קראוונים להשכרה בעלויות משתלמות לטיול ברחבי הארץ

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי בצורת הטיול בארץ. מאז ומעולם ארץ ישראל הייתה למוקד משיכה עבור תיירים ומטיילים מכל העולם ולא במקרה. בצפון הארץ אפשר לראות נופים קסומים, שלל נהרות, לטייל בשבילי הטבע ברמות השונות ולעצור בין עתיקות. בדרום מחכה המדבר הבלתי נגמר עם נוסף שאין שני לו. גם בו ישנם אזורים עתיקים מאד ומרגשים וכמובן שבילי הליכה רבים.
ראו גם: השכרת קרוואן בצפון או לחילופין יש שירותי קרוואנים להשכרה במרכז

הטיול בישראל כבר מזמן לא חייב להיות ברכב ולכלול עצירה באכסניות או מלונות. גם לא חייבים להסתפק באוהל ולאלתר שינה על משטחים לא בהכרח נעימים. בשנים האחרונות אפשר לראות כי נכנסו גם אלינו קראוונים להשכרה. חברות שהחליטו להתמחות בתחום הביאו את כלי הרכב והם מציעים אותם לקהל הרחב.

קראוון להשכרה בצפון

הרישיון הנדרש לנהיגה בקרוואן

לרוב, אין צורך ברישיון מיוחד ורישיון רכב סוג B מספיק כדי לנהוג בקרוואן. במקרה של רכב גדול במיוחד, יש לבדוק התאמה של הרישיון ובכל מקרה החברה המשכירה תוכל להגיד לנו על דרישות מיוחדות, אם יש כאלה. כמו הצורך ברישיון, יש לשים לב כי ישנם קרוואנים נגררים ואז יש צורך ברכב עם וו גרירה אשר יסיע אותם. חברות רציניות יוכלו להציע גם רכבי השכרה.

ההשכרה מתבצעת תמיד מול גורם שיכול להסביר את כל הדרישות ומה נוכל לקבל לאורך כל הדרך. במיוחד בפעמים הראשונות מומלץ להתייעץ עם החברה על סוג הקרוואן הנכון ולשאול מראש את כל השאלות כדי להגיע כמה שיותר מוכנים ליום הטיול.

היכן אפשר להחנות את הקרוואן?

קראוונים להשכרה מאפשרים לנו לנסוע ברחבי הארץ ולהחנות בשלל מקומות. כל עוד אנחנו לא מסתכנים ולא מסכנים את עצמנו ואנשים אחרים, ככל הנראה אין כל בעיה לעצור במקום. אנחנו יכולים להיכנס לחניות שונות כדי להיכנס לחנות, למסעדה או לכל מקום אחר שנרצה. אנחנו יכולים להחנות בחוף הים, בחניוני טבע וכמובן במקומות מסודרים.

היתרון של חניה בחניונים המיועדים לקרוואנים הוא היכולת להתחבר לחשמל ולעתים למערכות נוספות. החשמל נדרש כדי לחמם את המים בדוד עבור אלו שלא רוצים לשכור גנרטור מתאים. יש לציין כי המקרר והטלוויזיה ומערכות "קטנות" אחרות יוכלו לעבוד תודות למערכת הסולארית שמגיעה עם הקרוואן.

קראוון בטבע

קראוונים להשכרה במקום המתאים לכך

שירותי ההשכרה יכולים להתאים לכל אוהבי הטיולים באשר הם. ישנם קרוואנים קטנים אשר מתאימים ליחידים וזוגות וגדולים שמתאימים למשפחות. ישנם רכבים ממונעים וישנם נגררים. אנשים מכל רחבי הארץ יכולים ליהנות משירותי ההשכרה כאשר החברה המתאימה תלווה את התהליך משלב התכנון ולאורך הנסיעה, אם יהיה צורך בכך.

כיוון שרבים לא מכירים את הנסיעה חשוב לבחור בחברה שמכירה היטב את התחום ותענה על כל שאלה בסבלנות. חברת מעיינות מספקת שירותי השכרה ברחבי הארץ ומגוון רחב של קראוונים להשכרה שיכולים להתאים לכל טיול.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!