למי אוטוקראוון להשכרה מתאים?

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

הנסיעה ברחבי הארץ יכולה להיות הרבה יותר מרגשת כשהיא נעשית באוטוקראוון. רוב האנשים אינם מחזיקים ברכב שכזה ולא במקרה. הוא תופס מקום רב בחניה ודורש תחזוקה. לכן, פתרונות ההשכרה הופכים כל טיול לחוויה בלתי נשכחת. בשנים האחרונות נכנסו חברות אשר מציעות אוטוקראוון להשכרה ובכתבה זו נבחן למי השירות מתאים ועל מה חשוב לשים לב.

אוטוקראוון להשכרה – קהל היעד

כל מי שאוהב לטייל בארץ, להיות קרוב לטבע ועדיין רוצה ליהנות מנסיעה נוחה ושינה במקום סגור ונעים, ימצא את דרך הטיול הזו כאידאלית. עם זאת, יכול להיות שיש לך התלבטות אם ההשכרה מתאימה עבורך והקריטריונים הבאים יעזרו לך לקבל החלטה האם זהו הפתרון הנכון ביותר לטיול שלך:

רישיון

הנהיגה ברכב דורשת לרוב רישיון סוג B. אם יש לך רישיון על אופנוע בלבד, לא תהיה לך אפשרות לשכור את הרכב. כמו כן, במידה ויש לך צורך ברכב גדול מאד אשר מתאים לשמונה אנשים, יתכן ויהיה צורך ברישיון גבוה יותר ויש להתייעץ מראש עם החברה.

אוהבי טבע

כל מי שאוהב לטייל בטבע ורוצה לראות את המקומות הכי מרגשים ימצא שטיול בסגנון זה הוא מושלם. במקום לישון בחוץ, בקור או בחום, בחשיפה ליתושים, אפשר לטייל במהלך היום ולסיים אותו בשינה נינוחה בתוך הקרוואן.

קראוון בטבע

משפחות

משפחות אשר רוצות לנסוע עם הילדים לטייל ברחבי הארץ מכירות היטב את הצורך שלהם. ילדים צריכים את הצעצועים שלהם, לא תמיד נרדמים באוהל בחוץ או בטבע והשינה בתוך הרכב הופכת את הטיול כולו לנעים ומשאיר זיכרונות לשנים הבאות.

נגרר או ממונע

אפשר לחלק את הרכבים לאלו הנגררים ואלו שממונעים. אלו שנגררים מתחברים לרכב כמו טנדר או אחרים והם מאפשרים לך ליהנות מטיול מושלם, לשים את האוטוקראוון במקום הלינה ולהמשיך בנסיעה ברכב קטן יותר שאיתו נוח יותר להיכנס למקומות קטנים כמו גם מסעדות.

לרכב הממונע יש יתרון בנסיעה הנוחה. כולם יושבים בנינוחות ואין צורך לחבר ולנתק את הרכב בכל עצירה. הנסיעה נוחה מאד והקרוואן מאובזר ברמה גבוהה. יש לציין כי הנסיעה בטוחה ויש להתנהג כמו בכל נסיעה, כשכל הנוסעים חגורים כל עוד הרכב נוסע. כמובן, רכב זה אינו מחייב רכב גורר.
ראו גם: טיול קרוואנים בארץ

קראוון להשכרה

לשכור את הרכב מהמקום הנכון

החברה אשר מציעה רכבים להשכרה צריכה קודם כל להציע לך מבחר של רכבים שיתאימו לדרישות שלך. חשוב לבחור את הקרוואן המתאים מבחינת מספר הנוסעים, שסוג הרישיון שלך יתאים לנהיגה שלו וכדאי שהחברה תוכל להסביר לך כיצד לנהוג ולתת לך טיפים שנוגעים לחוויה.

חברת מעיינות מעמידה לרשותך אוטוקראוון להשכרה בכל רחבי הארץ עם שירות לאורך כל הדרך. כאן מחכים לך רכבים מגוונים למספר משתנה של נוסעים וכולם מאובזרים ברמה גבוהה כך שכל נסיעה תהיה חוויה בלתי נשכחת.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!