השכרת מיניבוסים, קרוואנים ואוטובוסים לחופשה מושלמת

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

אם אתם מחפשים את כל מה שצריך לדעת על השכרת מיניבוסים, קרוואנים או אוטובוסים למטרת טיול מושלם, אתם אנשים לא רק פרקטיים אלא גם כאלו שרוצים להנות בחיק הטבע ולהרגיש בבית. וזהו הקרוואן, מציע את הנוחות של הבית בחיק הטבע, בחניוני קרוואנים מאובזרים למדי ועוד. 

טיולי קרוואנים הם דרך מצוינת לראות את הארץ ולהיחשף בפני נופים שאולי לא הייתם רואים בדרך אחרת. הם גם דרך מצוינת לחסוך כסף על תחבורה, מכיוון שנכנסים בתוך הקרוואן, האוטובוס או המיניבוס כ-7-12 נוסעים. באופן הזה, כולם משתתפים בדלק והטיול הופך להרבה יותר חסכוני מאשר אם הייתם נוסעים עם רכבים פרטיים. 

מה כוללים טיולי השכרת קרוואנים? 

טיולי השכרת קרוואנים כוללים בדרך כלל קבוצות של כ-8-12 אנשים החולקים את עלות הסיור, הלינה והארוחות. ניתן לארגן אותם גם על ידי חברות פרטיות, שמומלצות למי שרוצה להימנע מהמוני אנשים גדולים. ישנן חברות הסעות אשר מארגנות טיולי קרוואנים, ככה שלא בעיה למצוא נותני שירות בתחום. 

אתם מחפשים עצה לגבי תכנון הטיול הבא שלכם, תוכלו להתקשר לחברות ההסעה השונות ולקבל הצעות למסלולי טיולים בדרום או בצפון הארץ. ישנם מסלולי טיולים ברמת הגולן, בגליל המערבי, באזור הערבה ועוד. מכיוון שחברות הסעות מציעות בימינו חבילות על הסעות לטיולי קרוואנים, זה קל מתמיד, למטיילים שרוצים חוויה אישית יותר, למצוא את החופשה המושלמת.

השכרת מיניבוס לקבוצת מטיילים 

מיניבוס הוא בחירה פופולרית עבור קבוצות מטיילים שרוצות לטייל יחד. זה לא גדול מדי ולא קטן מדי, מה שהופך אותו מושלם עבור כל קבוצת אנשים שמונה עד כ-12 נוסעים בדרך כלל. בתוך כך, מיניבוסים הם דרך נוחה לנסוע מכיוון שקל להחנות אותם והם יכולים לשאת מטען רב וכבודה כמו מזוודות. הם גם מציעים שפע של מקום לכל מי שנמצא במכונית ומקלים על הניוד כאשר יש לכם יותר מ-5 אנשים בקבוצה. 

ואם אתם עדיין אולי אתם תוהים מדוע כדאי לכם לשכור מיניבוס לקבוצת המטיילים שלכם. התשובה פשוטה – זה יותר נוח וחסכוני. כמו כן, השכרת מיניבוס לטיולים מאפשרת לכם לבלות זמן איכות כולכם ביחד, שזה יקר מפז. 

היתרונות של השכרת אוטובוס לקבוצת מטיילים 

השכרת אוטובוס היא דרך מצוינת לחסוך כסף וזמן בנסיעה עם קבוצה. זו גם דרך קלה לטייל עם החברים, המשפחה או עמיתיכם לעבודה, למשל במקרים של גיבוש חברתי במקום העבודה המצריך ניוד של 50-60 אנשים. אתם יכולים לשכור את האוטובוס לשעות או ימים ולא צריך לדאוג להסיע אותו בחזרה, מכיוון שאתם מקבלים גם נהג פרטי משלכם שדואג להכול. ועם זאת, היתרון החשוב ביותר הוא שאתם יכולים לנצל את הזמן באוטובוס כדי ליצור קשר עם חברי הקבוצה שלכם או להתעדכן בשינה נחוצה! כי אין מה לעשות, לפעמים זה הזמן הטוב ביותר לתנומה (ועדיף מנהיגה). 

הטיפים והמידע בשיתוף – פורטל טופ הסעות.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!