אוטו קרוואן מאובזר למכירה

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

בשנים האחרונות רכישת קרוואנים הפכה לפופולרית וגרמה לכך שיותר ויותר ישראלים רוכשים קרוואנים. מלבד לרכישת קרוואנים, אנשים רבים מסבים רכבים לאוטו קרוואן מאובזר. על אוטו קרוואן מאובזר למכירה נרחיב במאמר הבא.

 

אוטו קרוואן מאובזר למכירה- מה זה?

קרוואן הוא מעין בית נייד המשמש למגורים. קרוואנים הם ניידים, כך ניתן להעביר אותם ממקום למקום על ידי הנעה עצמית או על ידי גרירה/ העמסה. פעמים רבות אנשים רוכשים קרוואן וממקמים אותו במקום קבוע, כך שישמש מבנה לאירוח אורחים/ יחידת דיור לילד ועוד אפשרויות שונות.

כעת נבין, מה זה אוטו קרוואן מאובזר?

אוטו קרוואן, הוא למעשה שם המתייחס לרכשים שהוסבו לקרוואנים עבור מגורים. הסבת רכב לאוטו קרוואן מצריך הבנה הן בהתנהלות על הכביש והן בחיים ברכב. לשם כך חשוב להבין אילו דברים ישפרו את השהייה באוטו קרוואן ויהפכו אותה לנוחה בצורה המקסימלית ביותר. דבר כזה לדוגמא הוא מנגנון נעילה למגירות, שימנע מהן להיפתח בזמן הנסיעות.

כל רכב ניתן להפוך לאוטו קרוואן, אך קיימים רכבים שמתאימים לכך יותר. חשוב מאוד להבין שאוטו קרוואן צריך להיות רכב עם חלל פנימי רחב ובעל גובה מספיק.

אוטו קרוואן, הוא למעשה קרוואן נייד. קרוואן נייד הוא קרוואן המתפקד גם כרכב. כלומר, לא תצטרכו להתאים אותו לרכב שלכם על מנת שיגרור אותו. לקרוואן נייד יתרונות רבים. קודם כל הוא נייד כך שניתן לנסוע איתו ממקום למקום. כמו כן, בדרך כלל מדובר בקרוואנים יפים ונוחים מאוד. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי קרוואן נייד יהיה יקר יותר מקרוואן נגרר ובנוסף לא תוכלו להפריד בינו לבין כלי הרכב, מה שיכול להוות חיסרון עבור אנשים מסוימים.

אוטו קרוואן מאובזר למכירה- מה זה? קרוואן הוא מעין בית נייד המשמש למגורים. קרוואנים הם ניידים, כך ניתן להעביר אותם ממקום למקום על ידי הנעה עצמית או על ידי גרירה/ העמסה.
קרדיט תמונה: freepik

אוטו קרוואן מאובזר למכירה- חניונים

אחת השאלות הנפוצות בקרב אנשים שמחפשים אוטו קרוואן מאובזר למכירה היא האם יהיה איפה להחנות אותו. התשובה היא כן. בשנים האחרונות, משרד התיירות ורשות הטבע עודדו פיתוח של חניונים ידידותיים לקרוואנים, כך שניתן להנות מחניה מסודרת לאורך הטיול במקומות מסודרים וחוקיים. כיום קיימים עשרות חניוני קרוואנים ברחבי הארץ המנוהלים על ידי רשות הטבע והגנים ואף על ידי יזמים פרטיים.

 

אוטו קרוואן מאובזר למכירה- מה חשוב לקחת בחשבון?

לפני שאתם מבררים על אוטו קרוואן מאובזר למכירה חשוב לקחת מספר אלמנטים בחשבון. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם-

  1. כמות האנשים – קיימים סוגים שונים של קרוואנים ניידים, בגדלים שונים שמתאימים לכמויות שונות של אנשים. לכן, אחד הדברים החשובים לבדיקה לפני שרוכשים אוטו קרוואן מאובזר הוא לכמה אנשים מתאים הקרוואן. אם אתם רוכשים קרוואן שצריך לשמש משפחה בת 5 נפשות, וודאו שיש מספיק מקום למספר האנשים שצריכים ללון בקרוואן.
  2. משקל – משקל הקרוואן הוא חשוב מאוד עבור אוטו קרוואן מאובזר למכירה. קרוואן מעל 1,500 ק"ג מצריך נהג עם רישיון ג'. לכן, במידה שאין לכם רישיון ג' חשוב מאוד לוודא שמשקלו הכולל של הקרוואן לא עולה על 1,500 ק"ג. כמו כן, חשוב מאוד לוודא שלקרוואן לא מוכנסים מוצרים כבדים מידי כמו מקרר ביתי או מכונת כביסה שמעלים את משקלו הכולל באופן משמעותי.

כמו כן, כאשר מדובר בקרוואן נגרר חשוב מאוד לבדוק מה משקל הקרוואן ומה המשקל המקסימלי שהרכב שלכם יכול לגרור אחריו. בדרך כלל רכבים פרטיים קטנים יכולים לגרור עד כ-750 ק"ג. במשקל כזה ניתן לרכוש קרוואן שמתאים לזוג פלוס שלושה ילדים.

