משאית קרוואן למכירה

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

משאית קרוואן כפי שניתן להבין משמה היא משאית שהפכו אותה לקרוואן. קרוואן הוא מעין רכב המשמש למגורים, לטיולים ולנופש. על משאית קרוואן נרחיב במאמר הבא.

 

משאית קרוואן למכירה – מה זה?

קודם כל נבין מהו קרוואן. קרוואן הוא מעין בית נייד שניתן להעביר ממקום למקום בדרכים שונות ומשמש למגורים. קיימים קרוואנים ניידים שניתן להניע וקרוואנים נגררים שמתחברים לרכב. הקרוואן יכול לשמש כבית נופש, כחלל שמיועד לאורחים וממוקם בחצר הבית או כרכב טיולים משודרג שמאפשר לינה נוחה ובטוחה.

עם קרוואן ניתן לטייל ברחבי הארץ, לישון בנוחות במגוון מקומות, להנות ממיטה, ממקלחת עם מים חמים, שירותים, כיריים, צל, מיזוג אוויר, חימום, ואף הגנה מפני חרקים ומזיקים אחרים.

משאית קרוואן היא משאית שהפכו אותה לקרוואן. ניתן להפוך משאיות רבות לקרוואנים אך חשוב לעשות זאת נכון. לפני שאתם באים לקנות משאית קרוואן חשוב להבין אילו דברים ישפרו את השהייה במשאית קרוואן ויהפכו אותה לנוחה ולנעימה ביותר. לדוגמא, מנגנון נעילה למגירות שימנע מהן להיפתח במהלך הנסיעה יכול להפוך את הנסיעה בקרוואן למשודרגת בכמה רמות.

משאית קרוואן למכירה - מה זה? קודם כל נבין מהו קרוואן. קרוואן הוא מעין בית נייד שניתן להעביר ממקום למקום בדרכים שונות ומשמש למגורים.
קרדיט תמונה: freepik

משאית קרוואן למכירה – טיפים לעיצוב

  • ניצול של החלל- חשוב מאוד שמשאית קרוואן תהיה מנוצלת בצורה טובה ומשתלמת על מנת שתוכלו להנות ממנה באופן הטוב ביותר. חשוב שאזור הרחצה יהיה נוח ומרווח, שהמיטות יהיו נוחות וגדולות, שפינת האוכל תהיה מרווחת ושיהיה במשאית קרוואן מספיק מקומות אחסון רבים ונוחים. דרך יעילה לניצול מיטבי של החלל היא להשתמש ברהיטים מודולריים. רהיטים אלה הם רהיטים שמשתלבים בפינות השונות של החלל ורהיטים מתקפלים שמאפשרים לנצל את החלל באופן המיטבי ובצורה נכונה. כך ניתן להגדיל את שטח הפנים של משאית הקרוואן.
  • מקומות אחסון- חשוב מאוד שבמשאית קרוואן יהיו כמה שיותר מקומות אחסון. מקומות האחסון יכולים לעזור לכם להתנייד ברחבי הארץ. מקומות אחסון יאפשרו לכם לשמור את כל הדברים ההכרחיים בקרוואן כמו שמיכת החורף לדוגמא. מקומות האחסון יכולים להיות נסתרים כמו ארגז המצעים של המיטה, אתם יכולים להוסיף ארגזים ומתלים שיעזרו לכם לסדר את הדברים בצורה נוחה ועוד.
  • תאורה טבעית- דבר חשוב מאוד לקחת בחשבון במשאית קרוואן הוא ניצול תאורה טבעית. בתא המשאית בדרך כלל אין חלונות, לכן אם אתם הופכים משאית לקרוואן חשוב מאוד להוסיף חלונות שיעניקו לקרוואן תאורה טבעית וכמובן יאפשרו לאוורר אותו. עם החלונות ניתן גם לראות את הנופים במקומות בהם תטיילו, תוכלו להתעורר לאור הזריחה או לצפות בשקיעה תוך כדי שאתם מבשלים ארוחת ערב.
  • אביזרים- דבר נוסף שאנו ממליצים לכם לבחון לפני שאתם קונים משאית קרוואן למכירה, הוא מה האביזרים שחשוב לכם שיהיו בה. האביזרים שקיימים במשאית קרוואן ישפיעו על רמת הנוחות. לכן נסו להבין מה חשוב לכם ועל מה אתם לא מוכנים להתפשר. קחו בחשבון כי בכל קרוואן צריך להיות אזור בסיסי הכולל מיטות, מטבח, פינת ישיבה, מזגן, שירותים ומקלחת. מלבד אלה נסו לחשוב האם חשוב לכם גם מקרר/ מטבח מאובזר/ טלוויזיה ועוד.

