קראוון משומש למכירה

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

קראוון משומש למכירהמדי שנה אנו עדים לתופעה הולכת ומתגברת שבה אנשים רבים יוצאים לטיולי קרוואנים ברחבי מדינת ישראל. תופעה זו אינה מפתיעה כלל בשל החוויה השונה והמיוחדת אותה תקבלו בעת טיול קרוואנים.

שגרת החופשות בישראל כבר נהייתה מאוסה על כולנו, ואנו עדים לכך שרבים מחפשים אלטרנטיבה חלופית שתספק עבורם את אותן התחושות והחוויות שיקבלו בבתי המלון השונים, במחירים שפויים יותר ולא חסרי כל היגיון שרבים מבתי המלון והאכסניות בארץ דורשים על מנת לתת לנו שירות מינימלי.

קראוון משומש למכירה: לפני שנרד לפרטים הקטנים, בואו נבין מהו קרוואן ולמה הוא משמש

קרוואן, הוא מבנה על גלגלים שניתן לגרור ממקום למקום על ידי וו גרירה באמצעות רכב.

בתוך הקרוואן ניתן למצוא את כל הציוד הנחוץ עבורנו שייתן לנו אווירה ביתית בכל מקום שנחליט להיות בו. אפילו בלילה באמצע המדבר, או בחורף גשום אי שם בצפון הארץ. בחירה בקרוואן תבטיח לכם חופש תנועה מלא ואת היכולת להחליט מול איזה נוף תרדמו הלילה. לילה אחד מול שקיעה בגליל העליון ובבוקר שלאחר מכן זריחה על גבי נוף לבן עוצר נשימה ברמת הגולן. וכל זה לגמרי בבית שלכם שתיקחו איתכם לכל נקודה ונקודה.

עולם הקרוואנים הולך ומתעצם משנה לשנה מכיוון שהרבה אנשים מתחילים להיחשף ליופי וליתרונות הרבים הקיימים בטיולי קרוואנים. קרוואנים משתנים בהתאם לכמות האנשים שהם אמורים לאכלס. 

כיום, השוק מציע מגוון רחב של קרוואנים לקנייה, ביניהם ניתן למצוא קרוואנים חדשים, ולחילופין, אם אתם מחפשים להפחית עלויות, ישנם גם קרוואנים יד שנייה שיכולים לבוא בחשבון.

קראוון משומש למכירה: האם קרוואן באמת מכיל כל מה שבית צריך?

באופן טבעי, הקרוואן קטן יותר מבית ואינו יכול להכיל את כמות האבזור שהבית שלכם מכיל. אך טובים ממעצבי הקרוואנים מצאו פתרונות אחסון יצירתיים במיוחד להכל, ממש עד לפרטים הקטנים.  חלל הקרוואן מחולק למספר איזורים, וביניהם: איזור שינה, איזור מטבח ואזור רחצה.  באזור השינה תמצאו ספות שבלילה הופכות למיטות ושולחן מתקפל המשמש למתן תחושת סלון של ממש. באזור המטבח תמצאו כיריים לבישול האוכל שלכם, כיור להדחת הכלים המלוכלכים, תנור, מיקורגל קטן לחימום המזון שלכם, מקרר לשמירה על האוכל וצינון השתייה וארונות אחסון. באזור הרחצה, תמצאו מקלחת ושירותים ולא פחות ממכונת כביסה נסתרת.

קראו עוד: חופשה בקרוואן

קראוון משומש למכירה: אז, מדוע כדאי לכם לקנות קרוואן? ריכזנו עבורכם מגוון יתרונות בקניית קרוואן

