להתחבר לטבע: איפה אפשר לגור בקראוון בארץ?

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

יוקר המחיה, הרצון להוריד לחץ מחיי היום יום, ההתמקדות במה שבאמת חשוב והעוצמות הבלתי מוסברות אותן אנו שואבים דרך הטבע – אלו הם רק חלק מהסיבות שמביאות ישראלים רבים לעשות שינוי, לארוז כמה חפצים חשובים במזוודה ופשוט להחליט שהם עוברים לגור בקראוון. כמובן שלפני שלוקחים החלטה כזו גורלית ומשמעותית, בטח ובטח שלטווח הארוך יש כל מיני דברים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון כמו סוג הקראוון שנחליט לשכור או לרכוש, הגודל שלו, העלות החודשית של מגורים בקראוון (עלות הקראוון, עלות השכרת השטח בו הקראוון יהיה ממוקם, חשבונות וכדומה). בנוסף עלינו גם  לשים דגש על איך הקראוון אותו נרכוש יתן מענה לצרכים הבסיסיים שלנו וגם לאלה שגם קצת מעבר לבסיס וכמובן – החלטת ההחלטות והיא איפה נגור.

קארוון בטבע

בעוד חלק מהישראלים בוחרים לנדוד ולעבור מנקודה לנקודה, כך הם בעצם שולטים בנוף שנפרס לנגד עיניהם יש כאלה שמעדיפים להשתקע ושיהיה להם מקום אחד בו הם יוכלו למקם את הקראוון שלהם. כמובן שגם האופציה השניה לא מונעת מאיתנו לטייל, אלא פשוט מדובר בסוג של חניון, מקום אליו תמיד אנו יכולים לחזור בסיום המסלול. לא משנה אם אתם משפחה של חמש נפשות, זוג צעיר שיוצא להרפתקאה או רווקים שמחפשים את עצמם, הנה כמה מהלוקיישנים הטובים בישראל לגור בקראוון.

חניון הקראוונים בית ינאי

חניון הקראוונים  בבית ינאי ממוקם רק עשר דקות מהגן הלאומי של נחל אלכסנדר ומאחד החופים היותר מרהיבים שיש לנו כאן בישראל. 30 דונמים המיועדים אך ורק לקראוונים. לכל קרוואן יש את החניה שלו עם שטח של 100 מטרים רבועים. החניון פתוח גם על בסיס יומי וגם על בסיס חודשי. מי שמחפש סביבה ירוקה, שקטה ופסטורלית מבלי להרחיק לדרום או לצפון, אין ספק כי מדובר בלוקיישן מושלם.

חניון בוסתן הפקאן

אם בא לכם לחוות את הצפון המרהיב של ישראל מכיוון קצת שונה, חניון בוסתן הפקאן בדיוק בשבילכם. חניון רגוע, שקט בו ניתן להנות מגינה פרטית בכל קראוון, חיבור מלא למים וחשמל. באזור יש מגוון של אטרקציות כמו רכיבה על סוסים, מרכז מבקרים בו מייצרים שמן זית, מסלולים בכל הרמות ועוד.

קרוואן להשכרה בישראל

חניון בגן הלאומי בחורשת טל

חניון יחסית חדש אשר נחנך על ידי שר התיירות. חניון מושקע שתוכנן כחלק מתכנית של משרד התיירות. יש בו בסך הכל 10 מקומות חניה ולכן כדאי לתאם מראש. החניון מציע תשתית מסודרת, חיבור למים וחשמל.

כמובן שיש עוד לא מעט חניונים לקראוונים הפזורים ברחבי ישראל בהם תוכלו לגור. חלק מהחניונים מתאימים למגורים קצרים משום שגובים בהם מחיר לפי לילה וחלקם מתאימים למגורים ארוכים יותר והמחיר נגבה לפי חודש. כמובן שכדאי לבדוק לפני מה אתם מקבלים כחלק מהתשלום, האם בחניון יש תשתית למים וחשמל, האם האזור נגיש כדי לעשות קניות, לשלוח את הילדים למסגרות חינוכיות ועוד כל מיני דברים בסיסיים שעליכם לשאול את עצמכם לפני שאתם מחליטים על חניון כזה או אחר. דבר נוסף שעליכם לשקול קשור למזג האוויר. לפעמים שווה לגור במקום מסוים בעונת הקיץ ובעונת המעבר (למשל בסמוך לחוף ים) ולעבור למקום אחר בעונת החורף.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!