לכן, גם הביטוח יכול להיות שונה מאדם לאדם, משפחה למשפחה ובין יעד ליעד. ככל שיש יותר סיכויים שאתם עלולים להסתבך או ליפול לקשיים ובעיות שונות בחו"ל, כך המחיר של הביטוח יהיה גבוה יותר ותצטרכו לבטח ולכסות את עצמכם בעוד כיסויים שיבטיחו את השקט הנפשי שלכם.

 

זמן שהות בטיול – עניין שיש לקחת ברצינות

עוד אלמנט שחשוב לקחת בחשבון זה הזמן שהות שלכם במקום. ייתכן והטיול שלכם יערוך בסוף השבוע לקפריסין, למשל. כלומר מחמישי בערב עד ראשון. שאלו את עצמכם עד כמה זה קריטי לשלם על ביטוח מקיף ומלא? יכול להיות שתעשו חושבים ותגידו לעצמכם שעל זמן מועט ביעד תיירותי בטוח באופן יחסי לא משתלם לכם להוציא סכום של כסף. אמנם יש אנשים שיחשבו אחרת ויקפידו לבטח את עצמם כל העת ולא משנה כמה יתארך הטיול.

לא יוצאים לטייל ברחבי העולם ללא כיסוי מושלם ובטוח של ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!