טיול הקראוונים המושלם באיזור עמק יזראל, חוויה לכל המשפחה!

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

דמיינו את הסיטואציה הבאה: אתם ביחד עם הילדים בקרוואן אחד, נהנים מהנסיעה המשותפת, מהנוף המתחלף, מהאווירה האנרגטית ויכולים לעצור מול נקודות תצפית מסנוורות ולבלות את הלילה בחיק הטבע אבל עם כל השירותים המודרניים בנוחות המקסימלית.
עמק יזרעאל מהווה אזור נהדר לטיולי קרוואנים משפחתיים הן מבחינת המרחבים הירוקים והתפאורה המהפנטת והן מבחינת האטרקציות שמחכות לכם לאורך הדרך ממסע בעקבות תבלינים דרך קטיף חווייתי ועד רכיבה לפניכם המלצות על הרפתקאות וריגושים בטיול המשפחתי החלומי:

לתבל את החופשה


חוות דרך התבלינים האגדית בבית לחם הגלילית מציעה לכם יום כיף בלתי נשכח עם סיור לגילוי סגולות התבלינים דרך סדנאות יצירה לילדים חווייתיות ועד טעמים נהדרים. החווה השוכנת מול השדות בין הבתים הטמפלרים מציעה מגוון פעילויות למשפחות כמו למשל, סיור בטרקטור של סבא צבי, ליקוט צמחים ואפייתם עם בצק, הדבקת תבלינים וקישוט בתבלינים וכמו כן, שוק תבלינים, שולחן טעימות ובחגים ואירועים מיוחדים ספיישלים דוגמת סדנאות בישול ושוקולד, ועוד פעילויות מתובלות היטב עם צמחי מרפא וחוויות.
להיכן נוסעים: חוות דרך התבלינים בבית לחם הגלילית.

לעבור בשער של בית שערים


קרוב ליישוב טבעון, מצפון לעמק, מחכה לכם הפארק הלאומי בית שערים שייקח אתכם למסע מרתק במנהרת הזמן בעקבות שרידים ארכיאולוגיים מתקופות שונות. יש כאן בית כנסת עתיק ואת הפסל של אלכסנדר זייד ושלל מסלולי הליכה קלילים בין בית בד לבזיליקה וכן מספר מערות מסתוריות. צמחיית חורשת עשירה ועצי אלון התבור ותצפיות נוף לעבר שדות מוריקים. תחשפו כאן לאמנות רומית ולבורות מים. שימו לב שהפארק מציע הליכה בשביל עליון ושביל תחתון כאשר התחתון עובר בין המערות השונות של הפארק והעליון בין מערות, בורות מים וקברים.
להיכן נוסעים: גן לאומי בית שערים.

יוצאים לקטיף
טיול קרוואנים קרוואנים להשכרה במרכז הוא הזמן האידיאלי להתחבר לחיק הטבע ואם יש מקום טוב לעשות את זה הרי באמצעות קטיף עצמי באתר קטופותי הקרוב לחוות דרך התבלינים. הקטיף משתנה בהתאם לגידולים העונתיים כך שתמיד יהיה מה לקטוף במהלך השנה, אך הגידולים משתנים בין אם מדובר בפטל, אוכמניות, שיזף, ענבים, מלפפוני חממה, מרווה, פלפל אדום, לוביה, גרניום ועוד. תוכלו לקטוף ולקחת אתכם לקרוואן את מה שקטפתם, לנשנש או לבשל מה שמתחשק לכם.
להיכן נוסעים: שדות בית לחם הגלילית.

מבוכים ועמקים


אטרקציה חווייתית באזור עמק יזרעאל היא המבוך הטבעי במושב שדה יעקב. המבוך משתרע על פני 9,000 מ"ר עם 3 ק"מ של שבילים מורכבים ואפילו מבוך חבלים ייחודי. ההרפתקה במבוך תחייב אתכם לעבודת צוות, ריכוז וחשיבה יצירתית. ניתן ליהנות גם מהליכה במבוך בשעות הלילה בהזמנה מראש ובאתר גם שירותים, מים, קיוסק ותאורה.
להיכן נוסעים: מבוך בעמק – מושב שדה יעקב.

ברוכים הבאים לקרקס
תשכחו מכל מה שהכרתם וחשבתם על קרקס, כי הקרקס החקלאי במושב יוגב שונה לחלוטין. פעילויות הקרקס מגוונות ומלהיבות להפליא וכוללות מופע קרקס אנרגטי, כתב חידה המחכה לכם בגינות הירק, סדנת הכנת עציץ מחומרים ממוחזרים. כמו כן, יש משחקים בבועות סבון ענקיות, נסיעה על חדי אופן, האכלת חמורים ועיזים ננסיות וכן פעלולי ג'אגלינג. תוכלו להתנסות בטכניקות קרקס יצירתיות ואפילו לצאת לקטיף עונתי ובעונה החמה – מתחם פעלולי מים. יש כאן גם קיוסק, פינת חי ועוד הפתעות לפי אירועים וחגים ושווה בהחלט להתעדכן.
להיכן נוסעים: מושב היוגב.

עמק יזרעאל הוא עמק נפלא עם הרבה מאוד אטרקציות, פעילויות ומסלולי טיול. שוכרים קרוואן ויוצאים לדרך.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!