  • חופש תנועה- השימוש בקרוואן יעניק לכם חופש תנועה מלא מתי שתרצו. אם תרצו לבנות לעצמכם טיול בעל מגוון רב של יעדים, תוכלו לעשות זאת ללא חשש ממעברים מיעד ליעד. הספונטניים שבינינו וודאי יבינו כיצד זה מרגיש להחליט מתי ואיפה לטייל בכל זמן שנרצה. בכל אופן, גם אם אתם לא הכי ספונטניים והרפתקניים, אין ספק כי גם אתם מבינים כמה כיף זה לנסוע לחופשה בכל מקום שתבחרו, ולישון בסביבה הטבעית שלכם שאליה אתם רגילים מהבית.
  • לא עוד לארוז את כל הבית למזוודה- למי מאיתנו לא נמאס כל טיול מחדש לדחוס את כל הציוד שלנו בתוך מזוודה ולהילחם עם תא המטען של הרכב מפני שאין מקום? למען האמת, לרובנו. בניגוד למזוודות, בקרוואן לא תצטרכו לעשות חשבון כשמדברים על קיבולת אחסון. תוכלו להפסיק להתלבט מה לקחת והאם זה יכנס לכם במזוודה.
  • לשלוט באופן מלא על הטיול שלכם- אם תכננתם טיול מאורגן היטב עם רשימה רחבה של יעדים ומסלולים שתרצו לטייל בהם, אתם בהחלט יודעים כמה הקרוואן הוא כלי שימושי עבורכם. בכל זמן שתרצו תוכלו לבצע עצירות במגוון יעדים שתזמן לכם הדרך. בשונה מכל המלונות, אשר יגבילו אתכם מבחינת שעות, הקרוואן זמין לכם בכל זמן נתון. בנוסף, תוכלו להכין לכם אוכל במטבח הנייד שלכם וכך גם לחסוך לכם בזבוז כסף מיותר הכרוך בקניית אוכל. 
  • מקור חשמל זמין- בכל זמן ובכל מקום שתרצו תהיו קרובים למקור חשמל, הלא הוא הקרוואן שלכם. בקרוואן מגוון נקודות חשמל שיאפשרו לכם להטעין את המכשיר הנייד שלכם, ולבצע כל פעולה שתרצו, הכרוכה בשימוש בחשמל. בטח לא תרצו להיתקע באמצע טיול בטבע ללא יכולת לצלם תמונות למזכרת מהחוויה המיוחדת שלכם.
  • תחושת נינוחות עם חיבור לטבע- הקרוואן יקנה לכם תחושה של נינוחות בחופשה שלכם, אווירת חופש ושלווה אמיתית שאף מלון לא יכול להציע לכם. תהנו מחיבור מתמשך לטבע לאורך כל הטיול, הבא לידי ביטוי במגוון נופים עשירים שתוכלו לראות מהחלון שלכם.
  • צמצום עלויות- במדינה כמו שלנו, בה התשלום עבור לינה במלון גבוה בצורה מוגזמת, קרוואן נמצא כפתרון יעיל שמצמצם עלויות בצורה משמעותית וחוסך אלפי שקלים בשנה, ללא כל פגיעה באיכות החופשה. גם אם קרוואן חדש מהחברה נשמע יקר עבורכם, תוכלו למצוא שלל קרוואנים יד שנייה במחירים אף יותר זולים.

קראו עוד: ליהנות מחופשת קרוואן על הים

קראוון משומש למכירה: איך לבחור את הקרוואן המושלם? דברים שיש להתחשב בהם בבחירת קרוואן יד שנייה

מאחר ומדובר בקרוואן משומש, עליכם לבצע בדיקות מעמיקות בטרם תחליטו לרכוש אותו. שאלו את בעל הקרוואן בנוגע לכל דבר שאתם לא מבינים או שנראה לכם לא תקין. אל תתביישו לשאול כמה שאלות שתרצו, בסופו של דבר, אתם הולכים להוציא מכספכם למען רכישת הקרוואן וחשוב שלא יהיו לכם ספקות מיותרים. בדקו בן כמה הקרוואן ומה הוא עבר עד הזמן שאתם הגעתם לקנות אותו. בנוסף חשוב לדעת איפה הוא חנה לאורך שנות חייו, בחוץ או שמא, במקום מקורה. בדקו שהאדם ממנו אתם קונים את הקרוואן מחזיק בכל הרישיונות והמסמכים שצריך.

  • ערכו בדיקה חיצונית של הקרוואן. כמו בקניית רכב, גם כאן חשוב לבדוק את הקרוואן מבחינה חיצונית.

בדקו האם ישנם סימני פגיעה בקרוואן או חלקים בלויים, בדקו האם הצמיגים שחוקים יתר על המידה. האם צריך לצבוע את הקרוואן כי הצבע הקיים כבר מתחיל להתקלף.

  • יש לבדוק את פנים הקרוואן ולוודא שהכל תקין. השקיעו זמן בבדיקה הפנימית. הדברים שעליכם לבדוק הם: האם כל מערכות החשמל בקרוואן פועלות כראוי, האם החלונות נסגרים ונפתחים, בדיקת תאורה וגלאי עשן, האם הגז עובד, או לחלופין, יש לכם אמצעי בישול חלופי. לאחר מכן בדקו את הרצפה וגג הקרוואן שאכן הם במצב טוב והאם יש סימני רטיבות בקירות. בדקו את שירותי הקרוואן אם הם כימיים או שיש פתח ניקוז.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!