השכרת קראוונים לחופשה: האופציה המשתלמת ביותר

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

תיירות הקראוונים זוכה להצלחה אדירה במדינות רבות ברחבי העולם כבר מזה עשורים, ובשנים האחרונות המגמה הגיעה גם לישראל. מטיילים רבים זונחים את הרכב הפרטי, מוותרים על המלונות או הצימרים ויוצאים למסע בין כמה מהנקודות היפות שיש למדינה שלנו להציע – באמצעות קראוון גדול ומאובזר מ-א' ועד ת'. וזה מהנה ומשתלם אפילו יותר ממה שזה נשמע, כפי שנראה לכם בסקירה הנוכחית.

כך החופשה הופכת לנגישה יותר

השכרת קראוונים לחופשה מציעה כמה יתרונות חשובים מאוד, הן בישראל והן מעבר לים, ולכן היא אחת ההחלטות הטובות ביותר שאתם יכולים לקבל בתכנון החופשה. הקראוון הוא לא רק כלי להתניידות, אלא מקום אירוח ולינה שעשוי בהחלט להיות מפואר. תוכלו למצוא כיום קראוונים בעלי כמה חדרי לינה, מטבח מאובזר, מקלחת ושירותים, תשתיות הכרחיות (חשמל, מים, גז) ואפילו אמצעי בידור להעברת הזמן בנעימים: טלוויזיה, מערכות שמע וכן הלאה.

בכך הקראוון חוסך למעשה את הצורך למצוא פתרונות לינה, דוגמת מלון או בית הארחה, שהסכומים הנדרשים עליהם עלולים להיות גבוהים בכל קנה מידה והתמורה לא בהכרח שווה את ההשקעה. בכוחו לחסוך לכן כסף ומאמצים גם יחד, מה שמתיישב היטב עם האתגרים העיקריים העומדים עבורנו בתכנון חופשה כיום, למרות שלא חסרים מלונות מומלצים וטובים ברחבי העולם, הקרוואן בהחלט מציע אלטרנטיבה ראויה.

אסור לשכוח שהקראוון מקל מאוד על משפחות שמתקשות, או לא יכולות, לבצע טיולים ברכב הפרטי שלהן. טיולים רבים בחיק הטבע נעשים באתרים שהגישה אליהם עם רכב פרטי בעייתית, כשבנוסף יש לקחת בחשבון את הצורך למצוא כלי רכב שיהיו נוחים וגדולים מספיק עבור כל בני המשפחה והציוד. במקום לצאת לטיול עם יותר מרכב אחד, למשל, אפשר להכניס את כל המשפחה לקראוון נייד ולאפשר לה תנאי נסיעה ולינה נוחים במיוחד.

תכנון הטיול בהמשך לכך עשוי להיות פשוט פי כמה כאשר מתבססים על הקראוון. אין למעשה צורך לחזור בכל ערב למקום הלינה, כך שנמנעות נסיעות מיותרות ואנחנו יכיולים ולהגדיל את השעות העומדות עבורינו בחיק הטבע. אתרי הקראוונים בישראל נמצאים בפיתוח מתמיד, עם שיפור בתשתיות משנה לשנה. חלק מהם מציעים גם תשתיות משותפות הכרחיות, דוגמת מתחמי משחקים לילדים, שולחנות פיקניק ועמדות מנגל וכן הלאה.

מתחברים לטבע, משפרים את החוויה

השכרת קראוונים לטיולים מאפשרת להוסיף "טוויסט" של ממש לחופשה. ניתן למצוא בכל רחבי ישראל, ועל אחת כמה וכמה בעולם, אתרי קראוונים שמוסיפים נדבך נוסף לחוויה. הם מגבירים את החיבור שלנו לטבע, מצרך חובה בטיולים רבים, ומציעים אופי אחר של טיול ממה שאנחנו רגילים.

הקראוון אינו מיועד בדרך כלל לטיולים עירוניים, אבל בטיולים ובקמפינג ברחבי הטבע של מדינת ישראל זוהי אופציה מצוינת: חשבו על לינה בכמה מהנקודות היפות ביותר של מדינת ישראל, באתר קראוונים נוח ומאובזר היטב. או על האפשרות להכין את הארוחות שאתם אוהבים בזמן המתאים לכם ביותר במטבח המושקע של הקראוון, במקום לחפש בנרות מסעדות או לשלם סכומי עתק על ארוחות בינוניות.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!