טיולי שטח בצפון הארץ

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

אם עוד לא ניסיתם זאת בעבר, יכול להיות שאינכם מכירים ועוד לא התוודעתם לכל הטוב שיש לטיולי שטח להציע לכם.

אי אפשר לתאר את החוויה במילים: אם חוויתם זאת אתם וודאי מבינים, ואם עדיין לא, הגיע הזמן. כדי שתוכלו ליהנות מכל הטוב שיש לשטחים הפתוחים באזור הצפון להציע לכם, אספנו לכם כמה ממסלולי השטח המומלצים שישנם, וגם ריכזנו כמה דוגמאות לחברות שמציעות טיולי טרקטורונים, ג'יפים, ריינג'רים ורייזרים באיזור הצפון, כדי שיהיה לכם קל יותר לעשות את הצעד הראשון.

 

טיול בין רמת הגולן לעמק החולה

מסלולי שטח מאופיינים עם דרגות קושי שונות ומסלול זה המיועד לרכבי 4X4 מוגדר כמסלול קל. המסלול נחשב למסלול רטוב, עם המון מקורות מים. הוא מתחיל בתצפית כרכום, הקרובה לכנרת ונחשבת לאחת מנקודות התצפית המרהיבות שישנן, והוא מסתיים בכפר סאלד. אבל כדי להגיע לנקודת הסיום, יהיה עליכם לעלות קודם כל על דרך הירדן ההררי, שמלווה את הירדן ומתאימה לכל סוגי הרכבים, למרות שזו דרך עפר.

במהלך המסלול ניתן לעצור לטבילה ואז לעבור לחלק ה- 4X4 של הטיול, אשר ממשיך למעלה לעבר כפר הנשיא. בדרך עוברים דרך מעין אמפי, עוצרים בחניון דרדרה וממשיכים לדרך הפטרולים הסורית. עצירה קטנה לטבילה בסכר ירדינון ומסיימים בכפר סאלד.

 

טיול בגליל תחתון מזרחי

מסלול זה יחשוף בפניכם מראות מדהימים של פריחה אביבית ונחלים זורמים. דרגת הקושי שלו בינונית והוא מתחיל בגשר הקנטרה ומסתיים בשמורת הטבע מורד הירדן. אם אתם אוהבים מעט היסטוריה וממצאים ארכיאולוגיים, תחילת המסלול תספק אתכם, ובה גשר הקנטרה שנבנה בתקופה המלוכנית ושימש להעברת מים מנחל חרוד לשטחים חקלאיים צפוניים.

מנחל חרוד, ממשיכים לכיוון שדה נחום תוך שעולים על דרך נוף רמת צבאים, עם תצפית מרהיבה לעמק יזרעאל. דרך זו מתאימה לכל סוגי הרכבים ועטופה בצבעים של ירוק. המסלול מוביל אל נחל יששכר, ולאחר שחוצים אותו ממשיכים לשביל השחור ואל עבר רמת סירין ובה פוגשים את טורבינות הרוח המשמשות לייצור חשמל. ממשיכים לקיבוץ גזית, ועוברים נחלים בדרך, תצפיות מדהימות עד שמגיעים לשמורת הטבע "מורד הירדן" ולסופו של המסלול.

 

טיול בהר הכרמל

אינכם חייבים לנסוע רחוק כד ליהנות מהטבע במלוא הדרו. במרחק שעה מהמרכז נמצאים יערות הכרמל ומציעים לכם טיול קליל, מהנה ועשיר בפריחות וגוונים של ירוק. המסלול מוגדר כקל ומתחיל ביקב התשבי ומסתיים בדאליית אל כרמל, שם גם תוכלו לעשות קצת סיבוב קניות.

יקב תשבי הוא מקום קסום, והנקודה המושלמת להתחיל מסלול. זהו מסלול קליל אך כאשר תוואי השטח בוצי הוא עשוי להיות חלק ומסוכן וכדאי לקחת זאת בחשבון. כן גם מומלץ להגיע אליו באביב, כשהכל ירוק סביב, הנחלים זורמים והטבע נצבע בגוונים ססגוניים של פריחה.

המסלול עובר ברכס הכרמל, נפרש על כ- 55 ק"מ וניתן לנסוע בו בנינוחות עד שמגיעים לדאליית אל כרמל, שם אפשר לעצור לארוחת צהריים איכותית. אפשר גם להאריך את המסלול, אם רוצים, ולקפוץ למוחרקה ובשמה העברי – קרן כרמל, שצופה אל נוף מרהיב.

 

טיול בירדן ההיסטורי

הירדן ההיסטורי הוא אחד האזורים הפחות מוכרים של הירדן, שנמצא בסמוך לקיבוץ נאות מרדכי, בעמק החולה. מה שמיוחד במסלול זה הוא מרקם מיוחד של צמחים ובעלי חיים, אורך המסלול (קצר) והקלילות שבו. רוב הדרך קלה ומתאימה לסוגים שונים של רכבי ,4X4 עם זאת בימות החורף הדרך בוצית ולכן עשויה להיות מחליקה.

המסלול מתחיל בכביש 977, בצומת גומא ליד להבות הבשן, מול הפניה לכפר בלום, ומסתיים בכביש 90, ליד הכניסה לאגמון החולה. הוא עובר בערוצו המקורי של נהר הירדן שנותר חבוי ונסתר והמים שבו זורמים אל אגמון החולה. הטיול נמשך לאורך גדת נהר הירדן ההיסטורי וניתן לשלב אותו עם אטרקציות נוספות שיש לאזור זה להציע.

 

המלצות לחברות שמציעות טיולי טרקטורונים, ג'יפים, ריינג'רים ורייזרים בצפון

אם אתם מחפשים חברה לטיול שטח באזור הצפון כדי לצאת אתה לדרך, לפניכם 3 דוגמאות לחברות שמציעות טיולי טרקטורונים ורכבי שטח נוספים בצפון:

  • רייזרים מרום גולן במרום גולן, ברמת הגולן מחכה לכם מתחם מוטורי ובו שלל רכבי שטח שיעלו את רמת האדרנלין בגוף שלכם. לחברה יש מגוון גדול של רכבי שטח ביניהם רייזרים, תומקארים וג'יפים אשר יחד אתם תוכלו לצאת להמון טיולי שטח עוצרי נשימה וליצור לעצמכם זיכרונות מיוחדים ובלתי נשכחים שילוו אתכם לכל החיים.
  • רפטינג נהר הירדן – עם חברת רפטינג נהר הירדן תוכלו לצאת להמון טיולי שטח יבשים ורטובים בג'יפים, ברייזרים ובטרקטורונים ולהגיע ליעדים נסתרים ולפינות חמד קסומות. עם הידע והניסיון של צוות החברה תוכלו לנסוע לכם בנחת בין הנופים הציוריים של האזור או לצאת להרפתקה מלאה באקשן ואדרנלין בין הנופים הירוקים.
  • טרקטורוני היער והגולן – דוגמא נוספת לחברה שמוציאה טיולי שטח היא טרקטורוני היער והגולן שמציעה לכם ליהנות מחוויה בלתי נשכחת ומותאמת אישית להעדפות שלכם. בין אם תרצו לצאת לשטח בג'יפ, בין אם בטרקטורון ובין אם בבאגי, ריינג'רים או רייזרים, אצלם תמצאו מגוון רכב של אפשרויות, כלי רכב ומסלולים שיובילו אתכם לתוך הנוף הירוק של הצפון.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!