קרוואן למכירה במבצע

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

אחד השימושים הבולטים של הקרוואן הוא לשמש כבית נופש נייד ופרטי. עם הקרוואן ניתן לטייל ברחבי הארץ בקלות ולהנות משינה נוחה בתוך הקרוואן שמספק לנו מיטה, מקלחת עם מים חמים, שירותים, כיריים ומגן עלינו מפני חום/ קור קיצוני וחיות או חרקים למיניהם. רוצים לקנות קרוואן? במאמר הבא נסביר מה חשוב לקחת בחשבון עבור קרוואן למכירה במבצע.

קרוואן למכירה במבצע- מה זה קרוואן?

לפני שנסביר על רכישת קרוואן, כדאי להבין מה זה קרוואן בכלל. קרוואן הוא מעין בית נייד המשמש למגורים. קרוואנים הם ניידים, כך ניתן להעביר אותם ממקום למקום על ידי הנעה עצמית או על ידי גרירה/ העמסה. פעמים רבות אנשים רוכשים קרוואן וממקמים אותו במקום קבוע, כך שישמש מבנה לאירוח אורחים/ יחידת דיור לילד ועוד אפשרויות שונות.

בשנים האחרונות רכישת קרוואנים הפכה לפופולרית וגרמה לכך שיותר ויותר ישראלים רוכשים קרוואנים. יש לכך מספר סיבות. קודם כל הקרוואן משמש כבית נופש נייד ופרטי. כך ניתן לטייל ברחבי הארץ בנוחות ואף במחירים נוחים, שכן לא תאלצו לשלם על מקומות לינה או הסעדה. סיבה נוספת היא שבשנת 2012 מס הקנייה על קרוואנים הורד מה שהוביל ישראלים רבים לרכוש קרוואנים במחירים משתלמים יותר. עוד סיבה באה לידי ביטוי במקומות חניה לקרוואנים. משרד התיירות ורשות הטבע עודדו פיתוח של חניונים ידידותיים לקרוואנים, כך שניתן להנות מחניה מסודרת לאורך הטיול במקומות מסודרים וחוקיים. כיום קיימים עשרות חניוני קרוואנים ברחבי הארץ המנוהלים על ידי רשות הטבע והגנים ואף על ידי יזמים פרטיים.

אתם משפחה עם שלושה ילדים? לפני שאתם מחפשים קרוואן למכירה במבצע, כדאי לבדוק אילו קרוואנים מתאימים לכמות האנשים שאתם צריכים

קרוואן למכירה במבצע נייד או נגרר?

הדבר הראשון שעליכם להחליט בעת רכישת קרוואן הוא האם אתם רוצים קרוואן נייד או קרוואן נגרר. חשוב מאוד להבין את ההבדלים ביניהם על מנת להחליט מי  מהם מתאים וישרת אתכם טוב יותר. ריכזנו לכם הסבר על כל אחד מהסוגים.

  • קרוואן נייד- קרוואן נייד הוא קרוואן המתפקד גם כרכב. כלומר, לא תצטרכו להתאים אותו לרכב שלכם. לקרוואן נייד יתרונות רבים. קודם כל הוא נייד כך שניתן לנסוע איתו ממקום למקום מבלי להסתבך. כמו כן, בדרך כלל מדובר בקרוואנים יפים ונוחים מאוד. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי קרוואן נייד יהיה יקר יותר מקרוואן נגרר ובנוסף לא תוכלו להפריד בינו לבין כלי הרכב, מה שיכול להוות חיסרון עבור אנשים מסוימים.
  • קרוואן נגרר- קרוואן נגרר הוא קרוואן המתחבר לרכב בעל אפשרות נשיאה. הרכב הגורר חייב להיות חזק ומתאים מבחינת החיבור שלו לקרוואן. כלומר, כאשר אתם רוכשים את הקרוואן אתם חייבים לוודא פרטים רבים כמו משקל הקרוואן, הרוחב שלו ועוד, מה שיכול להוות חיסרון משמעותי. קרוואן נגרר הוא קרוואן מרשים, גם מבפנים וגם מבחוץ, ניתן לאבזר אותו במגוון דרכים ואף להפריד בינו לבין הרכב כך שניתן לטייל עם הרכב בקלות ולחזור ללון בקרוואן מבלי להסתבך בגרירתו כל היום.

הדבר הראשון שעליכם להחליט בעת רכישת קרוואן הוא האם אתם רוצים קרוואן נייד או קרוואן נגרר. חשוב מאוד להבין את ההבדלים ביניהם על מנת להחליט מי  מהם מתאים וישרת אתכם טוב יותר.

קרוואן למכירה במבצע- לכמה אנשים?

אתם זוג? אתם משפחה עם שלושה ילדים? לפני שאתם מחפשים קרוואן למכירה במבצע, כדאי לבדוק אילו קרוואנים מתאימים לכמות האנשים שאתם צריכים. כך תוכלו לצמצם את החיפוש ולהתאים אותו לכמות האנשים הנכונה.

לכן בחיפוש קרוואן למכירה במבצע בדקו לכמה אנשים מתאים הקרוואן. אם אתם רוכשים קרוואן שצריך לשמש משפחה בת 5 נפשות, וודאו שיש מספיק מקום למספר האנשים שצריכים ללון בקרוואן. קיימים קרוואנים עם מיטת קומתיים שמתאימים גם לילדים. כמו כן ההמלצה שלנו היא לבחור בקרוואן עם מיטת הורים קבועה שלא תפתח ותיסגר לפינת ישיבה.

