הצעת נישואין בטיול קרוואנים

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

 

טיול בקרוואן שכולל הצעת נישואין מפתיעה

היופי בקרוואן נעוץ בכך שהוא מציע לך דרך נהדרת להציע נישואין לאהובת ליבך במהלך טיול כיפי, ולהפתיע אותה באחת מאותן טבעות אירוסין שהיא קיוותה לקבל ממך מזה ימים רבים. אתה יכול לרכון קדימה אל הכיריים בקרוואן כדי להרתיח מים בקומקום ואז לשבת לצידה, ליהנות ממשקה חם, ולשלוף את הטבעת בנון-שלנטיות ולגרום לה להחסיר פעימה. ואתה יכול לנצל רגע מופלא בחיק הטבע, כאשר רק השמיים זרועי הכוכבים מעליכם, עדים להתרגשות שעומדת להתרחש.

אז אם אתה מתכנן להפנות את השאלה ׳התינשאי לי?׳ לאהובתך, הרעיון לצאת לטיול משותף בקרוואן ברחבי הארץ, יכול להעניק לשניכם את הרקע הנפלא להצעת נישואין מפתיעה, רומנטית ומרגשת.

אין מקומות רומנטיים כמו חניוני קרוואנים הממוקמים בליבן של פינות הטבע הקסומות ביותר ברחבי ישראל, כמו למשל, חניוני הלילה בגן הלאומי אכזיב, בגן הלאומי חורשת טל, בפארק תמנע בדרך לאילת או בחוות נועם במדבר. כל שאתה צריך לעשות זה לבחור את הנוף האהוב עליכם – ים, מדבר או חורשה בגליל העליון, לשכור קרוואן ולצאת לדרך!

כשאתם מטיילים בקרוואן, כל האפשרויות פתוחות לפניך. למשל, תוכל להכין מראש סלסלת פיקניק שבתוכה מפה, בקבוק יין או שמפנייה עם כוסות וחטיפים שאתם אוהבים, ואז להחליט אם לכרוע ברך בתוך הקרוואן או בחוץ.

 

פינוקים שמציעים חניוני קרוואנים בישראל

למרבה המזל, נושא חניוני הלילה לקרוואנים בישראל מוסדר ומאורגן מאוד, מה שמאפשר לכם ליהנות מטיול בטבע ומפינוקים של ׳בית על גלגלים׳. לדוגמה, התנאים בחניונים שהזכרנו למעלה:

  • חניון הלילה בגן הלאומי אכזיב – מתאים למטיילים בגליל המערבי, שיכולים ליהנות ממגוון הנופים שמציע האזור, כמו אפיק נחל הגעתון, עם החורש הים תיכוני, פרחי האביב והמעיינות הנובעים בחורף.

החניון כולל 9 עמדות חנייה, נקודות חיבור לחשמל ולמים ונקודות טעינה לטלפונים הניידים, ברזיות, שירותים ומקלחות עם מים חמים, שולחנות פיקניק, כיורים, מקררים ותאורת שטח.

  • חניון הלילה בגן הלאומי חורשת טל – מאפשר לכם לטייל באזור, למשל בנחל עיון ובמפל התנור.

בחניון 7 עמדות חניה, נקודות לחיבור לחשמל, ונקודות לטעינת טלפונים ניידים, ברזיות, מקלחות עם מים חמים, שירותים, מקררים וכיורים, ותאורת שטח, פינת מנגל.

  • חניון פארק תמנע – שבסביבתו מרכז המבקרים על שם אילן רמון, החי-בר ביוטבתה, וכמובן העיר אילת.

בחניון 6 עמדות חניה, חיבור למים ולחשמל, שירותים ומקלחות עם מים חמים, פינות ישיבה ופינות מדורה, ובנוסף גם מסעדה וחנות של הפארק.

  • חניון ליד הגפנים בחוות נועם במדבר – כאן תיחשפו לנוף המפואר של מכתש רמון, ולמסלולי טיול מרתקים באזור.

בחניון מספר עמדות חיבור לקרוואנים, חיבור למים ולחשמל, שירותים ומקלחות עם מים חמים, מטבח ופינה למדורה עם אפשרות לרכישת עצים במקום.

לכל אחד מהחניונים יש תעריפים שונים, הן לחנייה עצמה והן לשימוש במתקנים שמציע החניון למטיילים בקרוואנים.

 

מזג האוויר לא מהווה מכשול

כשאתה מתכנן להציע לה נישואין במהלך טיול בקרוואן, אתה לא צריך לתכנן את מועד הטיול לפי עונות השנה ולא צריך לשבור את הראש מה יקרה אם ירד פתאום גשם. כשהקרוואן לצידכם, אתם מוגנים מכול פגע. יש לך תוכנית חלופית מבלי להתאמץ.

תמיד תוכל להחליט ברגע האחרון אם להציע לה בתוך הקרוואן או בחוץ. אתה רק צריך לדאוג שהטבעת תהיה בכיס, מוכנה לכול מקרה שעשוי להגיע. שיהיה במזל טוב!

טיול קרוואנים

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!