  1. רוחב מומלץ – דבר נוסף שחשוב מאוד לבחון עבור אוטו קרוואן מאובזר למכירה הוא רוחב מומלץ. קיימים קרוואנים ברחבים שונים. קודם כל יש לציין כי הרוחב המקסימלי המותר בכבישי ישראל הוא 2.5 מטר. בדרך כלל הרוחב הממוצע של הקרוואנים הוא 2.30 מטר. קרוואנים רחבים (בין 2.45 ל2.50 מטר), עולים יותר מאחר שלא נכנסים במכולה הנדרשת להובלה ולכן יש להתאים להם מכולה אחרת מה שמעלה את עלות ההובלה. אך, במידה שאתם רוכשים קרוואן למשפחה תחושת המרחב יכולה להיות משמעותית שכן באה לידי ביטוי לכל אורכו של הקרוואן ומאפשרת להנות ממיטות רחבות, מפינת אוכל מרווחת יותר, מקלחת גדולה יותר ועוד, לכן יש לקחת זאת בחשבון.

לכן, על מנת שתוכלו להחליט מה הרוחב המומלץ עבורכם, ההמלצה שלנו היא להיכנס לשני סוגי הקרוואנים- אחד רחב ואחד צר יותר ולהרגיש בעצמכם האם זה משמעותי בעיניכם או לא.

כמו כן, מלבד לרוחב הקרוואן, חשוב מאוד לוודא שהקרוואן מנוצל בצורה הטובה והמשתלמת ביותר כך שתוכלו להנות מאזור רחצה נוח ומרווח, ממיטות נוחות וגדולות, מפינת אוכל מרווחת, מאזורי אחסון רבים וממרחב ראוי ונוח, גם אם הקרוואן יחסית צר.

  1. דלת וחלונות – דבר חשוב נוסף עבור אוטו קרוואן מאובזר למכירה הוא הדלת והחלונות שלו. נתחיל מדלת הקרוואן. הדלת היא המקום ממנו נכנסים ויוצאים לקרוואן. חשוב שהדלת תהיה עבה אך לא כבדת משקל. כמו כן, חשוב מאוד שדלת הקרוואן תהיה בצד ימין- כך תוכלו לצאת מהקרוואן באמצע הדרך בלי להסתכן. דלת בצד שמאל תסכן אתכם באופן משמעותי. לכן, וודאו זאת לפני שאתם רוכשים את הקרוואן על מנת שתוכלו לעצור באמצע הדרך בקלות ובביטחון.

עכשיו נעבור לחלונות. החלונות משמעותיים ומאפשרים לנו להנות מתחושת מרחב, אוורור, להסתכל על הנוף ועוד מגוון אפשרויות. חלונות בקרוואן עולים ליבואן יותר כסף לכן חשוב מאוד לוודא שהקרוואן מצויד במספיק חלונות ושלכולם (כולל לדלת הכניסה) יש רשת יתושים שיכולה להגן.

אחת השאלות הנפוצות בקרב אנשים שמחפשים אוטו קרוואן מאובזר למכירה היא האם יהיה איפה להחנות אותו.

אוטו קרוואן מאובזר למכירה- נראות

אמנם נראה כי מדובר בפרט יחסית שולי, אך פרט זה יכול להשפיע על החוויה שלכם בקרוואן לטובה או לרעה. קיימים קרוואנים במגוון סגנונות- פשוטים ופונקציונאליים יותר, או מפוארים ויוקרתיים יותר בעלי אבזור רב מבפנים ומבחוץ. חשבו מה אתם מחפשים ומה ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר, גם מבחינת נראות. כמובן שלתקציב שלכם תהיה השפעה גם על נראות הקרוואן, אך נסו להבין מה חשוב לכם שיהיה בקרוואן.

המחיר של אוטו קרוואן יושפע מהחברה היצרנית שלו, מהדגם, מהגודל שלו, מסוג הקרוואן( נייד או נגרר) ומאיכות המוצרים המכילים בתוכו. המחירים עבור אוטו קרוואן מאובזר למכירה

אוטו קרוואן מאובזר למכירה- מחירים

לפני שאתם מתחילים לבחון את כל הפרטים ולנסות להתאים את הקרוואן הטוב ביותר, עליכם להבין מה התקציב העומד לרשותכם לרכישת אוטו קרוואן מאובזר. במידה שיש לכם תקציב מוגדר עליכם להתמקד רק באפשרויות המתאימות לתקציב שלכם ולא להתפזר בחיפוש שלכם. המחיר של אוטו קרוואן יושפע מהחברה היצרנית שלו, מהדגם, מהגודל שלו, מסוג הקרוואן( נייד או נגרר) ומאיכות המוצרים המכילים בתוכו. המחירים עבור אוטו קרוואן מאובזר למכירה ינועו בין 50,000 לבין 200,000.

יש לקחת בחשבון כי העלות של אוטו קרוואן היא לא מאוד יקרה ובסופו של דבר תשתלם לנו הרבה יותר מאשר לצאת לחופשה של שבוע באילת או בטבריה כל שנה. העלות הממוצעת של חופשה באילת למשפחה נעה סביב 10,000 שקלים ואף יותר, במיוחד בחגים. קניית קרוואן תנוע בין 50,000 לבין 200,000 שקלים ותאפשר לנו כמות חופשות בלתי מוגבלת. כמו כן ערכו של הקרוואן שומר על עצמו, במיוחד אם בחרתם בקרוואן אירופאי של המותגים המובילים. לכן, גם אם תרצו למכור את הקרוואן כעבור שנתיים שלוש- עדיין תוכלו להרוויח כ-80,000 ואף 90,000 שקלים ולהחזיר כמעט את כל ההשקעה.

בנוסף, בשנת 2012 מס הקנייה על קרוואנים הורד מה שהוביל ישראלים רבים לרכוש קרוואנים במחירים משתלמים יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!