קרוואן על גלגלים למכירה

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

בשנים האחרונות אנשים רבים קונים קרוואן על גלגלים. יש לכך סיבות רבות כמו האפשרות לטייל בכיף ולהנות ממקום לינה נוח או האפשרות לגור במקום יותר זול מדירת מגורים. במאמר הבא נרחיב על קרוואן על גלגלים למכירה.

קרוואן על גלגלים למכירה- מה זה?

קרוואן על גלגלים הוא מעין בית נייד שניתן להעביר ממקום למקום בדרכים שונות ומשמש למגורים. קיימים קרוואנים ניידים שניתן להניע וקרוואנים נגררים שמתחברים לרכב. הקרוואן יכול לשמש כבית נופש, כחלל שמיועד לאורחים וממוקם בחצר הבית או כרכב טיולים משודרג שמאפשר לינה נוחה ובטוחה.

עם קרוואן על גלגלים ניתן לטייל ברחבי הארץ, לישון בנוחות במגוון מקומות, להנות ממיטה, ממקלחת עם מים חמים, שירותים, כיריים, צל, מיזוג אוויר, חימום, ואף הגנה מפני חרקים ומזיקים אחרים.

לפני שאתם באים לקנות קרוואן חדש חשוב להבין אילו דברים ישפרו את השהייה בקרוואן ויהפכו אותה לנוחה ולנעימה ביותר. לדוגמא, מנגנון נעילה למגירות שימנע מהן להיפתח במהלך הנסיעה יכול להפוך את הנסיעה בקרוואן למשודרגת בכמה רמות.

יש לכך סיבות רבות כמו האפשרות לטייל בכיף ולהנות ממקום לינה נוח או האפשרות לגור במקום יותר זול מדירת מגורים. במאמר הבא נרחיב על קרוואן על גלגלים למכירה.

קרוואן על גלגלים למכירה- מה היתרונות?

למה בכלל כדאי לקנות קרוואן על גלגלים? לפניכם היתרונות של קרוואן על גלגלים למכירה-

  • לינה נוחה בשטח- עם קרוואן על גלגלים אתם יכולים ללון בטבע אבל בנוחות, בסביבה נקייה ובטוחה הכוללת מיטה, שירותים ומקלחת. בשביל מי שאוהב את הטבע אך פחות אוהב קמפינג זה הפתרון המושלם.
  • חסכון כספי- רוצים לצאת מהבית של ההורים אך אין לכם כסף לקנות דירה משלכם? קרוואן על גלגלים יכול להיות בית מתוק ומפנק מאוד. כמו כן, ניתן לחסוך כסף על חופשות.
  • שינוי מקום- ניתן להזיז קרוואן על גלגלים ממקום למקום וכך ללון בכל לילה במקום אחר, מול נופים חדשים ומקומות מיוחדים.
  • אתם קובעים את הקצב- עם קרוואן על גלגלים אתם יכולים לקבוע את הקצב של הטיול. אתם לא כפופים לשעות המלון, או לחדר אוכל, אתם יכולים להחליף יעדים במהירות או להחליט להישאר במקום שטוב לכם בו ואתם לא צריכים לסחוב ציוד.
  • נופש אינטימי או נופש עם חברים- עם קרוואן על גלגלים אתם יכולים לצאת בקלות לנופש ולבחור בין נופש זוגי ואינטימי לבין נופש עם חברים או משפחה בלי הבדל.
קרוואן על גלגלים למכירה- מה זה? קרוואן על גלגלים הוא מעין בית נייד שניתן להעביר ממקום למקום בדרכים שונות ומשמש למגורים. קיימים קרוואנים ניידים שניתן להניע וקרוואנים נגררים שמתחברים לרכב.
קרדיט תמונה: freepik

קרוואן על גלגלים למכירה- נייד או נגרר?

הדבר הראשון שעליכם לקחת בחשבון בבחירת קרוואן על גלגלים למכירה הוא האם אתם רוצים קרוואן נייד או קרוואן נגרר.

  • קרוואן נייד- קרוואן נייד, כפי שניתן להבין משמו הוא קרוואן בעל יכולת הנעה עצמית, כלומר מתפקד כמו רכב. עם קרוואן נייד ניתן לנסוע ממקום למקום בקלות. יש לקחת בחשבון כי בקרוואן נייד לא קיימת הפרדה בין כלי הרכב לבין הקרוואן עצמו.
  • קרוואן נגרר- קרוואן נגרר הוא קרוואן המתחבר לרכב בעל אפשרות נשיאה. חשוב מאוד להתאים בין הקרוואן לבין הרכב הגורר. לכן יש לבדוק כי הרכב חזק ומתאים להתחבר לקרוואן. עם קרוואן נגרר ניתן להפריד בין כלי הרכב לבין הקרוואן עצמו מה שמאפשר טיול יומי עם הרכב ולינה בקרוואן מבלי לגרור את הקרוואן כל היום.

