קראוון נגרר למכירה מחיר

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

קראוון נגרר למכירה מחירקראוון נגרר למכירה מחיר

מתכננים חופשה רגועה ומחפשים להפחית עלויות? יוקר המחייה מקשה עליכם בהתנהלות היום יומית? הגעתם למקום נכון. בחירה בקראוון נגרר ללינה או מגורי קבע תעניק לכם חוויה שונה ומיוחדת שלא תמצאו במקומות אחרים.  בשנים האחרונות יוקר המחיה בישראל הולך וגובר. מחירי הדירות, השכירויות, והמחייה הבסיסית עולים בצורה דרסטית שקשה להתעלם ממנה. אי לכך, נוצר קושי רב לאדם הממוצע לדור בצורה הולמת בדירה שכורה, דבר המצביע על כך שבמרבית הפעמים קניית דירה לא באה בחשבון כלל. שלא נדבר על יציאה לחופשה המהווה נטל כלכלי כבד ובמקרים רבים אף אינה מתאפשרת.

אז אם אתם מחפשים אלטרנטיבת מגורים חלופית או בית קטן שתקחו איתכם לכל מקום שתרצו, מצאנו בשבילכם אופציה ללינה זמנית או קבועה בעלת תחושה אינטימית וביתית שתאפשר לכם להפחית את המחירים הגבוהים שאתם משלמים ביציאה לחופשות בפרט ובמגורים קבועים בכלל. וזאת ללא כל פגיעה באיכות החיים שלכם.

 

קראוון נגרר למכירה מחיר: אז מה זה בעצם קראוון ומה צריך לדעת לפני שרוכשים אחד כזה?

קראוון, או בעברית "מגורון" הוא בית נייד המשמש למגורים. ניתן לגרור אותו באמצעות רכב ממקום למקום ולכן הוא נמצא כפיתרון יעיל למגורי קבע או לחופשות זמניות. הקראוון מגיע מרוהט ומאובזר בעיצוב מיוחד על מנת לחסוך כמה שיותר מקום. הוא מחולק לאיזור שינה המכיל מיטה ומגירות נסתרות לאחסון, לאיזור מטבח המכיל תנור, מקרר נשלף וכיור, ולחדר רחצה המכיל שירותים ומכונת כביסה.

כל אלה על מנת לקרב אתכם כמה שיותר לאווירת בית ללא כל תחושת חוסר. בחיפוש אחר קראוון נגרר, מומלץ להתחשב בעובדה שקראוון יכול לאכלס 2-8 אנשים ולכן עליכם לקחת בחשבון את גודל הקראוון ביחס לכמות האנשים שאמורים ללון בו. 

קראו עוד: קראוון נגרר VS קראוון ממונע: מה כדאי לכם?

קראוון נגרר למכירה מחיר: ריכזנו עבורכם מספר יתרונות בקניית קראוון נגרר:

  • במעבר לקראוון תבטיחו למחשבון הכלכלי שלכם מחייה זולה בהרבה. המעבר יחסוך לכם תשלום חודשי של ארנונה ושכר דירה וזהו חיסכון עצום של עשרות אלפי שקלים בשנה ומניעת כאבי ראש מיותרים. הוא גם ישמש אתכם כבית של ממש בכל מקום שרק תבחרו ויחסוך לכם בעת יציאה לחופשות את התשלומים עבור לינה במלונות השונים.
  • במעבר לקראוון תמצאו תחושת חופש, שלווה ופרטיות שלא תמצאו אפילו בשכונה הפסטורלית ביותר שאתם מכירים. החלק הכיפי במעבר הוא היכולת לגור שנה אחת עם נוף לים ושנה לאחר מכן לעבור למדבר לנופי הדיונות המרהיבים או בכלל לגור על צוק ההר למרגלות הנופים הירוקים.

דבר זה ישפר את איכות חייכם בצורה משמעותית, במיוחד אם הנכם חובבי טבע מושבעים.

