3 עובדות שכדאי לדעת על קראוון נגרר

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

קראוון נגרר הוא כלי רכב אשר מתחבר לרכב שנושא אותו על ידי שימוש בוו גרירה. היום אפשר ליהנות משירותי השכרה ולצאת לטיול ברחבי הארץ בדרך הכי קרובה לטבע. ההשכרה מאפשרת ליהנות מכלי רכב איכותי, נוח ובלי להתחייב לטיפולים שלו. הקראוון הנגרר הופך את הטיול לבלתי נשכח וזאת תודות למרחב נוח לבילוי בכל עצירה.

קראוונים להשכרה

אם יש לך חלום לצאת לטיול עם קראוון נגרר ברחבי הארץ, יכול להיות שיש לך שאלות על אופן הנסיעה. הנקודות הבאות יעזרו לך להכיר את התחום ואת אופן הנסיעה:

1. בשום אופן אין לשהות בקראוון בעת הנסיעה

נקודה חשובה שיש לזכור אותה היא שאין לשהות בקראוון בזמן נסיעה. אין בו מקומות ישיבה עם חגורות ולכן יש לנסוע ברכב ובחניה להיכנס אליו. הנסיעה שונה מעט מנסיעה בקראוון ממונע ולכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וחסרונות.

בכל נסיעה וכך גם בטיול בקראוון יש לשים לב שהבטיחות היא מעל הכל. אין כל סיבה להסתכן וניתן ליהנות מהטיול כשכולם יושבים יחד ברכב וכשעוצרים נכנסים לחלק האחורי בו אפשר לאכול בנינוחות, לישון, להתקלח, לשחק ולבלות.

2. ישנם קראוונים בגדלים שונים

לעתים תמונות של קראוונים נגררים נותנות תחושה שהם קטנים בהשוואה לאלו הממונעים. הסיבה לכך היא שהם מגיעים כיחידה נפרדת מהרכב. עם זאת, ישנם שלל גדלים של קראוונים ואפשר למצוא כאלו שיתאימו למשפחות וכאלו שיתאימו לזוגות.

מומלץ להתייעץ עם חברה אשר מתמחה בתחום ולהחליט יחדיו איזה רכב הכי יתאים לך. יש לזכור כי קראוון שמתאים למשפחה אחת לא בהכרח יתאים לאחרת ובוודאי שלא לזוג.

קרוואן להשכרה בישראל

3. ניתן להחנות את הקראוון בשלל מקומות

אחת הסוגיות שעולות אצל אנשים רבים נוגעת לנושא החניה ומיקום השארת הקראוון הנגרר. היתרון של הגרירה הוא שניתן להשאיר את הקראוון במקום אחד ולהמשיך עם הרכב למקומות שקשה יותר להיכנס אליהם או שפשוט מסיבות שונות הנוסעים מחליטים להשאיר אותו מאחור.

ישנם חניונים מסודרים אשר מיועדים לקראוונים, אך לא חובה להחנות דווקא בהם. חניונים אלו אמנם מאפשרים להתחבר לחשמל ומספקים שירותים שונים, אך אפשר גם ליהנות מחניה בתוך הטבע (במקומות שמותר לעשות זאת) ואפילו בחלק מחופי הים.

בחירת קראוון וחברה להשכרה

לאחר שהחלטת שהגיע הזמן שלך להתנסות באחת מהחוויות המהנות יותר בעולם הטיולים, זה הזמן להחליט איזה קראוון יתאים לך ולאיזו חברה לפנות. המשימה החשובה באמת היא לבחור בחברה הנכונה כיוון שהיא תשמח לבחון יחד איתך איזה כלי רכב מבין כל אלו הקיימים יעניק לך את הנסיעה הטובה ביותר.

חברת מעיינות תשמח לעמוד לרשותך ולעזור בבחירה והשכרת הקראוון ואפילו בבניית מסלול הטיול שיתאים לך ולאלו אשר עומדים להצטרף אליך וכל זאת כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!