הדבר הראשון שעליכם לקחת בחשבון בבחירת קרוואן על גלגלים למכירה הוא האם אתם רוצים קרוואן נייד או קרוואן נגרר.

קרוואן על גלגלים למכירה- דגשים חשובים

אז אתם מחפשים קרוואן על גלגלים למכירה אך לא כל כך יודעים על מה לשים דגש ומה לבדוק. לפניכם מספר דגשים חשובים עבור קרוואן על גלגלים למכירה, שיעזרו לכם לבחור את הקרוואן המתאים לכם ביותר.

  • כמות האנשים- לפני שאתם בוחרים קרוואן ממונע למכירה, חשוב מאוד לוודא שאתם בוחרים בקרוואן שמתאים לכמות האנשים שתשתמש בו. לשאלה אם אתם זוג או משפחה בת חמש נפשות יש השפעה על גודל הקרוואן שיהיה עליכם לקנות ועל כמות האנשים שיכולים ללון בו. לכן, וודאו מה כמות האנשים שמתאים להכניס לקרוואן וכמה מקומות לינה קיימים בו, על מנת להיות בטוחים שהקרוואן יוכל לשמש את כולם.
  • משקל הקרוואן- בישראל, הרישיון מחולק לפי רמות. קרוואן שמשקלו עולה על 1,500 ק"ג מחייב נהיגה על ידי נהג בעל רישיון ג'. לכן, אם אין לכם רישיון ג', חשוב מאוד לבדוק שמשקלו הכולל של הקרוואן לא יעלה על 1,500 ק"ג על מנת שתוכלו לנהוג בו בעצמכם מבלי להוציא רישיון מתאים. כמו כן, חשוב מאוד לוודא שלא מוכנסים לקרוואן מוצרים כבדים מידי כמו מקרר ביתי או מכונת כביסה שמעלים את משקלו הכולל של הקרוואן.
  • רוחב הקרוואן- בישראל על פי חוק מותר לנסוע בכבישים עם כלי רכב ברוחב מקסימלי של 2.5 מטר. לכן, קודם כל וודאו שרוחב הקרוואן לא עולה על 2.5 מטר. רוב הקרוואנים מגיעים ברוחב ממוצע של 2.3 מטר, אך תוכלו למצוא קרוואנים רחבים יותר ברוחב של 2.45 או 2.5 מטר. הקרוואנים הרחבים יותר יהיו גם יותר יקרים, שכן הם לא נכנסים במכולה יקרה והייבוא שלהם מתייקר. לכן, אם חשוב לכם קרוואן רחב, מרווח וגדול, ההמלצה שלנו היא להיכנס לשני סוגי הקרוואנים ולבדוק האם ההבדל הוא משמעותי בעיניכם. במידה שכן, וודאו שרוחב הקרוואן לא עולה על 2.5, על מנת שתוכלו לנסוע בכבישי ישראל.
  • ניצול החלל- לא רק רוחב הקרוואן ישפיע על תחושת המרחב בקרוואן, אלא גם ניצול החלל. חשוב מאוד לבדוק שהקרוואן מנוצל בצורה טובה ומשתלמת על מנת שתוכלו להנות ממנו באופן הטוב ביותר. בדקו שאזור הרצחה נוח ומרווח, שהמיטות נוחות וגדולות, שפינת האוכל מרווחת ושיש בקרוואן מקומות אחסון רבים ונוחים.
  • אביזרים- דבר נוסף שאנו ממליצים לכם לבחון לפני שאתם קונים קרוואן על גלגלים למכירה, הוא מה האביזרים שחשוב לכם שיהיו קיימים בקרוואן. האביזרים שקיימים בקרוואן ישפיעו על רמת הנוחות. לכן נסו להבין מה חשוב לכם ועל מה אתם לא מוכנים להתפשר. קחו בחשבון כי בכל קרוואן צריך להיות אזור בסיסי הכולל מיטות, מטבח, פינת ישיבה, מזגן, שירותים ומקלחת. מלבד אלה נסו לחשוב האם חשוב לכם גם מקרר/ מטבח מאובזר/ טלוויזיה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!