ליהנות מחופשת קרוואן על הים

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

 

קרוואן על היםמעט מאוד חוויות נופש יכולות להתחרות עם נופש על הים עצמו. האוויר הפתוח והמלוח, אוושת הגלים, הבריזה הקרירה, השלווה והרוגע והיכולת להיכנס בכל רגע לים לשחייה מרעננת. פשוט חוויה גדולה מהחיים.  אלא שעד לאחרונה, בישראל עמדו לפניך 2 אופציות בלבד, במידה ורצית להישאר ללון ליד הים, בלי לחזור הביתה בערב.

האופציה הראשונה הייתה לשכור חדר בבית מלון. זה היה מעט מבאס, כי אתה רצית מקום ממש על הים ולא יקר מאוד. גם לא רצית להצטופף עם עוד אנשים ובעיקר, אתה רצית חופש ומרחב – לא להיות כלוא בעוד מבנה. האופציה השנייה הייתה לישון באוהל או בשק שינה על החול. חוויה מדהימה ללא ספק, אך לא מתאימה לכל אחד. אתם עדיין רוצים הרגשה של סדר וניקיון וקצת פינוק מידי פעם. ופה בדיוק נכנסה אופציית קרוואן על הים.

 

קרוואן על הים – עכשיו גם לחופי הים התיכון

אופציית השכרת הקרוואן וחניה על שפת הים, מוכרת מאוד באירופה ובארצות הברית. זוגות, משפחות קטנות ומשפחות גדולות מאוד, שוכרים קרוואן ויוצאים באמצעותו לטיול מרגש ומהנה. חלק מרכזי מן הטיול הוא חניה על שפת הים, ממש בצמוד אליו, בחניונים ייעודיים לכך. זהו דבר עצום ומיוחד לכל המשפחה וחוויה בלתי נשכחת.

תדמיינו: אתם בטבע ובאוויר הפתוח אבל עדיין יש לכם מקום לשהות בו אם תרצו ותשאפו לקצת אינטימיות.  שאון הים נשמע מסביבכם, בערב אתם יושבים בחוץ ונהנים ונכנסים פנימה לישון (במזגן) ובבוקר, כשמתחשק לכם, אתם פשוט פותחים את הדלת ואתם בים בן רגע. את כל זה כאמור, הבינו במשך שנים הנופשים מעבר לים. כעת, ישראלים רבים מאמצים את מודל חופשת קרוואן על הים, גם בישראל. הרי גם לנו יש ים כחול ומזמין.

 

הרגשה של בית על החוף

הקרוואן בעצם מצויד כמו בית רגיל. יש פה את כל הפינוקים הנדרשים (לפי רמת הקרוואן שתשכירו) והוא מכיל את כל האלמנטים שיהפכו את החופשה שלכם על הים ממש, לקצת יותר מסודרת ומאורגנת, מאשר להרגיש את החול בכל מקום…

הקרוואן עצמו משודרג ויפייפה מבפנים והוא מכיל שירותים פרטיים מקלחת חמה, מטבחון, מיטות נקיות, מצעים ומגבות, חיבור לביוב ולגז ועוד המון אופציות שהופכים את החוויה לעצומה. תוכלו לבלות על החוף ולחזור, מתי שתרצו לקרוואן, לקצת יותר שקט ופינוק. וכן, כאמור, הוא גם הוא על החוף.

כדי ליהנות מהחוויה במלואה, מומלץ להתמקם בחניונים ייעודיים לקרוואנים בסמיכות לים. חניונים מוסדרים אלו מכילים את כל התשתיות הנחוצות לכם, כמו חיבור למים, חשמל, עמדות הטענה למצברים ועוד דברים רבים, שיקלו עליכם. אך גם אם מצאתם לך מקום שקט ובלעדי, בתנאי שהוא עומד בדרישות החוק, להתמקמות קרוב למים, חווית קרוואן על הים שלכם – תהיה מושלמת.

 


קרוואן על הים בגודל הנכון

קרוואן על היםיש משמעות רבה לגודל הקרוואן כחלק מהחוויה. הוא אינו חייב להיות גדול בהכרח אבל במידה ואתם משפחה גדולה, מאוד כדאי שתבחרו קרוואן מרווח, שיעצים את החוויה לכל המשפחה.

'המעיינות' חברת הקרוואנים המובילה בישראל, תשמח להעמיד את המומחים שלה לרשותכם, כדי להעניק לכם את הקרוואנים האיכותיים ביותר ואת השירות הטוב ביותר בדרך לחופשת קרוואן על הים מוצלחת.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!