המדריך המלא להשכרת קרוואנים לחופשה הבאה שלך

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

מהו קרוואן ולמה כדאי לשקול לשכור אחד?

קרוואן הוא סוג של רכב שמיועד לאנשים לחיות בו. הם משמשים בדרך כלל אנשים שנוסעים או שאין להם מגורים קבועים. קראוונים עשויים לשמש גם כמקום מגורים זמני לאנשים שנעקרו מבתיהם עקב אסונות טבע או אירועים אחרים.

ניתן לשכור קרוואנים כדי לספק מקום מגורים בזמן הנסיעה, הם עשויים גם לספק מגורים זמניים לנזקקים.

 

היתרונות של השכרת קרוואן טיולים

קרוואן זאת דרך מצוינת לחקור את העולם ולראות מקומות חדשים. זו גם דרך מצוינת לחיות. אנשים רבים בוחרים לגור בקראוונים שלהם במשרה מלאה והם מסוגלים לטייל בעולם תוך כדי. קרוואן יכול להיות דרך חיים נוחה מאוד, במיוחד אם יש לך הכנסה טובה מהעבודה האחרת שלך.

קרוואן טיולים הוא בדרך כלל עצמאי ולא יזדקק לחיבורים או חשמל ממקורות חיצוניים, מה שהופך אותו למושלם עבור אנשים שרוצים לחיות מחוץ לרשת או למי שרוצה לטייל זמן ממושך באזורים מרוחקים אשר אין חיבורי חשמל או מים.

 

למה צריך לשים לב כששוכרים קרוואן טיולים

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים קראוונים להשכרה. אלה כוללים את גודל הקרון, המותג והדגם, גילו ומצבו של הקרון והאם הוא מתאים לצרכים שלכם.

גודל קרוואן הטיולים שלכם חשוב מכיוון שהוא ישפיע על כמה מזוודות תוכלו לקחת אתכם לטיול שלכם. לקרוואנים גדולים יותר יש בדרך כלל יותר מקום אחסון למטען אבל הם גם כבדים וקשים יותר לגרירה.

 

מה לארוז בקרוואן החדש שלך

אריזה לטיול קראוונים שונה בהרבה מאריזה לחופשה רגילה. אתה צריך להיות מוכן לגרוע מכל ולקוות שלא תצטרך להשתמש בכל זה!

הצעד הראשון הוא לארוז את הרכב. זה כולל את כל הדברים החיוניים כמו מזון, מים, בגדים, שקי שינה וכריות. כדאי גם לארוז חפצים שיהפכו את הטיול למהנה יותר כמו משחקים וספרים.

כדאי גם לחשוב מה אתם צריכים במקרה חירום כמו כבלי קפיצה, אבוקות או חבל גרירה. אם אתה יוצא לטיול ארוך אז אולי שווה להשקיע בטלפון לווייני או ברדיו כדי שתוכל ליצור קשר עם מישהו אם יש מצב חירום עם אות המכונית או הטלפון שלך.

 

מה קורה במידה ואשבור משהו?

לבעלים יהיה ביטוח שכירות באופן פרטי או דרך חברה. הפוליסה יכולה לכסות את העלות של תקלה ברכב ויציאה לשטח, אולם אם מדובר בנזק מעבר ל"בלאי" אז מציעים תשלום – כפי שהייתם עושים עבור Airbnb או חדר במלון. שבירת מכונת קפה חדשה, למשל, כנראה לא תעוף מהקרוואן. השוכרים עשויים גם יצטרכו לשלם ערבות לכיסוי ניקיון נוסף או קילומטראז'.

 

האם השכרת קרוואנים יקרה?

זה יכול להיות, בהתאם לטעמכם, גודל הקרון, ויתרונות, אבל יש הרבה אפשרויות תקציב. בממוצע, השכרת קרוואנים עולה 100 דולר ללילה, בתוספת דמי אתר קמפינג (כ-45 דולר ללילה בפארק נופש בחוץ בעונה), דמי ניקיון ועלויות משלוח או גרירה (דלק וכו').

 

 

סיכום

אם אתה אדם שמטייל לעתים קרובות, אתה יודע כמה טרחה יכולה להיות למצוא מקומות לינה כשאתה בעיר חדשה.

 

החדשות הטובות הן שעכשיו יש פתרון לבעיה הזו. אתה יכול לקנות בית טיול משלך על גלגלים ולגרום לו לעקוב אחריך לכל מקום שאתה הולך, לספק את כל הנוחות של הבית בכל מקום שאתה נמצא.

 

היתרונות של בית אישי משלך על גלגלים הם עצומים. הוא מספק את כל הנוחות של הבית תוך שהוא גם נייד וקל לשימוש. אם אתם מטיילים לעתים קרובות או לא רוצים לשהות יותר בבתי מלון, זו השקעה מצוינת לעתידכם!

 

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!