השכרת קרוואן על החוף

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

השכרת קרוואן על החוף – חווית החוף המושלמת

החופים היפים שיש לישראל להציע, הם אטרקציה תיירותית שאין שני לה. שילוב מושלם של חופש, הנאה, כיף ונוף. לא לחינם, כאשר שואלים את הישראלים מהי חופשת הטבע המועדפת עליכם, רובם המכריע מציינים חופש על שפת הים (ובכלל זה על חופי הכנרת).

רוב הישראלים חווים את חופשת החוף שלהם באמצעות לינה באוהל בשטח הפתוח. איננו מזלזלים חס ושלום אבל חופשה עם השכרת קרוואן על החוף היא משהו אחר לגמרי. חוויה גדולה מהחיים שלא אתם ולא המשפחה שלכם תשכחו לעולם.

השכרת קרוואן על החוף

ליהנות מהטבע ומבית פרטי כאחד.

אוהל הוא אומנם מקום סגור אבל הוא ממוקם בלב השטח הצפוף. הוא אינו מספק באמת פרטיות, הוא אינו מספק תרופה מהחום המעיק (להפך) הוא אינו אטום לרעש והוא אינו מספק אינטימיות או שלווה ודורש התארגנות והצאת כל ציוד הקמפינג החוצה. קרוואן על החוף, היא בדיוק ההפך וזה מה שהופך אותה למושלמת.

מצד אחד, אתם ממש בטבע. יכולים בכל רגע לצאת ולהיות בכמה צעדים בתוך המים אבל עדיין לשהות במקום פרטי משלכם, מסודר ומאורגן. ממוזג ומכיל כל מה שאתם צריכים. מקורת גג יציבה ובטוחה, עם מיטות מפנקות, מטבחון, טלוויזיה, מקרר, מקלחות (בחלק מן הדגמים), שירותים ועוד ועוד דברים ייחודיים לקרוואן.

להגיע אל המוכן או להגיע לחוף

כאשר אנו מדברים על השכרת קרוואן על החוף אנו מדברים על שני מתארים אפשריים. הראשון הוא שחברת השכרת הקרוואנים, ממקמת לכם על החוף את הקרוואן שהזמנתם ואתם מגיעים אליו עם רכבכם הפרטי ונכנסים לקרוואן להמשך החופשה. זוהי חוויה כיפית ומרתקת במיוחד, שונה, מעניינת ועם זאת מאורגנת ופרטית עבורכם. אבל ניתן ליהנות, אם תרצו, עוד יותר.

ניתן לבצע השכרת קרוואן או לשכור אותו קרוב למקום מגוריכם ולהתחיל להתגלגל לכיוון הנופש. זהו החופש במלואו. לנסוע לכל מקום שתרצו, כשהבית שלכם צמוד אליכם. ליהנות ממה שיש לטבע להציע אם האפשרות תמיד לקפוץ לרגע למקום שקט ומסודר. השכרת קרוואן על החוף היא האפשרות ליהנות מיום טיול במקום אחד ואז להגיע לחוף מושלם ואווירה מדהימה, ליהנות ממנו כמה שתרצו ולדעת שבמרחק נגיעה יש לכם גם פינוק מסוג אחר.

התאמת הקרוואן לכיף שלכם.

כדי ליהנות מכל מה שיש לחוויית השכרת קרוואן על החוף להציע, חייבם לתכנן אותה מראש ולבחור קרוואן המתאים עבורכם ועבור הצרכים והחלומות שלכם. יש מספר סוגי קרוואנים, חלקם נגררים וחלקם ממונעים, ישנם רמות פאר שונות וישנם גדלים שונים, שניתן לבחור כדי שלמספר בני המשפחה לא יהיה צפוף וישנם דרגות אבזור ושירות רבות.

אנחנו ב'קראפאן' מתמחים בכל נושא השכרת קרוואן על החוף ונוכל לתפור לכם את חווית החופש המושלמת. להעניק לכם בית חם, מתנייע, בלב הטבע. כזו חופשה לא חוויתם מעולם וכמו רבים אחרים, לאחר שתסתיים, לא תוכלו לבחור במשהו אחר.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!