צפייה באורות הצפון: מאילו מקומות בעולם אפשר לראות את הזוהר הצפוני?

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

אם אתם מאלה שאוהבים לטייל בעולם, בוודאי יצא לכם לחשוב על יעדים אטרקטיביים שלא יצא לכם לבקר בהם. אך הפעם לא נרצה לספר לכם על יעד ספציפי, אלא על תופעה שאסור לכם לפספס. אנו כמובן מדברים על צפייה באורות הצפון או כפי שאולי אתם מכירים אותם הזוהר הצפוני. אם עדיין לא יצא לכם לצפות בהם, כדאי לכם מאוד לעשות זאת בהקדם כי מדובר על תופעה ייחודית ועוצרת נשימה.

 

מה זה בכלל הזוהר הצפוני?

הזוהר הצפוני זוהי תופעה ייחודית שבה השמיים נצבעים בצבעים שונים המגיעים מהכוכבים. את התופעה הזאת לא ניתן לראות מכל המקומות בעולם, ויש ערים ספציפיות שבהן ניתן להבחין באורות הצפון. הסיבה שלא ניתן לראות את אורות הצפון מכל מדינה בעולם היא המרחק של המדינה מהקוטב הצפוני ששם מתרחשת התופעה. בנוסף ישנה חובה שהאזור יהיה כמה שיותר חשוב על מנת שתוכלו לתפוס את התופעה הזאת בצורה הכי טובה שיש.

 

איסלנד

אחת מהמדינות שמהן ניתן לראות בצורה הכי טובה את הזוהר הצפוני היא איסלנד. המדינה עצמה שוכנת קרוב לחוג הארקטי בצפון האוקיינוס האטלנטי. מכיוון שהיא כל כך קרובה זה הופך אותה ליעד אהוב מאוד על כל מי שרוצה לראות את אורות הצפון. תוכלו להצטרף למדריכים מקומיים על מנת שייקחו אתכם אל עבר המקומות שמהם רואים את התופעה בצורה הכי טובה. כמובן שבנוסף לאורות הצפון אפשר לראות באיסלנד עוד כל מיני מקומות עוצרי נשימה.

 

נורבגיה

עוד מדינה פופולארית מאוד שממנה אפשר לראות את אורות הצפון היא נורבגיה. הסיבה שישראלים אוהבים להגיע אליה היא שניתן למצוא אליה טיסות נוחות במיוחד. אחרי שמגיעים לעיר טרומסו, כל מה שנותר זה רק לחכות לשעות הערב. המראות שניתן לראות מהעיר הזאת הם קסומים, ויהיה לכם קשה לדמיין עד כמה מדובר בתופעה עוצרת נשימה. באתר פייסטה תוכלו למצוא עוד כל מיני אטרקציות מיוחדות לטיול בנורבגיה. אם כבר תגיעו לראות את הזוהר הצפוני שווה לכם לבקר בעוד מקומות מיוחדים במדינה. בסוף ככל שתספיקו לראות יותר מקומות, כך הטיול יהיה יותר מיוחד.

 

פינלנד

הנוצרים מכירים את פינלנד בתור המקום שבו גר סנטה קלאוס החביב. אך אתם יכולים להכיר את פינלנד בתור אחד מהמקומות הכי טובים לראות בהם את אורות הצפון. בדומה לנורבגיה ולאיסלנד, גם מפינלנד שנמצאת סמוך אליהם תוכלו לראות את המחזה המרהיב. שווה לכם לפנות לעצמכם את כל הערב על מנת שתוכלו לראות את התופעה בשלמותה. בחלק מהמקרים האורות יכולים להגיע וגם להיעלם במהירות, ולכן הריכוז הוא קריטי. גם כאן תוכלו באמצעות אתר פייסטה לתכנן טיול מושלם שלא כולל בתוכו רק את אורות הצפון. תוכלו לבקר בעוד מקומות שישאירו אתכם מופתעים לטובה.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!