קרוואן רכב למכירה

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

בשנים האחרונות בישראל ניתן להבחין בעלייה הדרגתית ברכישת קרוואנים על ידי ישראלים רבים שהחליטו לשבור את השגרה ולנסות דבר חדש שהם לא מכירים. הסיבה לכך ברורה מאוד מכיוון שהקרוואן מספק לאנשים המשתמשים בו הרגשת חופש ושלווה יוצאות דופן.

במדינה כמו שלנו, בה בעלי המלונות בטוחים שתגיעו לנפוש אצלם בכל מחיר שהם ידרשו, אנשים רבים רואים ברכישת קרוואן רכב כפתרון היעיל ביותר להוזלת סכומי העתק אותם גובים המלונות, האכסניות והצימרים למיניהם.

אז מה זה בעצם קרוואן רכב ולמה הוא מיועד?

קרוואן רכב הוא שילוב מושלם של רכב ובית קטן שזמין לכם בכל מקום שתהיו ובכל זמן.אז מה זה בעצם קרוואן רכב ולמה הוא מיועד? קרוואן רכב הוא שילוב מושלם של רכב ובית קטן שזמין לכם בכל מקום שתהיו ובכל זמן.

בקרוואן רכב, ממש כמו הבית שלכם, יש את כל האביזרים שתצטרכו על מנת להרגיש בבית. לא משנה היכן אתם נמצאים בארץ, גם אם אתם נמצאים בהרי אילת בשעה מאוחרת בלילה או מול זריחה קסומה בפאתי המדבר, תרגישו בבית. בעת שימוש בקרוואן אתם קובעים היכן תלכו לישון היום ובאיזה מקום תטיילו מחר, והחופש לשנות מסלול, תמיד בידיים שלכם ללא כל תלות באף אחד. עולם הקרוואנים מכיל מגוון רב של דגמים שונים ומגוונים, כאשר קרוואן רכב יכול לאכלס בתוכו בין 2-7 אנשים וגודלו משתנה לפי כמות הנוסעים.

מה תוכלו למצוא בתוך קרוואן?

בקרוואן ניתן למצוא את כל האביזרים שתצטרכו בחופשה שלכם שלא תרגישו כל חוסר ותהנו מחוויה מיוחדת וביתית עם חיבור ישיר לטבע.

בכל קרוואן יש את כל מה שתצטרכו על מנת לגור שם לאורך כל הטיול שלכם ללא מגבלת זמן. שטחו הכולל של הקרוואן מופרד לשלושהבקרוואן רכב למכירה ניתן למצוא את כל האביזרים שתצטרכו בחופשה שלכם שלא תרגישו כל חוסר ותהנו מחוויה מיוחדת וביתית עם חיבור ישיר לטבע. איזורים שונים שכל אחד מהם הוא איזור בפני עצמו: איזור המטבח, איזור השינה, ואיזור הכולל שירותים ומקלחת. איזור המטבח מכיל כל מה שתצטרכו על מנת להכין לכם ארוחות מלאות ומגוונות בזמן הטיול שלכם ויספק לכם חוויה קולינרית יוצאת דופן, שילוב מושלם של טבע ואוכל של בית שכולם אוהבים. שם תוכלו למצוא כיריים, מיקרוגל, תנור, מקרר שיצנן לכם את מה שתצטרכו לשמור בקירור, ארונות לאחסון כלי האוכל והבישול וכיור לשטיפת הכלים. איזור השינה מכיל מיטה ואיזור ישיבה, ובחלק מן הדגמים יש גם ספות נפתחות שיכולות לשמש גם כמיטות. האיזור השלישי מכיל שירותים ומקלחת וארונות לאחסוו מגבות.

