היתרון שבהשכרת קרוואן לטיולי קמפינג

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

מי לא אוהב חופשות? ומי לא אוהב לשמוע את צמד המילים 'חופשה בצפון'? ארץ ישראל ללא ספק מעניקה לנו שטחי ענק בעלי נופים מרהיבים המשתנים מאזור לאזור. הנוף של הצפון זהו נוף עוצר נשימה המאופיין בגווני ירוק מרהיבים בעונות הקרות יותר וגווני כתום בעונות החמות יותר. צפון הארץ כמובן מעניק לנו את האופציה לטייל בנחלים שונים, יערות ושלל אתרים טבעיים אשר הצפון רווי בהם.

קמפינג בצפון זו אחת הבחירות הטובות ביותר לחופשה מהנה ומעניינת.
אך השכרת קרוואן ללינה באתרים השונים בצפון תהווה שדרוג משמעותי לחופשה שלכם ותסייע להקלה משמעותית בהתארגנות, הובלת התכולה, שינה ולינה משודרגת וגמישות בבחירת המיקום.

איפה כדאי לעשות קמפינג עם קרוואן?

אחד היתרונות המשמעותיים שיש לקמפינג עם קרוואן להשכרה  הוא כמובן המיקום.
בשונה מבחירת צימר או מלון, עם קרוואן תוכלו להחליט איפה ברצונכם להתמקם
במידה וקיים חניון קרוואנים במקום שבחרתם או בקרבתו  תוכלו ליהנות מתנאי לינה והיגיינה מעולים וכן גם מהשקט של הטבע והפרטיות.

על מנת לדעת היכן כדאי להעמיד את הקרוואן דרושה עבודת מחקר קטנה, שתכוון אתכם למספר אזורים או אתרים בהם זה יתאפשר. אחד הקריטריונים הראשונים לבחירת המקום יהיה תוואי השטח עצמו. לקרוואן יש נפח לא קטן ורצוי שיעמוד על שטח יחסית ישר. מה גם שבשביל להצליח להביא אותו ללוקיישן הנבחר, הגישה לכלי רכב צריכה להיות נוחה באופן יחסי.

הקריטריון השני למציאת המיקום המושלם יהיה – אופציה של חיבור הקרוואן לחשמל ולמים או אפילו רק לאחד מהם. חניוני לילה לקרוואנים מאפשרים לרוב גם את הגישה הנוחה לכלי רכב וגם אפשרות חיבור לחשמל ולמים. כך בעצם לא תצטרכו לתפעל גנרטור עבור חשמל או להתעסק עם מיכל המים הגדול של הקרוואן.

הקריטריון השלישי אך חשוב באותה המידה ואולי אף יותר – אישורים. וודאו שהמיקום בו תרצו להעמיד את הקרוואן אכן מאושר ואתם לא עוברים על החוק. העמדת קרוואן במקום שהוא אינו מאושר תגרור התנהלות של עבירה על החוק הכוללת קנסות שונים ובאופן כללי, התעסקות פחות נעימה בזמן חופשה.

חניוני קרוואנים מומלצים

הודות לתרבות תיירות המפותחת בארץ,  טיולי קרוואנים בישראל זוכים למגוון רחב של חניוני קרוואנים מסודרים ומאושרים בשלל אתרים שונים ברחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום.

חניוני הקרוואנים המומלצים משתנים כמובן בהתאם לאזור בו תבחרו לטייל. ישנם חניונים מרווחים ומסודרים בהרבה מאוד נקודות מרהיבות באזור המדברי היפה והשקט בארץ. גם במישור החוף בשטחם של לא מעט חופים ישנה אפשרות ואזורים מוגדרים להעמדת קרוואנים. אם קמפינג בצפון זו המטרה – גם באזור הצפון קיימים שלל מרחבים מאושרים להעמדת קרוואנים בלי סכנות של הסתבכות עם החוק.

על מנת למצוא את חניון הקרוואנים המועדף עליכם, תחילה כדאי להחליט על האזור בו תרצו ללון ולטייל. לאחר מכן בדיקה זריזה באינטרנט תמפה את האפשרויות הטובות ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!