מוצרים שהם חובה בכל בית שאוהב טיולים

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

מאת לירון תמם אתר www.finder.co.il

אין חוויה יותר משמעותית, מהנה ומחברת כמו טיול עם הילדים. ישנם הורים שדואגים לעשות את זה מדי שבת. במקום שהילדים יהיו מרותקים מול המסך, אז הם דואגים לקחת אותם לטיולים ברחבי הארץ, לעיתים זה כולל גם שינה בשטח. ישנם הורים שעושים זאת בחגים ובחופשות, ויש גם מי שמשקיע ובוחר לקחת את הילדים לא רק לטיולים ברחבי הארץ, אלא גם ביעדים שונים בעולם.

טיול עם ילדים הוא לא בהכרח דבר פשוט. צריך להיות כל הזמן דרוך וערני שלא יקרה להם כלום, שלא יילכו לאיבוד, יעשו משהו שעלול לפגוע בהם או שתנאי השטח לא יתאימו עבורם. יחד עם זאת, אם יודעים כיצד להתכונן לטיול, אילו מוצרים לקחת וכיצד להשתמש בהם, אז הטיול יכול להיות חוויתי ומהנה.

במאמר זה אנחנו נציג שורה של מוצרים חיוניים בכל בית שאוהב טיולים בכלל ופרט עם ילדים. לפני כן צריך לומר, אומנם בימים אלו, ימי קורונה, קשה לחשוב על טיולים ולא פשוט לתכנן טיול ארוך טווח, אך עדיין אפשר לצאת לטיולי יום בשטח ואפשר גם מעבר לכך. בהחלט אפשר לארגן טיול למספר ימים. במקרה הכי גרוע, הוא ידחה או שנעביר את היעד למקום אחר, בו אפשר לטייל בלי בעיה.

עוד נקודה שחשוב להדגיש, חלק מהפריטים שנציג, הם הכרחיים לכל סוג של טיול, עם או בלי ילדים. בכל אחד מהמקרים, צריך לבצע התאמות נדרשות, בין אם זה מבחינת גודל, בין אם זה מבחינת סוג, סגנון או כל דבר אחר שיכול להשפיע על אופי השימוש במוצר.

אילו מוצרים לטיולים חייבים להחזיק בבית

אוהל – אחד הפריטים החשובים ביותר לכל טיול בשטח, הוא אוהל לקמפינג. אפילו אם אין לנו כוונה לישון בשטח, זה תמיד טוב שיהיה אוהל קמפינג. נוכל להשתמש בו בכל מקום כמעט. אפילו אם אנחנו הולכים לחוף ים אפשר להקים אוהל ולשהות בו כל היום, ובוודאי אם אנחנו מחליטים לטייל במדבר, בשמורת טבע, יער או בכל מקום אחר. זה יאפשר לנו לנוח קצת, ליהנות מזמן איכות במקום, בין הליכה להליכה.

מזוודת טרולי – על מנת שנוכל לנייד את כל החפצים שלנו בצורה נוחה, מוטב להשתמש במזוודות טרולי. מדובר על מזוודה על גלגלים שאפשר להחזיק אותה באמצעות ידית נפתחת. זו מזוודה נוחה יותר מכל אופציה אחרת שעומדת לרשותנו.

פנסים – רצוי תמיד להחזיק ברשותנו פנסים כשאנחנו יוצאים לטיול. כך אם נתקע בלילה או במקום ללא אור, נוכל להיעזר בהם. זה חיוני בפרט אם אנחנו מתכננים לישון בשטח. אפשר למצוא היום פנסי ראש נטענים, והם יכולים לעוד שעות ארוכות.

שק שינה – אם אנחנו יוצאים לשטח לישון, אז האופציה הטובה ביותר עבורנו הוא שק שינה. ניתן למצוא שקי שינה לאדם יחיד ושקי שינה לזוג. אנחנו יכולים לרכוש גם שקי שינה שמתאימים ספציפית לילדים, על פי הגובה שלהם. מלבד שקי שינה, אנחנו יכולים גם למצוא מזרונים דקים, אותם ניתן להניח מתחת לשק שינה, כך כשנישן לא נרגיש את האדמה שמתחת.

צידנית/תיק אוכל – על מנת לחסוך בהוצאות ולפחות לטיול לחווייתי יותר, רצוי לקנות צידנית או תיק אוכל שמאפשר לנו לשמור על האוכל חם או קר, על פי הצורך. אנחנו צריכים לבחון את הגודל שלו, בשביל להחליט מה נכון עבורנו. רצוי גם לקנות בקבוקים שיעזרו לנו לשמור על קור המים, אותם נוכל למלא במקומות שונים.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!