6 תשובות לשאלות הכי נפוצות על קרוואן נגרר

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

אלו אשר חולמים על טיול בארץ בקרוואן מגלים כי היום הדרך פשוטה יותר מאי פעם. התפתחות הענף מאפשרת לשכור קרוואן נגרר או ממונע ולצאת איתו מצפון לדרום, לטיולים קצרים או ארוכים. כדי להבין מעט מהו אותו כלי רכב ואיך נוסעים בו, חשוב לקבל מענה על השאלות הנפוצות בנושא.

1. האם מותר לשהות בקרוואן בזמן הנסיעה?

אין לשהות בקרוואן הנגרר בזמן הנסיעה כיוון שהוא לא מיועד לכך ואין בו מקום ישיבה עם חגורות בטיחות. המהות של הנגרר הוא שמלפנים ישנו רכב סטנדרטי אשר גורר אותו ושם צריך לשבת. יש להיכנס לקרוואן לצורך שהות, שינה, אכילה וכל פעולה אחרת שלא נעשית בזמן הנסיעה.

קרוואן נגרר

2. היכן מותר להחנות את הקרוואן?

ישנם מקומות רבים שאפשר להחנות בהם את הקרוואן אך ישנם מקומות נוחים יותר ונוחים פחות. אפשר לעצור ברוב החניות, חניוני טבע ואפילו בחוף הים. חניוני קרוואנים מסודרים יעניקו גם חיבור לחשמל שמאפשר להשתמש בכל הפונקציות שיש בקרוואן לרבות חימום המים שבדוד. החניה בחניון מסודר תהיה לפעמים נוחה יותר גם כיוון שיכולים להיות שם עוד מבלים באותו הסגנון ולחלק מהנופשים מתאים יותר לישון בין אנשים שבוחרים את אותו סגנון טיול.

3. האם יש צורך לחבר את הקרוואן לחשמל כדי להפעיל בו את המערכות השונות?

עבור רוב הפעולות אין צורך בחיבור חשמלי. רוב הקרוואנים מגיעים עם מערכת סולארית אשר מאפשרת להפעיל מערכות שונות, למעט חימום המים אשר דורשים יותר כוח ואנרגיה. כדי לחמם את המים ישנן שתי אפשרויות, האחת היא ללון בחניון שמספק שירותי חשמל והשנייה היא לשכור גנרטור ולהפעיל אותו לצורך חימום המים. יש לציין כי את רוב הפעולות אפשר לבצע ללא צורך בחיבור חשמל.

4. האם המקרר עובד כל הזמן?

לרוב המקרר עובד כל הזמן. אמנם יש להיכנס אל קרוואן נגרר רק בעצירות, אך בזמן זה ניתן ליהנות מכל האוכל שנכנס מראש למקרר ללא חשש מכך שהוא לא יעבוד. המערכת הסולארית מפעילה את המקרר והוא נשאר פעיל וקר גם בשעות הלילה.

השכרת קרוואן באילת

5. כיצד אפשר לשכור קרוואן נגרר אם אין לרכב וו גרירה?

ישנן שתי אפשרויות להסעת קרוואן נגרר. האחת היא התאמה של כלי הרכב הקיים וחיבור של וו גרירה המתאים לו. השנייה היא השכרת רכב עם וו גרירה, בנוסף להשכרת הקרוואן. כל אחת מהאפשרויות תתאים למישהו שונה וזאת בהתאם לציפיות האישיות וסוג הרכב הנוכחי שלך.

6. איך אפשר לבחור את הקרוואן הנגרר הנכון?

הדרך הטובה ביותר לבחור את הקרוואן לנסיעה היא להתייעץ עם חברה המתמחה בתחום. מעבר לאפשרות הנגררת, ישנה גם אפשרות לשכור קרוואן ממונע. חברה כמו מעיינות מכירה את עולם הטיולים בארץ היטב ותשמח לעזור לך לאורך כל הדרך ואף לתת המלצות שישדרגו את החוויה שלך.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!