חוף גופרה חניון קרוואנים

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

חוף גופרה חניון קרוואנים – חוויה על שפת הכינרת

כמי שעוסקים רבות ומתמחים בטיולי קרוואנים בכל ישראל ומספקים ימים של הנאה ללקוחותינו, אנחנו ב'קראפאן' שומעים יותר ויותר שאלות והתעניינות אודות חוף גופרה חניון קרוואנים.

ככלל, חוף גופרה חניון קרוואנים, כמו גם חניונים וחופשים נוספים סביב הכנרת, המיועדים לקרוואנים, הם פתרון מושלם ומקסים למי שרוצה ליהנות מחוויית הטבע והמים שמזמנת הכנרת ועדיין להרגיש את הפינוק והאינטימיות שמספק קרוואן מהודר. גם אתם מתעניינים בחניוני קרוואנים סביב הכנרת? שמעתם על חוף גופרה חניון קרוואנים דברים טובים ? הנה עוד כמה נקודות שראוי לשים אליהם לב בהקשר לחניונים ייעודיים לקרוואנים.

חוף גופרה חניון קרוואנים

פינה ייעודית לקרוואנים

קרוואן, ניתן להחנות כעקרון בכל מקום בארץ בו מותרת חניה כחוק. אפשר להחנות אותו בשטחים ציבוריים, בכניסות ובתוך אתרי טבע (שוב, אם מותר), על חופי ים, גדות נחלים וכיו"ב. ועדיין, יש יתרון עצום לחניה בחניון מסודר וייעודי כמו חוף גופרה חניון קרוואנים. בחניון מוסדר שכזה, ניתן לקבל שירותים חיוניים עבור הקרוואן עצמו, כדי שהמשך הטיול שלנו יהיה מוצלח כמו עד לאותו הרגע וגם כמה שירותים עבורנו, שיאפשרו לנו להתנקות, להתרענן ולהחליף כוחות.

חניונים קרוואנים, כמו חוף גופרה חניון קרוואנים, אינם סגורים רק עבור קרוואנים. ישנם מטיילים נוספים המגיעים לאזור, ברכביהם הפרטיים, מקימים אוהלים או ישנים באוויר הפתוח. אתם, בעזרת הקרוואן, נמצאים בתוך בית פרטי בטבע – יתרון עצום. אבל מכיוון שמקומות כאלו, עשויים להיות מוגבלים מבחינת כמות קהל מותרת, ראוי לנסות ולהזמין מקום מראש.

לתכנן או לא לתכנן?

סליחה, הרי לא באנו לתכנן, לא באנו להתקבע, זה כל הכיף בקרוואנים, למה להגביל עצמנו לאזור לינה מסוים? כעקרון הצדק איתכם אבל וזה אבל חשוב, מידי כמה ימים, לשיקולכם, יש צורך לבצע ריענון עבור הקרוואן. למשל: למלא אוויר, למלא מיכלי מים, לנקות ולפנות זבל שהצטבר, להטעין מצברים, להטעין את מכשירי חשמל אחרים וכן, אפילו להתקלח בעצמנו. את כל אלו, תוכלו למצוא באופן מסודר למשל במקומות כמו חוף גופרה.

העניין הוא, שטיול קרוואנים כבר הפך ממזמן ללהיט ישראלי וכמותכם נהנים עוד מאות משפחות מטיול קרוואנים מושלם וגם הם צריכים להתרענן וליהנות משירותי החניון. אם לא תזמינו ותגיעו ספונטנית לחניון, יתכן ותמצאו אותו מלא עד אפס מקום או סגור. לכן, כדאי להזמין מראש. למשל, אם אתם מתכננים טיול משפחתי בן שבוע בקרוואן. הזמינו 2 לילות בהן תדעו מראש היכן תלונו ותחנו ואת השאר תשאירו לשיקול דעתכם ולאן שגלגלי הקרוואן ייקחו אתכם. כך תדעו בוודאות, שיומיים – מובטח לכם מקום מסודר עבור הקרוואן שלכם.

טיול ביחד.

הדברים תקפים שבעתיים אם אתם עושים טיול קרוואנים עם חברים. אם תהיו קבוצה קטנה של קרוואנים ובטח אם הקבוצה גדולה, תתקשו למצוא באופן ספונטני חניון שיש בו מקום לכולם. לא תרצו להתגלגל ולבזבז זמן על נסיעה מחניון לחניון במקום לחנות לצד חוף גופרה, ולראות את הילדים רצים לכנרת ונהנים, בעוד אתם מרעננים את הקרוואן להמשך ההרפתקה.

'קרפאן' הינה חברת השכרת הקרוואנים המובילה בישראל. המומחים שלנו ישמחו לסייע לכם בבחירת קרוואן מותאם עבורכם ובהמלצות על חניונים ונקודות חן. דברו איתנו בדרך לחופשה הקסומה הבאה שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!