השכרת קרוואן חוף דור

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

השכרת קרוואן חוף דוררוצים לבצע השכרת קרוואן בחוף דור? אתם לא היחידים. השכרת קרוואן בחוף דור הפכה לאחד הדברים הפופולריים ביותר המאפשר שילוב של טבע עם ציוויליזציה. כך ניתן להנות מחוף יפהפה, נופים מרהיבים ולינה בטבע ולשלב בהם מקום לינה נוח, בטוח ומפנק. על השכרת קרוואן חוף דור נרחיב במאמר הבא. 

 

השכרת קרוואן חוף דור- מה זה קרוואן?

קרוואן הוא מעין בית נייד המשמש למגורים. קרוואן הוא מבנה נייד כך שניתן להעביר אותו ממקום למקום ברחבי הארץ על ידי הנעה עצמית או על ידי גרירה או העמסה, בהתאם לסוג הקרוואן. 

אחד השימושים הבולטים של הקרוואן הוא כבית נופש נייד ופרטי. עם הקרוואן ניתן לטייל ברחבי הארץ בקלות ולהנות משינה נוחה בתוך הקרוואן שמספק לנו מיטה, מקלחת עם מים חמים, שירותים, כיריים ומגן עלינו מפני חום/ קור קיצוני וחיות או חרקים למיניהם. 

השכרת קרוואן חוף דור- למה דווקא חוף דור?

חוף דור, הנמצא בצפון הארץ דרומית לחיפה, נחשב לאחד מן החופים היפים ביותר בישראל. בחוף זה ניתן להנות מבריכות ולגונות, מצוקים יפהפיים, מרכסים, ממפרצים וכמובן ממים צלולים. כמו כן, חוף דור נמצא  במקום שקט, בלי זכר לעיר, לרכבים או לציוויליזציה, מה שהופך אותו למקום שלו, שקט המתאים לחופשות מפנקות. 

על ידי השכרת קרוואן בחוף דור, אתם למעשה נהנים מחופשה מפנקת ומשלבים בין התחושה של צימר לבין התחושה של לינה בשטח. כך אתם יכולים להציב את הקרוואן ממש סמוך לקו המים, להנות מלינה נוחה הכוללת מיטה, מקלחת ושירותים, נהנים מצל במהלך היום וממזגן אם חשקה נפשכם בכך וכמובן מהחוף היפהפה הכולל טבע וים. 

השכרת קרוואן בחוף דור יכולה לספק לכם חוויה יוצאת דופן שמשלבת את היתרונות של הטבע עם היתרונות של הציוויליזציה. כך אתם נהנים מהים ומהנופים המרהיבים ולצד זה שוהים במקום מוגן, אינטימי ונוח. 

השכרת קרוואן בחוף דור מתבצעת בחניון הקרוואנים במקום. כל שעליכם לעשות הוא לקבוע עם חברת ההשכרה והיא תשאיר לכם את הקרוואן מוכן בחניון. החניון מותאם לקרוואנים ומצויד בכל מה שנדרש לסיפוק צרכי הנופשים והקרוואנים כאחד. בחניון תהנו מחיבור למים זורמים, מנקודות חשמל, ממחצלות, מסככות, שולחנות פיקניק, מקררים, פינות מנגלים ועוד. 

 

היתרונות של השכרת קרוואן חוף דורמה היתרונות של השכרת קרוואן חוף דור?

השכרת קרוואן חוף דור טומנת מגוון רחב של יתרונות שישדרגו את החופשה שלכם ויאפשרו לכם להנות בצורה חדשה ושונה. 

  • לינה נוחה בשטח- קרוואן מאפשר לכם ללון בשטח בסביבה נקייה, היגיינית, נוחה ובטוחה. כך אתם נהנים משירותים, מים זורמים, מקלחת וכמובן מיטה נוחה. כמו כן, בחניוני הקרוואנים ניתן להשיג את כל אלה. 
  • שינוי מקום- אחד היתרונות המשמעותיים של קרוואן הוא העובדה שהוא נייד. כך ניתן להזיז אותו ממקום למקום ולמעשה ללון כל לילה במקום אחר. כך ניתן להתעורר לנופים חדשים, להכיר מקומות חדשים ויפים בהם אתם רוצים לטייל. 
  • אתם קובעים את הקצב- כאשר אתם מטיילים עם קרוואן אתם קובעים את הקצב של הטיול. כלומר, אתם לא כפופים לשעות צ'ק אין או צ'ק אאוט בבית מלון, אתם לא כפופים לשעות של חדר האוכל, אתם יכולים לעבור בין יעדים במהירות, או להחליט שכיף לכם ביעד מסוים ולהעביר בו לילה נוסף, וכמובן- אתם לא צריכים לסחוב ציוד. 
  • חסכון כספי- יתרון משמעותי, במיוחד כיום הוא האפשרות לחסוך כסף. המחיר עבור השכרת קרוואן לזוג נמוכים משמעותית יותר מהמחירים עבור לינה בבתי מלון או בצימר לזוג. כך, אתם נהנים מלינה נוחה שעולה משמעותית פחות כסף ואף מספקת חוויה ייחודית.
  • נופש אינטימי או נופש עם חברים- נופש בקרוואן מתאים גם לנופש אינטימי וגם לקבוצה גדולה. בהתאם לחופשה שאתם מתכננים אתם יכולים לבדוק על קרוואנים שונים בגדלים שונים שמתאימים לקבוצות בגדלים שונים. לדוגמא, תוכלו לשכור קרוואן שמתאים לזוג, או קרוואן שמתאים ל-7 נפשות. 

