טיול בארץ עם קראוון או אוטובוס?

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ישראלים שמעדיפים להשקיע את זמנם בטיולים בארץ. טיולים בחו"ל יכולים להיות מאוד מהנים, אין טיולים בארץ מביאים איתם ערך מוסף רב. כל אחד ירצה להכיר את הארץ על בוריה, ועל ידי טיולים שונים ניתן לראות מקומות עוצרי נשימה. אך לפני שאתם מתחילים לתכנן את הטיול, מוטב כי תדעו כיצד לבצע אותו. לפני שתזמינו הסעות לטיולים, תנסו להבין – האם לבצע את הטיול עם קראוון או אוטובוס. אחרי קריאת המאמר הבא כל סימני השאלה מנקודת המבט שלכם יהפכו להיות לסימני קריאה. לא תמצאו את עצמכם עוד בסיטואציה שבה אתם צריכים להתלבט.

 

למשך כמה ימים תרצו לבצע את הטיול?

יש כאלה שלא יכולים לפנות ימים רבים על מנת לטייל בארץ, ולכן הם יצטרכו לבצע את הטיול עם אוטובוס. על ידי פנייה מסודרת לחברת הסעות תוכלו לקבל רכב הסעות מפואר שייקח אתכם לכל נקודה רצויה. מצד שני אם הטיול אמור להימשך מספר ימים, מוטב כי תשריינו מראש קראוון על מנת שתוכלו לישון בו. היתרון המובהק של קראוון הוא שניתן לישון בו בקלות בהשוואה לכל אפשרות אחרת. מוטב כי לא תמצאו את עצמכם שוברים את הראש היכן לישון.

 

לאיזה אזור בארץ תרצו לצאת?

ארץ ישראל התברכה בהמון מקומות שונים שבהם ניתן לבקר וכמובן שגם להנות. לכן מראש אתם תצטרכו לבחור את האזור בארץ שאליו תרצו להגיע. יש אזורים שבהם קשה מאוד להתנייד עם קראוון, ומוטב לכם להגיע לשם עם חברת הסעות לטיולים. מצד שני יש גם אזורים מומלצים ללינה על קראוון, בהם תוכלו לפתוח את הבוקר עם חיוך גדול על הפנים. לכן המיקום אליו תרצו להגיע יש השפעה ישירה על כלי הרכב שאיתו תיסעו. בחלק מהמקומות עדיף אוטובוס ובחלק מהמקומות עדיף קראוון.

 

עם כמה אנשים תרצו לצאת לטיול?

הכמות של האנשים שתצא ביחד אתכם לטיול עשויה להשפיע בצורה מסוימת על הבחירה שאותה תעשו. טיול עם אוטובוס רלוונטי כאשר תרצו לנסוע ביחד עם קבוצה גדולה לכל מיני אזורים שונים. מצד שני קראוון יכול להיות האפשרות המושלמת לטיול עם המשפחה המצומצמת. לעיתים האווירה האינטימית של הקראוון עשויה לשדרג את הטיול כולו מנקודת המבט המשפחתית. אך ברגע שזוהי קבוצה גדולה כמעט בלתי אפשרי לצאת לטיול עם קראוונים. 

 

כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בטיול?

בין אם תרצו להזמין הסעות או קראוונים יהיה עליכם לשים לב לתקציב שעומד לרשותכם. לכל אחת מהבחירות הללו יש את העלות שלה, ואתם מבחינתכם לא תוכלו להתעלם ממנה. יהיה עליכם לדעת מראש כמה כסף תרצו להשקיע והיכן עובר הקו האדום. ברגע שתקציבו לעצמכם את הגבולות, תדעו בדיוק איזה אפשרות יכולה להיות רלוונטית ונכונה מבחינתכם.  

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!