אספנו לכם מספר יתרונות הקיימים בקניית קרוואן רכב

  • אין צורך לעבוד כל כך קשה על אריזות- כל טיול מחדש, גם אחרי שקניתם מזוודה יותר גדולה ויותר איכותית, אתם עדיין מלאי התלבטויות מה לקחת וכמה, ובסוף מוצאים את עצמכם נלחמים בסגירת המזוודה, כמה מעצבן. אין ספק כי לא מעט מכם תצליחו להזדהות עם התחושה הזאת. כשתחליטו להישתשמש בקרוואן לטיולים שלכם תופתעו לגלות כמה קל זה לארוז ללא כל מחשבה על קיבולת המזוודה שלכם והאם היא תצליח לאחסן את כל הבגדים.
  • אתם הבוסים של הטיול שלכם- במידה שאתם אנשים שאוהבים לתכנן טיולים מראש ולבחור את המסלולים שתצעדו בהם, תיווכחויתרון בקניית קרוואן רכב -אין צורך לעבוד כל כך קשה על אריזות- כל טיול מחדש, גם אחרי שקניתם מזוודה יותר גדולה ויותר איכותית לדעת באיזו קלות תוכלו לשנות קצת מלוח הזמנים ללא חשש ולחנות לכם בשלל מקומות שתעברו בהם בדרך ליעד המרכזי של החופשה שלכם. לא תהיו יותר תלויים בשעות הפעילות של בית המלון בו תלונו בזמן הטיול. גם אם תרגישו עייפים, עצרו בצד ונוחו לכמה שעות, ולאחר מכן המשיכו בטיול שלכם.
  • שלווה וטבע בכל רגע נתון- הקרוואן מעניק למשתמשים בו אווירת רוגע ושלווה לצד טבע עצום ועוצר נשימה. הוא מעניק אווירה של נינוחות שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. טובי הצימרים והמלונות לא יוכלו לספק לכם את החוויה שחופשה בקרוואן תספק עבורכם.
  • חיסכון משמעותי בכסף – אין זה חדש שבהרבה מאוד מקרים אנשים רבים נמנעים מחופשות בשל הסכומים העצומים שהם צריכים לשלם עבור מחיה בסיסית ולינה במלונות השונים. בנוסף לכך, גם ההגעה למקום בו תרצו לטייל או לנפוש יוציא מכם סכומים גבוהים מכיוון שמחירי הדלק גם הם ברוב הזמן במגמת עלייה. הקרוואן שתרכשו ישכיח מכם את כל הבעיות הללו ויחסוך לכם אלפי שקלים בשנה. זאת בשל העובדה שהוא משמש גם כמקום המחיה שלכם בטיול, גם כרכב שלכם להגיע ממקום למקום, וכל זה ביחידה אחת.
  • שימוש בחשמל- הקרוואן ישמש לכם כמקור חשמל זמין בכל עת ובכל איזור בו תטיילו בארץ. בחלק מהקרוואנים קיימות מערכות מתקדמות של לוחות סולאריים שמיצרות חשמל מאנרגיית השמש ובכך גם יחסכו לכם את העלויות הכרוכות בשימוש בחשמל. תוכלו להנות משלל חיבורים לחשמל ויכולת מלאה לעשות כל פעולה הדורשת שימוש מלא בחשמל.

 

הדרך שלכם לבחירת קרוואן, נקודות חשובות וטיפים בבחירת קרוואן רכבהדרך שלכם לבחירת קרוואן, נקודות חשובות וטיפים בבחירת קרוואן רכב

  • אחריות- מכיוון שאתם הולכים להוציא ממיטב כספכם על רכישת הקרוואן, חשוב מאוד לוודא כי על הקרוואן שאתם רוכשים קיימת אחריות רשמית שתתן לכם מענה מלא בעת הצורך. רבים מהאנשים נוטים להביע יחס מזלזל באחריות המוצר שהם קונים, כל זאת מבלי לקחת בחשבון את חשיבות האחריות במצב של תקלה טכנית, אפילו מזערית. ודאי אף אחד לא היה רוצה להיתקע בצד הדרך באמצע הטיול ולגלות כי אין מי שיכול לסייע בעדו.
  • בדיקת מחירים מעמיקה- חשוב מאוד שתבצעו בדיקת מחירים לפני שתחליטו לרכוש קרוואן. בדיקת מחיר חשובה בשל העובדה שקיים בשוק מגוון רב של קרוואנים שונים ומגוונים, ומחירם משתנה בהתאם. החל מקרוואנים צנועים ופשוטים עם אבזור ועיצוב מינימלי, ועד קרוואנים מפוארים עם טכנולוגיות חדישות, מאובזרים מכל טוב ומרשימים ביופיים הפנימי והחיצוני. בחרו בהתאמה לטעמכם האישי ואל תרכשו עד שאתם בטוחים בכל פרט ופרט.
  • בדיקה פנימית- בדקו היטב את פנים הקרוואן, האם כל מערכות החשמל תקינות, האם סגנון החללים מסודר לפי טעמכם. עצרו רגע וחשבו האם סגנון העיצוב והאבזור הפנימי מוצאים חן בעיניכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!