קרוואן קטן למכירה

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

קרוואן קטן למכירהבכל שנה ושנה ניתן לראות יותר ויותר אנשים יוצאים לטיולי קרוואנים ברחבי הארץ. הסיבה לכך היא חווית הטיול יוצאת הדופן אותה מספק טיול קראוונים במדינת ישראל. חופשות רגילות בבתי מלון וצימרים מזמן הפכו להיות שגרתיות ולא מענייניות במיוחד. טיול קרוואנים עונה על הצורך לחווית טיול חדשה, מעניינת ומהנה באופן יוצא דופן. 

 

קרוואן קטן למכירה: אז מה זה בעצם קרוואן? 

למעשה, קרוואן הוא מעין בית שניתן לנוע איתו ממקום למקום, הקרוואן כולל בתוכו את כל הציוד הנדרש על מנת לספק חוויה של בית גם אם אנחנו נמצאים בלב היער. 

לא משנה באיזה סוג של קראוון תבחרו לצאת לטייל, אתם תוכלו לעצור בכל מקום שרק תבחרו ולטייל בכל נקודה ברחבי הארץ. במיוחד במדינת ישראל, אנו מודעים למגוון הרחב של הנופים המרהיבים המשתנים לפי איזורים.

בשנים האחרונות, המגוון של קרוואנים למכירה ולהשכרה הולך וגדל בשל כמות המטיילים המתרבים מדי שנה. 

כל סוג של קרוואן מיועד לאכלס כמות מסוימת של אנשים. בהתאם לכך, כל קרוואן הוא בעל גודל שונה. בין המבחר של קראוונים למכירה תוכלו למצוא: קרוואן קטן למכירה, קרוואן בינוני למכירה וקרוואן גדול למכירה. 

קרוואן קטן למכירה: איזה ציוד קיים בקרוואן קטן?

כל קרוואן מכיל בתוכו את כל הציוד הנדרש שתצטרכו על מנת להפוך את הטיול שלכם למהנה בעל חוויה ביתית. קרוואן קטן אמנם לא מכיל בתוכו הרבה, אך מכיל את הדברים הנחוצים לטיול בן כמה ימים. חלל הקרוואן מחולק לשלושה איזורים: איזור המטבח, איזור השינה ואיזור הכולל מקלחת ושירותים. 

באיזור המטבח אותו מכיל הקרוואן, תוכלו לבשל כל ארוחה שאתם מבשלים בבית במהלך הטיול שלכם. אין ספק כי יתרון זה משפר את חווית הטיול בכמה וכמה רמות. שם תוכלו למצוא מקרר שמטרתו היא לשמור על המזון והשתייה שלכם טריים לאורך כל הטיול, כיריים שבהן תכינו ארוחות מפנקות במהלך היום, מיקרוגל לחימום זריז של אוכל, כיור להדחת כלים ורחיצת הידיים, מקומות אחסון לכלים וחומרי הגלם ותנור לאופים שבינינו. איזור השינה כולל מיטה, מגירות נסתרות לאחסון בגדים, פינת ישיבה הכוללת שולחן וספות נפתחות המשמשות גם כמיטות.

 