 

השכרת קרוואן חוף דור- נייד או נגרר?

האלמנט הראשון שיש להתייחס אליו הוא האם אתם רוצים קרוואן נייד או קרוואן נגרר. 

  • קרוואן נייד- קרוואן המתפקד גם כרכב, כלומר בעל יכולת הנעה עצמית. קרוואן זה הוא נייד כך שניתן לנסוע איתו ממקום למקום. לא ניתן להפריד בין הקרוואן לבין כלי הרכב, מה שיכול להוות חיסרון עבור אנשים מסוימים. 
  • קרוואן נגרר קרוואן המתחבר לרכב בעל אפשרות נשיאה. הרכב הגורר חייב להיות חזק ומתאים מבחינת החיבור שלו לקרוואן. ניתן להפריד בין הקרוואן לבין הרכב כך שניתן לטייל עם הרכב בקלות ולחזור ללון בקרוואן מבלי להסתבך בגרירתו כל היום. 

 

השכרת קרוואן חוף דור- כמות אנשים

דבר נוסף הוא לבדוק לכמה אנשים מתאים הקרוואן. אם אתם מתכננים טיול זוגי יספיק לכם קרוואן זוגי, אך אם אתם מתכננים טיול למשפחה או טיול עם חברים, תצטרכו לבחור בקרוואן עם מספיק מקומות לינה לכולם. 

 

השכרת קרוואן חוף דור- משקל הקרוואן

יש לקחת בחשבון כי קרוואן מעל 1,500 ק"ג מצריך נהג עם רישיון ג'. לכן, במידה שאין לכם רישיון ג' חשוב מאוד לוודא שמשקלו הכולל של הקרוואן לא עולה על 1,500 ק"ג. 

כמו כן, כאשר מדובר בקרוואן נגרר חשוב מאוד לבדוק מה משקל הקרוואן ומה המשקל המקסימלי שהרכב שלכם יכול לגרור אחריו. בדרך כלל רכבים פרטיים קטנים יכולים לגרור עד כ-750 ק"ג. 

רוחב הקרוואן

קיימים קרוואנים ברחבים שונים. הרוחב המקסימלי המותר בכבישי ישראל הוא 2.5 מטר. בדרך כלל הרוחב הממוצע של הקרוואנים הוא 2.30 מטר. ההמלצה שלנו היא להיכנס לשני סוגי הקרוואנים- אחד רחב ואחד צר יותר ולהרגיש בעצמכם האם זה משמעותי בעיניכם או לא. 

 

השכרת קרוואן חוף דור- אבזור

האבזור של הקרוואן ישפיע על רמת הנוחות ממנה תהנו בקרוואן. האבזור יושפע בין היתר מהתקציב שלכם. לכן, חשוב קודם כל להבין מה התקציב שלכם ועל אילו דברים אתם לא מוכנים לוותר. יש לקחת בחשבון כי בכל קרוואן צריך להיות את האזור הבסיסי הכולל מיטות, מטבח, פינת ישיבה, מזגן, שירותים ומקלחת. מלבד אלה חשבו האם חשוב לכם שיהיה מקרר/ טלוויזיה/ מטבח מאובזר ועוד. 

 

מחיר לקרוואן בחוף דור

המחיר להשכרת קרוואן חוף דור מושפע ממספר גורמים שונים. 

  • מועד ההשכרה- בדיוק כמו בחופשה בבית מלון למועד השכרת הקרוואן תהיה השפעה על המחיר. בדיוק כמו שבבתי מלון המחירים בקיץ, בשבתות ובחגים עולה מאחר שהביקוש עולה, כך גם ניתן לצפות לעלייה במחירי השכרת קרוואן בתקופות אלה. כך גם להפך, בתקופות בהן אין ביקוש רב, המחירים יהיו נמוכים יותר משמעותית. 
  • גודל הקרוואן- ככל שהקרוואן גדול יותר כך המחיר שלו יעלה. הדבר נוגע גם לקרוואן גדול שמתאים לכמות אנשים גדולה יותר, וגם לקרוואן שמתאים לזוג, אך הוא נחשב לקרוואן גדול ומרווח הרבה יותר. 
  • סוג הקרוואן- האם בחרתם בקרוואן נייד או בקרוואן נגרר? ניתן לקבוע כי קרוואן נגרר הוא זול יותר מקרוואן נייד. עם זאת, קרוואן נייד נוח יותר לטיולים ארוכים. 
  • כמות לילות- פעמים רבות, ככל שתזמינו יותר לילות מראש כך המחיר ללילה ירד. כלומר, אם הזמנתם מראש את הקרוואן לחמישה לילות, המחיר לכל לילה בנפרד ירד ותקבלו מחיר משתלם יותר.  

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!