חוף בצת קרוואנים – הדרך לבחור נכון

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

 

חוף בצת קרוואניםאז ודאי גם אתם שמעתם וראיתם ישראלים רבים שחזרו מחופשה מוצלחת וייחודית על חוף בצץ קרוואנים. העובדה כי הם הצליחו לשלב ביחד, גם חופשה מפנקת, גם הרגשה של טבע וטיול שטח וגם חופשה ניידת בה אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה והיכן שאתה רוצה, היא חלק מחוויה בלתי נשכחת.

כמו תמיד, קיים קו דק בין הצלחה לכישלון. כך גם בטיול סביב חוף בצת קרוואנים או כל סוג אחר של חופשה באזור. מומחי 'המעיינות', חברת השכרת הקרוואנים המובילה בישראל מעניקים לכם טיפים, עצות ונקודות חשובות לשים אליהם לב כשתבקשו טיול על חוף בצת קרוואנים, כדי שגם החופשה שלכם תהיה משגעת.

ניסיון. אין תחליף לניסיון, גם לא בתחום הקרוואנים. ניסיון זה יבוא בראש ובראשונה בסוגיית הטיפול והתחזוקה של הקרוואנים והתאמתם אליך. המטרה היא שהחופשה תהיה הכי טובה עבורך ולכן לא להתפשר על החברה ועל איכות הקרוואנים שהיא מציעה. על הניסיון של החברה לבוא לידי ביטוי גם בתחום השכרת הקרוואן עצמו אך גם בנושא הטיפול בו וכן בהדרכה נכונה על כיצד תטפל בו אתה במהלך הטיול כדי שתפיק ממנו את המירב. אולי דבר חשוב פחות אך כזה שיש בו כדי להרים את הטיול שלך, הוא ניסיון צוות החברה והיכרותו מסלולים, אתרים, חניונים ונקודות עצירה מיוחדות לקרוואנים, אשר ביחד עם המלצות על מסלולים, יספקו לך חוויה אדירה.

התאמת הקרוואן. חברות רבות ולא מקצועיות, יציעו לך קרוואן, שאין בו שום דבר התואם את המטרה שלך או את הצרכים שלך. הם יעשו זאת, רק כי זה מה שיש להם במלאי. להתאמת הקרוואן אליך חשיבות רבה: האם תיקח קרוואן נגרר או ממונע. האם אתה רוצה יותר לחנות או יותר לנסוע? האם זה עם ילדים וכמה, כדי שהשהות תהיה מרווחת ולא צפופה ומה רמת הפינוק והאבזור שאתה באמת צריך. לכן, כדאי לבחור בחברה שיש לה צי מגוון של קרוואן במידה ותרצה לצאת לכיוון חוף בצת קרוואנים. כך תוכל להבטיח שיותאם לך מה שבאמת מתאים לך.

חוף בצת קרוואניםשירות. אומנם זהו דבר נדיר אבל כמו כל כלי רכב, גם בקרוואן יכולים להתרחש תקלות שאיש לא צפה (כמו פנצ'ר וכד'). חשוב שחווית הטיול שלך לא תפגע ולכן חשובה לא פחות מידת השירות שתתן לך החברה. אם הדרכה מרחוק קצרה תסייע לפתירת הבעיה- זכית. אך אם לא- תרצה שטכנאי או קרוואן חלופי, יגיע במהרה. גם אם אין תקלה, אך למשל שכחת איך ממלאים מים או איפה יש חניון מוצלח וקרוב – מוקד זמין תמיד, יהיה לך לעזר.

עלות. אנחנו תמיד שואפים לשלם כמה שפחות, אך עליך לבדוק, שלא תשלם פחות ותקבל הרבה פחות. מנגד, על תשלם על מה שאינך צריך. אם אתם זוג, על תשכור קרוואן ל-8 איש ותשלם סכום גבוה יותר בגינו. גם שים לב, מהי רמת הפינוק המוצעת לך, שכן גם אם סוגי הקרוואנים זהים, הרי שיתכן והאבזור ומה שניתן לך בתוכם, שונה מאוד בין קרוואן לקרוואן ובין חברה לחברה.

יש לך שאלות נוספות על חוף בצת קרוואנים ועל מה נדרש לשים לב? אנחנו ב'המעיינות' חברת הקרוואנים המובילה בישראל, נשמח לסייע לך.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!