קרוואן קטן למכירה: מצאנו עבורכם מספר יתרונות בקניית קרוואן קטן

  • חיסכון בכסף- חופשה בקרוואן תוריד מעליכם את הנטל הכלכלי העצום של תשלומי השהות בבתי המלון השונים בארץ ותחסוך לכם אלפי שקלים בשנה תוך כדי מתן מענה לכל צרכי המגורים. 
  • ניידות- רכישת קראוון תבטיח לכם ניידות מלאה בכל עת. תוכלו לבנות טיול רב יעדים ללא כל מחשבה על מעבר ממקום למקום. אם אתם אנשים הרפתקניים מטבעכם, אתם בטח תבינו מהי התחושה של לישון איפה שאתה רוצה ומתי שאתה בוחר. למעשה, גם אם אינכם אנשים של הרפתקאות, תופתעו לגלות כמה נוח לצאת לחופשה בכל מקום בארץ, ולישון במיטה מוכרת עם כל הכלים והאביזרים שאתם רגילים אליהם מהבית שלכם.
  • פרקטיקה- מכירים את זה שאתם מנסים לארוז את כל הבית לתוך תיקים ואז נלחמים איתם בכל הכוח על מנת שיכנסו לרכב? בואו נודה באמת, רובנו מכירים את זה. אך שימו לב, ביציאה לטיול עם קרוואן, תוכלו לאחסן בתוכו את כל מה שאתם צריכים. נגמרו הימים בהם נסחבתם עם מלא תיקים. הכל נאגר במיני בית שלכם.
  • שליטה מלאה על הטיול שלכם- במידה שאתם בעניין של בניית תכנית מפורטת ורשימה של מסלולים ואתרים בהם תרצו לבקר בטיול שאליו אתם מתכננים לצאת, אתם בטח יכולים להבין את היתרון של הקרוואן מאחורי הרכב שלכם. אתם יכולים לעצור לנוח בכל מקום בדרך ללא כל תלות בשעות הקבלה של מלונות ואף לוותר על הוצאת כסף מרובה בקניית אוכל בחוץ, מכיוון שיש לכם מטבחון לבשל בו כל מה שאתם רק רוצים.
  • שלווה ופרטיות- חופשה בקרוואן קטן תקנה לכם אווירת חופש, שלווה ופרטיות שאפילו המלון היקר והפסטורלי ביותר לא יכול להציע לכם. אין מספק יותר מתחושת השלווה והחופש להתעורר לצד נוף הררי עוצר נשימה לקולות ציפורים מצייצות ללא כל תלות בבית מלון כלשהו. 
  • קרבה תמידית למקור חשמל- דמיינו לכם מצב בו אתם מטיילים בטבע ומגיעים לנקודה עם נוף מסחרר חושים. הוצאתם את הטלפון הנייד שלכם בשביל לצלם תמונה של הנוף המרהיב הזה, ופתאום, שמתם לב שהסוללה ריקה ולהטעין אותה באמצע טבע זה לא ממש אופציה. מצב זה לא יכול לקרות כשיש לכם קרוואן. דרך הקרוואן תחשפו למקור חשמל תמידי בעל מספר חיבורי חשמל. כל זאת על מנת שתוכלו להטעין את כל מכשירי החשמל שלכם.

אז איך תמצאו את הקרוואן המושלם עבורכם? עקבו אחרי הטיפים שלנו

השוואת מחירים– הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לערוך השוואה בין מחירי הקרוואנים. ישנם קרוואנים קטנים עשירים יותר בנראות החיצונית ובמפרט הפנימי, ומאידך, ישנם קרוואנים יותר פשוטים. עליכם להיצמד לטעם האישי שלכם, לקחת בחשבון את הדרישות שבראש מעינכם ולבחון מה ישמש אתכם בצורה הטובה ביותר כאשר תצאו לטייל.

אחריות– כמו בכל דבר יקר ערך שאתם קונים, כך גם כאן. זכרו כמה חשובה אחריות המוצר! ודאו שהקרוואן הנבחר הוא בעל אחריות יצרן רשמית על מנת שתקבלו את המענה הרצוי בעת פגם או תקלה טכנית, קטנה ככל שתהיה.

מפרט פנימי– בחיפוש אחר קרוואן קטן, עליכם להתייחס למפרט הפנימי ולבחון את האבזור שלו לעומק. כפי שכבר ציינו, כל קרוואן מחולק לאיזורים באופן בו האבזור מונח בצורה הנוחה ביותר לשהייה בו. קרוואנים קטנים מכילים אבזור דליל במיוחד, בדיוק את מה שאתם צריכים, ללא כל חריגה של פריטים לא נחוצים. וזאת על מנת שלא תרגישו צפיפות מרובה. 

 

ללא ספק, האופציה המושלמת בשבילכם היא לצאת לחופשה בקרוואן קטן שתוכלו לקחת איתכם לכל מקום שרק תבחרו

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!