 

קרוואן למכירה במבצע – משקל הקרוואן

משקל הקרוואן הוא אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מבררים על קרוואן למכירה במבצע. המשקל משפיע גם על קרוואן נייד וגם על קרוואן נגרר.

קרוואן מעל 1,500 ק"ג מצריך נהג עם רישיון ג'. לכן, במידה שאין לכם רישיון ג' חשוב מאוד לוודא שמשקלו הכולל של הקרוואן לא עולה על 1,500 ק"ג. כמו כן, חשוב מאוד לוודא שלקרוואן לא מוכנסים מוצרים כבדים מידי כמו מקרר ביתי או מכונת כביסה שמעלים את משקלו הכולל באופן משמעותי. אלמנט זה ישפיע הן על קרוואן נגרר והן על קרוואן נייד, שכן ישפיע על הרישיון אותו מחזיק הנהג.

בנוסף לכך, משקל הקרוואן חשוב במיוחד עבור קרוואן נגרר. כפי שציינו קודם, קרוואן נגרר הוא קרוואן הנגרר על ידי רכב בעל אפשרות נשיאה. לכן, כאשר מדובר בקרוואן נגרר חשוב מאוד לבדוק מה משקל הקרוואן ומה המשקל המקסימלי שהרכב שלכם יכול לגרור אחריו. בדרך כלל רכבים פרטיים קטנים יכולים לגרור עד כ-750 ק"ג. במשקל כזה ניתן לרכוש קרוואן שמתאים לזוג פלוס שלושה ילדים.

לכן בחיפוש קרוואן למכירה במבצע בדקו לכמה אנשים מתאים הקרוואן. אם אתם רוכשים קרוואן שצריך לשמש משפחה בת 5 נפשות

קרוואן למכירה במבצע – רוחב הקרוואן

מלבד למשקל הקרוואן, חשוב מאוד לבחון גם את רוחב הקרוואן. קיימים קרוואנים ברחבים שונים וחשוב מאוד להבין מה ההשפעה של כל רוחב כזה.

קודם כל יש לציין כי הרוחב המקסימלי המותר בכבישי ישראל הוא 2.50 מטר. בדרך כלל הרוחב הממוצע של הקרוואנים הוא 2.30 מטר. קרוואנים רחבים (בין 2.45 ל2.50 מטר), עולים יותר מאחר שלא נכנסים במכולה הנדרשת להובלה ולכן יש להתאים להם מכולה אחרת מה שמעלה את עלות ההובלה. אך, במידה שאתם רוכשים קרוואן למשפחה תחושת המרחב יכולה להיות משמעותית שכן באה לידי ביטוי לכל אורכו של הקרוואן ומאפשרת להנות ממיטות רחבות, מפינת אוכל מרווחת יותר, מקלחת גדולה יותר ועוד, לכן יש לקחת זאת בחשבון.

ההמלצה שלנו היא להיכנס לשני סוגי הקרוואנים- אחד רחב ואחד צר יותר ולהרגיש בעצמכם האם זה משמעותי בעיניכם או לא.

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה קרוואן למכירה במבצע שכן תלוי בגורמים שונים כמו החברה היצרנית שלו, הדגם, הגודל שלו, מסוג הקרוואן

קרוואן למכירה במבצע – אז כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה קרוואן למכירה במבצע שכן תלוי בגורמים שונים כמו החברה היצרנית שלו, הדגם, הגודל שלו, מסוג הקרוואן( נייד או נגרר) ומאיכות המוצרים המאבזרים אותו.

קודם כל חשוב לציין כי העלות של הקרוואן היא לא מאוד יקרה ובסופו של דבר תשתלם לנו הרבה יותר מאשר לצאת לחופשה באילת או בטבריה כל שנה. העלות הממוצעת של חופשה באילת למשפחה נעה סביב 10,000 שקלים ואף יותר. קניית קרוואן נעה בין 50,000 לבין 200,000 שקלים, בהתאם לגורמים שציינו קודם, ומאפשרת לנו כמות חופשות בלתי מוגבלת. כמו כן ערכו של הקרוואן שומר על עצמו, במיוחד אם בחרתם בקרוואן אירופאי של המותגים המובילים. לכן, אם רכשתם קרוואן אירופאי בסכום של כ-100,000 שקלים, גם אם תרצו למכור את הקרוואן כעבור שנתיים שלוש- עדיין תוכלו להרוויח כ-80,000 ואף 90,000 שקלים ולהחזיר כמעט את כל ההשקעה.

לכן, ההמלצה שלנו- לפני שאתם מתחילים לבחון את כל הפרטים ולנסות להתאים את הקרוואן הטוב ביותר, עליכם להבין מה התקציב העומד לרשותכם לרכישת הקרוואן. במידה שיש לכם תקציב מוגדר עליכם להתמקד רק באפשרויות המתאימות לתקציב שלכם ולא להתפזר בחיפוש שלכם. המחירים עבור קרוואן למכירה במבצע, ינועו בין 50,000 לבין 200,000. כמו כן, חשוב מאוד לרכוש את הקרוואן אצל חברה מסודרת בעלת רישיון יבואן ורישיון עסק על מנת שתוכלו להנות מאחריות על הקרוואן.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!