  • אתם יכולים לבחור את סגנון הקראוון לפי הטעם האישי שלכם. ישנם קראוונים בעלי סגנון איבזור נקי, קלאסי ואלגנטי ומנגד ישנם קראוונים בעלי סגנון איבזור יותר מודרני וצבעוני. 
  • אחד היתרונות הבולטים הוא התחזוקה המינימלית שהקארוון דורש ולרוב תוכלו לבצע זאת לגמרי בעצמכם בהשוואה לבית הדורש לא מעט תחזוקה שלפעמים יכולה להיות יקרה מפאת הצורך בהזמנת אנשי מקצוע הגובים מחיר גבוה. אי לכך, מלבד ביטוח שנתי, ההוצאות הן מזעריות לעומת התועלת הגבוהה שתופק לכם. מה גם שבשנים האחרונות מדינת ישראל מעודדת את קניית הקראוונים בכך שביטלה את הוספת מס היבוא. הקלה נוספת במעבר לחיים חסכוניים יותר.
  • קראוון יכול לשמש לפיתרון המושלם לאורחים שלכם. גם אם אתם פחות בעניין של מגורי "נדודים", קראוון יכול להוות אופציה רלוונטית לפינוק מירבי עבור האורחים שלכם. 

 

לצערנו, לכל יתרון יש גם חיסרון. וגם כאן, לא הכל ורוד;

בקניית קראוון נגרר לחופשות, תצטרכו מספיק מקום לאחסן אותו מחוץ לבית. אם קניית הקראוון מיועדת למגורים, תצטרכו רכב מתאים לגרור אותו ממקום למקום. ישנם קראוונים שמשקלם הכולל יכול להגיע ל1500 ק"ג ואף יותר. משקל זה יצריך את הנהג להיות בעל רישיון ג' לכן עליכם לוודא בצורה קפדנית שיש בידכם רישיון המתאים לגרירת הקראוון הנבחר על מנת למנוע סיכונים אפשריים.

קראו עוד: כמה עולה קראוון? מהם הסוגים ואיך בוחרים?

קראוון נגרר למכירה מחיר: אז איך תבחרו את הקראוון המתאים לכם? ריכזנו עבורכם מגוון טיפים לבחירה שתהיה בהתאם לרצונות שלכם:

דבר ראשון והחשוב מכל, עליכם לעשות השוואת מחירים. עלות הקראוון חשובה משום שהיא הצעד הראשון בחיסכון לטווח ארוך. מחירי הקראוונים זולים משמעותית ביחס לדירות בישראל כך שתוכלו להשקיע כאוות נפשכם בקניית קראוון ללא כל דאגה כלכלית. זו הוצאה חד פעמית החוסכת לכם את תשלומי השכירות בכל חודש והוצאת כסף על לינה במלונות כשתצאו לחופשה.  מחירי קראוונים נגררים נעים בין 99,000-150,000₪ כאשר ההשפעה של המחיר באה לידי ביטוי בגודל, במצב המכני ובפנים הקראוון.

לא פחות חשוב מהמחיר- אחריות. אל תזלזלו באחריות בשביל לשלם פחות! חשוב מאוד לוודא שהקראוון הנבחר הינו בעל אחריות יצרן, על מנת שתקבלו מענה מהנציגים הרשמיים של היצרן במקרים של תקלות או פגמים.

לאחר בדיקת המחיר והאחריות הרצויה, עליכם להתייחס למפרט הפנימי. ישנם קראוונים שהאיבזור הפנימי שלהם יותר דליל. ומאידך, ישנם קראוונים עמוסים באיבזור ובכלים רבים. עליכם לבחון מה הדברים החשובים ביותר בעיניכם, כאלה שאי אפשר להתפשר עליהם ומה הדברים החשובים פחות. ותרו על הדברים שנמנו כלא חשובים על מנת לחסוך מקום. בסופו של דבר הבית שלכם נועד על מנת לשרת אתכם ולכן אתם אמורים להרגיש בו נוחות מקסימלית. בנוסף, הנראות החיצונית חשובה לא פחות מפנים הקראוון. עליכם לזכור שלטעם האישי שלכם יש חשיבות ולכן היצמדו אליו כמה שיותר על מנת שתאהבו את מקום המגורים החדש שלכם.

שימו לב, בחיפוש אחר הקראוון המושלם עבורכם, מומלץ לוודא שיש בו מספיק חלונות. החלונות אמנם עולים ליבואן יותר כסף אך הם תורמים לתחושת אוורור וחופש ולכן אל תתפשרו על זה, אתם בטח לא רוצים להרגיש שאתם נמצאים בכלוב סגור. אין ספק שמעבר לקראוון היא הבחירה האולטימטיבית, הן מבחינת השקט והשלווה הפנימית, והן מבחינת ההרווחה הכלכלית. והכי חשוב, סוף סוף תוכלו להתחיל לחיות כמו שתמיד רציתם ללא כל מחשבה על איך תסגרו את החודש.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!