השכרת זולה בים

תוכן עניינים:

השכרת זולה בים היא הפתרון הטוב ביותר עבור כל מי שמעוניין להפיק מסיבה או אירוע בים בכל סדר גודל שהוא. הזולה מאפשרת לאורחים שלנו לשבת בצל ובנוחות, להנות מהנוף והמאווירה המדהימה שיש בים. ניתן להשכיר זולה בים לכל סוגי האירועים החל מאירועים פרטיים כמו מסיבות רווקים, מסיבות רווקות, ימי הולדת, מסיבות גיוס או שחרור ואפילו חתונות ועד אירועים עסקיים כמו למשל ימי גיבוש וימי כייף לעובדים שרק מחכים להתנתק קצת מהשגרה של היום יום ולנשום אוויר נקי.

היום יש מגוון רחב של חברות המתמחות בהשכרת ציוד לאירועים המתקיימים בים וניתן להנות מחבילות ציוד במחיר משתלם במיוחד וכך לחסוך זמן יקר, אנרגיה וכסף.

אנחנו בארץ המעיינות נשמח להעניק לכם הצעת מחיר ולהתאים עבורכם את הזולה המושלמת לפי גודל המסיבה, כמות המוזמנים, הסגנון והאווירה שאתם רוצים ליצור וכמובן התקציב העומד ברשותכם.

מדוע כדאי להשכיר זולה בים?

ובכן יש כמה סיבות עיקריות שבגללן מומלץ מאוד להשכיר זולה בים.

  1. לוגיסטית- רוב החופים בהם אנו מפיקים מסיבות אינם מוכרזים וקיים קושי להגיע אליהם. לכן, אם אנו מחליטים להפיק מסיבה בים ברוב המקרים לא יהיה לאורחים איפה לשבת ויהיה יחסית מסובך להרים את הזולה. לכן, אם ניעזר בחברה מקצועית המתמחה בהשכרת זולה לאירועים בחוף הים, נוכל לשדרג את עצמנו ולהקל על עצמנו בצורה משמעותית.
  2. מזג אויר- בים חם בעיקר בחודשים של בין אפריל לספטמבר. השמש יכולה להיות מאוד קטלנית ולכן זולה בים המשלבת פתרונות הצללה הכרחית כדי להגן גם על עצמנו וגם על האורחים שלנו מפני החום.
  3. נוחות- מאהל בים מאפשר לכולם להנות מנוחות מירבית בחוף הים, לשבת בכייף על מחצלות, פופים, פוטונים ופתרונות ישיבה נוספים.
  4. יוקרה – זולה בים מוסיפה צד עיצובי לאירוע והופכת אותו להרבה יותר יוקרתי, מרשים ומעוצב.

טיפים חשובים להקמת זולה בים

הטיפ הראשון שכדאי לאמץ הוא להתאים את סוג החבילה שאתם בוחרים לגודל וסוג האירוע. לצורך הדוגמא אם יש לכם אירוע רב משתתפים, חשוב שרשת ההצללה תהיה מספיק גדולה. בנוסף, אם מדובר באירוע הנמשך גם בערב, חשוב מאוד שתהיה מספיק תאורה, מספיק מים, מספיק אוכל ותהיו ערוכים כמו שצריך לאורך כל שעות היום והלילה. כמובן שגם גנרטור הוא משהו שכדאי לחשוב עליו. הטיפ השני שחשוב לשים לב אליו קשור לאיכות הציוד. מומלץ להזמין את הציוד מחברה מקצועית המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים בים ולוודא שאכן מדובר בציוד איכותי, עמיד וחזק. דבר נוסף שכדאי לשאול הוא האם החברה ממנה אתם משכירים את הציוד מסייעת לכם בהקמת הזולה ובפירוק שלה והאם התשלום על החבילה שבחרתם כולל את השירותים הללו או שמדובר בתשלום נוסף.