טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מלבד ביטוח נסיעות עם הכיסוי המתאים, הנה עוד כמה דברים שכדאי לך לשקול לעשות לקראת ובמהלך נסיעה לחו"ל, כדי להבטיח שיהיה לך נוח ובטוח.

 

התייעצי עם הרופא/ה שלך

לפני שאת מתחילה לתכנן את הטיסה, כדאי להתייעץ עם הרופא או הרופאה שלך. רופאים יכולים לספק ייעוץ אישי המבוסס על המצב הבריאותי ועל תנאי ההריון שלך. מצבים מסוימים או הריונות בסיכון גבוה עשויים להצדיק הימנעות מטיסות.

 

בחרי את הזמן הנכון לטיול

השליש השני נחשב ברוב המקרים לזמן הטוב ביותר לטוס, במהלך ההריון. זה השלב בו בחילות הבוקר בדרך כלל שוככות, וגורמי אי הנוחות של השליש השלישי עדיין לא החלו להפריע. עם זאת, כל הריון הוא שונה, אז קחי בחשבון את רמות הנוחות והאנרגיה שלך בעת התכנון.

 

העדיפי מושבי מעבר לגישה נוחה

בעת הזמנת הטיסה, נסי להזמין מושבים במעבר. זה ייתן לך גישה קלה יותר לשירותים, ויאפשר לכך להתמתח ולהסתובב בתא הנוסעים מבלי להפריע לנוסעים אחרים. כדי להפחית את הסיכון לקרישי דם ונפיחות, חשוב להסתובב ולמתוח את הרגליים באופן קבוע. אפילו תרגילים פשוטים במושב יכולים לקדם את זרימת הדם שלך.

 

התלבשי בנוחות ובשכבות

עבור הטיסה, בחרי בגדים רפויים ונוחים, ונסי ללבוש כמה שיותר שכבוד ביגוד כדי שתוכלי להתאים את עצמך בקלות לטמפרטורות המשתנות במטוסים. חשוב גם לבחור נעליים תומכות, מכיוון שכפות הרגליים עלולות להתנפח או להציק במהלך טיסות.

 

השתמשי בכרית תומכת

כדי לשפר את רמת הנוחות שלך במהלך הטיסה, שקלי לארוז כרית איכותית לתמיכה. כרית מותנית קטנה או כרית הריון לכל הגוף יכולות לעזור רבות בהקלה על אי הנוחות באזור הגב שלך, ולשפר את הסיכויים שלך להצליח לנוח במטוס..

 

ארזי ערכה רפואית בסיסית

בכל טיול כדאי לארוז ציוד רפואי מסוים, וזה נכון על אחת כמה וכמה בהריון. קחי איתך ערכת רפואית בסיסית, עם פריטים שאושרו על ידי הרופא/ה שלך. ארזי בערכה ויטמינים, תרופות ספציפיות שאת נוטלת עם מרשם ותרופות ללא מרשם, למצבים כמו כאבי ראש או הפרעות במערכת העיכול.

 

התאימי את הציפיות שלך

למרות הרצון הברור ליהנות מהחופשה כאילו הייתה כל חופשה, את לא יכולה להתעלם ממצבך. הקשיבי לגופך וזכרי שהריון עשוי להשפיע על רמות האנרגיה והנוחות הפיזית שלך. בהתאם לכך, תכנני אפשרויות למסלול רגוע יותר, והשאירי מקום בלוח הזמנים למנוחה רבה.

על מנת לטוס עם שקט נפשי, מלבד תכנון נכון את צריכה גם ביטוח נסיעות שמותאם לצרכים שלך. חקרי את השוק ובחרי פוליסה משתלמת בתנאים טובים.

היריון

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!