5 סיבות להשכרת קרוואן לטיול בצפון

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

הטיול בצפון הארץ יכול להתבצע בקרוואן מפנק. הוא יכול להיות נגרר ויכול להיות ממונע ותמיד להכיל את כל מה שהכי נחוץ לך. אין צורך להחזיק בקרוואן משלך (ואין כל היגיון בכך). שירותי השכרה לקרוואנים עומדים לרשותך ומביאים את כל היתרונות של הנסיעה, בלי כל צורך לדאוג לכלי הרכב באופן שוטף.

סיבה ראשונה – חוויה בלתי נשכחת

דבר אחד ברור והוא שחוויית הטיול בקרוואן תהיה בלתי נשכחת. זוגות ומשפחות שרוצות ליצור לעצמן זיכרונות קסומים שכיף להיזכר בהן, לא יתחרטו לרגע על הנסיעה. אפשר לשאול משפחות רבות שכבר יצאו לטיול מסוג זה ולשמוע מהן בהתרגשות כיצד הנסיעה והשהות בקרוואן ליכדה את בני המשפחה ואפשרה להם לראות את הארץ מזווית אחרת ובחוויה ייחודית.

סיבה שנייה – עצירה במקומות קסומים

שלא כמו נסיעה ברכב אשר דורשת הגעה אל יעד מסוים שנקבע מראש, במקרה של קרוואן, אפשר לעצור בכל מקום, גם בספונטניות וללא כל לחץ בנוגע לזמן ההגעה. לא תמיד מקום הלינה המוצע מתאים למטיילים. לפעמים הוא יקר מדי, לפעמים מרוחק ממקום הטיול ולעתים פשוט לא עונה על הציפיות. בטיול קרוואן אפשר לעצור בכל מקום שאין מגבלה שאוסרת עליו ואפשר גם להחליט בספונטניות לעצור את הנסיעה ולהמשיך ביום שלמחרת.

סיבה שלישית – מינימום תלות בגורמים חיצוניים

בטיולים רגילים יש צורך בקביעת מקום לינה מראש, לעשות עצירה במסעדות ולעתים אפילו בסופר (למשל כדי לקנות מים לדרך). שירותי קרוואן להשכרה בצפון מצמצמים את התלות בגורמים אחרים. כל מה שצריך לנסוע עם המטיילים יכול להיכנס לרכב ואפשר לעצור בכל רגע כדי להכין אוכל, להוציא משהו מהמקרר ואפילו כדי להחליף בגדים אם פתאום נהיה קריר או חם.

סיבה רביעית – הצפון

קרוואן להשכרה בצפון מאפשר לטייל באחד האזורים היפים ביותר בארץ. אפשר לעצור לצד נחלים, בהרים ועוד שלל מקומות. אין באמת צורך בתירוץ מיוחד כדי לטייל בצפון ואלו שאוהבים את הטבע ימצאו כי אפשר לצאת ולהשתמש בקרוואנים להשכרה בצפון ברוב ימות השנה, גם בימים קרירים וזאת תודות לאפשרות לינה במקום מוגן, אך הכי קרוב לטבע.

סיבה חמישית – נוחות הנסיעה

ישנם שני סוגי קרוואנים, ממונע ונגרר. לכל אחד יש יתרונות וחסרונות. הממונע מאפשר לנסוע באותו מרחב של השינה, רק חשוב לשים לב לחגור חגורות בזמן הנסיעה. הנגרר מאפשר לנסוע ברכב הרגיל ולהיכנס אל הקרוואן בכל עצירה בנוחות. בכל דגם אחד המאפיינים של החוויה הוא נוחות שנוסעת לאורך כל הדרך.

קרוואן להשכרה בצפון עם חברת מעיינות

חברת מעיינות מעמידה לרשותך שלל סוגי קרוואנים, ממונעים ונגררים. החברה תשמח לעמוד לרשותך לאורך כל הדרך, משלב ההתלבטות לגבי הרכב המתאים לך ועד לזמן הנסיעה אם יהיו לך שאלות שידרשו התייחסות ממומחה בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!