משאית קרוואן למכירה - טיפים לעיצוב ניצול של החלל- חשוב מאוד שמשאית קרוואן תהיה מנוצלת בצורה טובה ומשתלמת על מנת שתוכלו להנות ממנה באופן הטוב ביותר.

משאית קרוואן למכירה – מה היתרונות?

בשביל מי שאוהב את הטבע אך פחות אוהב קמפינג זה הפתרון המושלם.

  • בית על גלגלים- רוצים לצאת מהבית של ההורים אך אין לכם כסף לקנות דירה משלכם? משאית קרוואן יכולה להיות בית מתוק ומפנק מאוד על גלגלים. כך אתם יכולים לקבל פינה מתוקה משל עצמכם ואף להצליח לחסוך מעט כסף על דירות.
  • חסכון כספי- כמו כן, ניתן לחסוך כסף על חופשות. עם משאית קרוואן אתם יכולים להנות מחופשות ברחבי הארץ ומטיולים ולא לבזבז כסף על לינה בבתי מלון או צימרים. כך ניתן להנות מחופשה כיפית עם מחירים קצת יותר נוחים.
  • שינוי מקום- ניתן להזיז את משאית הקרוואן ממקום למקום וכך ללון בכל לילה במקום אחר, מול נופים חדשים ומקומות מיוחדים.
  • אתם קובעים את הקצב- עם משאית קרוואן אתם יכולים לקבוע את הקצב של הטיול. אתם לא כפופים לשעות המלון, או לחדר אוכל, אתם יכולים להחליף יעדים במהירות או להחליט להישאר במקום שטוב לכם בו ואתם לא צריכים לסחוב ציוד.
  • נופש אינטימי או נופש עם חברים- עם משאית קרוואן אתם יכולים לצאת בקלות לנופש ולבחור בין נופש זוגי ואינטימי לבין נופש עם חברים או משפחה בלי הבדל.

משאית קרוואן למכירה - מה היתרונות? בשביל מי שאוהב את הטבע אך פחות אוהב קמפינג זה הפתרון המושלם.

משאית קרוואן למכירה – חניונים

אחד הדברים הבולטים שמטרידים אנשים לפני רכישת משאית קרוואן הוא האם יש איפה להחנות אותה. התשובה היא כן. בשנים האחרונות, הקרוואנים הפכו לפופולריים מאוד בישראל וכך גם הוסיפו מקומות חניה רבים. משרד התיירות ורשות הטבע והגנים עודדו פיתוח של חניונים ידידותיים לקרוואנים על מנת שהמטיילים יוכלו להנות מחניה מסודרת במקומות מסודרים וחוקיים. בחניונים אלה בדרך כלל יהיה היכן למלא מים, לרוקן את הקרוואן, חיבור לחשמל ועוד. כיום, קיימים עשרות חניוני קרוואנים ברחבי הארץ, המנוהלים על ידי רשות הטבע והגנים או על ידי יזמים פרטיים.

משאית קרוואן למכירה - חניונים אחד הדברים הבולטים שמטרידים אנשים לפני רכישת משאית קרוואן הוא האם יש איפה להחנות אותה. התשובה היא כן.

משאית קרוואן למכירה – אז כמה זה עולה?

קודם כל נציין כי בשנת 2012 מס הקנייה על קרוואנים הורד מה שהוביל ישראלים רבים לרכוש קרוואנים במחירים משתלמים יותר.

המחירים של משאית קרוואן למכירה הם לא חד משמעיים ויושפעו מגורמים שונים ביניהם החברה היצרנית, הדגם, הגודל, סוג המשאית, כמות האביזרים והאיכות שלהם ועוד. ההמלצה שלנו היא קודם כל להבין מה התקציב שיש לרשותכם. במידה שיש לכם תקציב מוגדר, התמקדו רק באפשרויות שתואמות את התקציב שלכם ולא חורגות ממנו.

יש לקחת בחשבון כי רכישה של משאית קרוואן יכולה לעזור לנו לחסוך כסף עתידי שיוצא על חופשות בבתי מלון בכל שנה.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!