מה הם הקריטריונים לקבלת ויזה לארה"ב?

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

בכל שנה פונים עשרות אלפי ישראלים לשגרירות ארה"ב בישראל בכדי להוציא ויזה לארצות הברית. למרות היחסים המעולים בין המדינות, כל ישראלי שרוצה לבקר בארה"ב מסיבות כאלה או אחרות נדרש להוציא ויזה בהתאם למטרת הביקור. לא מעט ישראלים נוטים לחשוב כי כל בקשה שתוגש לשגרירות של ארה"ב בישראל תענה בחיוב, אך בפועל יש מספר קריטריונים של פיהם תתקבל ההחלטה הסופית. אז מה הם הקריטריונים לקבלת ויזה לארה"ב? במאמר הבא תקבלו את כל האינפורמציה החשובה טרם תחילת התהליך.

 

לבצע את כל התהליכים הבירוקרטיים

הדרישה הראשונה היא גם הדרישה שבגינה ככל הנראה רוב הישראלים נמנעים מלהוציא ויזה לארה"ב. מדובר על דרישה בירוקרטית, שהיא למלא מסמכים שונים בכדי להוציא את הויזה. מסמכים לויזה לארה"ב הם מאתגרים במיוחד, בטח כאשר הם כתובים בשפה האנגלית. כך שמי שהאנגלית היא לא שפת האם שלו, יעביר לא מעט שעות בניסיון למלא את כל המסמכים.

 

דרכון ישראלי או זר בתוקף

אומנם מדובר על דרישה הנחשבת בתור דרישה בסיסית ביותר, אך לא מעט ישראלים נוטים שלא לבדוק את תוקף הדרכון שלהם לפני שהם מגישים את הבקשה. מוטב כי הדרכון יהיה בתוקף למשך תקופת זמן ארוכה, כך לא תצטרכו לדאוג גם לויזה כאשר תחדשו את הדרכון. אם אין לכם דרכון בכלל או שמצד שני התוקף של הדרכון הוא קצר, לא תוכלו להוציא ויזה לארצות הברית בשום מצב.

 

היעדר עבר פלילי

כמו כל מדינה אחרת בעולם, גם ארה"ב עושה כל מאמץ על מנת לא להכניס לגבולותיה אנשים עם עבר פלילי בעייתי. זוהי הסיבה שכל אדם שיש לו עבר פלילי נקי, יוכל להוציא כמעט ללא כל בעיה ויזה לארה"ב. אך כאלה שיש להם כל מיני בעיות הקשורות לעבר הפלילי שלהם, יבחנו בזכוכית מגדלת ואולי אפילו לא יאשרו להם את הבקשה. כך שאם העבר הפלילי שלכם לא נקי, שימו לב כי לא בטוח שתוכלו להוציא את הויזה הרצויה.

 

הלכת לאיבוד? תוכלו להיעזר בחברה חיצונית

כמו ששמתם לב יש לא מעט שלבים שאותם עליכם לצלוח בכדי להשיג את הויזה מיוחלת לארה"ב. לכן במקרה שבו אתם מרגישים שהלכתם לאיבוד, או במקרה שבו אתם חוששים שלא תצליחו – מוטב כי תעזרו בחברה חיצונית. כיום ישנן לא מעט חברות ישראליות שמסייעות להגיש מסמכים לויזה לארה"ב ומלווים אתכם לכל אורך הדרך עד לקבלת הויזה עצמה.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!