חניון קרוואנים אכזיב, טבע מים ושמים

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

חניון קרוואנים אכזיבאופציית הטיול בקרוואנים הפכה עם השנים לאופציה פופולארית מאוד בישראל. היכולת להרגיש בתוך בית מפנק, נקי ומאובזר ועדיין להגיע לטבע עצמו ולגעת בו, כשבכל יום אתה יכול לבחור להיות במקום אחר- אלו היתרונות הגדולים של טיולי הקרוואנים.

אך עדיין יש הנרתעים מסוג הטיול הזה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהם חוששים מה יהיה בלילה. השהייה והלינה בתוך הקרוואן עצמו נוחה ומפנקת ויש בו הכל אך לא לכולם מתאים לחנות בסמוך לנחל או חורשה, כאשר מסביב הכל חשוך, אין מים זורמים חופשי ואתם מרגישים במקום לא מסודר. עבור אלו קמו וצמחו חניוני הקרוואנים המוסדרים, ביניהם חניון קרוואנים אכזיב.

 

חניון קרוואנים אכזיב – על הים

קודם כל, חניון קרוואנים אכזיב נמצא באחת מרצועות החוף היפות בישראל, לצד מפרצונים קסומים, בריכות ים תכולות, רכסי כורכר שגלי הים מלחכים את שוליהם וצמחיה ייחודית. הנוף פשוט קסום ומרגיע ובו בעת מהנה. חניון קרוואנים באכזיב, נותן לכם את כל זה, בתוספת העובדה כי אתם מרגישים את הטבע הפראי ממש אבל תמיד יכולים להתכנס למקום סגור, נקי ומסודר. אתם יכולים להיכנס ולצאת ולהגיע לחוף המהמם מתי שבא לכם, לשבת עם ערב אל מול השקיעה וליהנות מן הבריזה ולחוות חוויה של גן עדן.


חניון קרוואנים אכזיב – הפרקטיות שבחניון

אולם חניון קרוואנים אכזיב, כמו כל חניוני הקרוואנים בישראל, מעניק לא רק את הצד החוויתי של הטבע אלא גם מקום מסודר לשהיית הקרוואנים, בו הם יכולים לקבל את כל צרכיהם ואת צורכי הדרים בהם. למעשה, מדובר בחניון קמפינג מוסדר בו יכולים לבוא גם בעלי אוהלים אך בתוכו, קיים מתחם ייעודי עבור קרוואנים. במתחם, יש את כל הנדרש על מנת לתפעל היטב את הקרוואן, לתחזקו, להצטייד מחדש ולהתחבר לתשתיות.

מה יש למשל בחניון קרוואנים אכזיב? ניתן למצוא שם חיבור למים זורמים (בחלק מן הקרוואנים אין מקור מים זמין והם תלויים לחיבור זרימה חיצונית, כדי שניתן יהיה להתקלח בהם), חיבור לחשמל, להטענת ציוד אישי (מחשבים וסלולאר ועוד) כמו גם להטענת מצברי הקרוואן, סככות צל ומחצלות סמוך לקרוואן לשהייה נעימה יותר לאורך כל היום, שולחנות וריהוט חוץ, פינות מנגל, מקררים, שירותים ועוד ועוד דברים, שהופכים את הנוחות של הקרוואן לנוחות גם מחוצה לו.

 


חניון קרוואנים אכזיב – להיות עם שותפים לדרך

חוף אכזיב קרוואניםכאמור, חניוני הקרוואנים הלכו, צמחו והתרבו וכיום ניתן למצוא רבים מהם באתרי תיירות ובשמורות טבע מובילים מדרום ועד צפון. כך למעשה, אתם יכולים לנצל את היתרונות של החופשה בקרוואן ולנוע מאתר לאתר, כאשר אתם חונים כל פעם באתר אחר. החניונים המסודרים עולים אומנם כסף, אך זהו כסף קטן מאוד לעומת היתרונות הרבים שחניונים אלו מציעים. בכל אופן, תגלו מהר מאוד, שהחניונים האלו מלאים באנשים ממש כמותכם ושתוכלו לשבת יחדיו או לשוחח ולהמליץ אחד לשני על אתרים חדשים ולקבל סיוע או טיפים על תחזוק הקרוואן ושדרוג החופשה.

'המעיינות' הינה חברת השכרת הקרוואנים המובילה בישראל. צוות המומחים שלנו לא רק להתאים לכם את הקרוואן הטוב ביותר אלא גם לתכנן יחד אתכם מסלול אטרקטיבי עבורכם.

חוף קרוואנים בכנרת – לחנות וליהנות

חופשות וטיולים בקרוואנים, הפכו בשנים האחרונות לחופשת חלומות בשל היכולות להיות ניידים וליהנות מכל העולמות. גם חופשה מפנקת וגם היכולת להגיע ולטעום כל מקום בכל זמן, בלי להיות כבולים לאזור מסוים בו בחרנו את המלון או האכסניה.

זה נכון גם לשעות הלילה, כשסיימנו לטייל ואנו בין הרפתקה אחת לאחרת. אנו יכולים לנטות ולהחנות את הקרוואן שלנו בכל מקום ואתר, ליהנות ממה שיש למקום הלינה להציע (ולטייל או לנפוש שם גם בבוקר) ולהרגיש חופשיים ומאושרים. חוויה זו מתעצמת, כאשר אתם בוחרים לחניה חוף קרוואנים בכנרת.

חוף קרוואנים בכנרת

חניה בכל מקום

על פי החוק במדינת ישראל, ניתן להחנות קרוואן בכל מקום בו החוק מתיר זאת וכל עוד אינכם מסכנים את שלום התנועה והסביבה. המשמעות לכך, היא שניתן להחנות קרוואנים בחופי ים, אתרי טבע, על שפת גדת הנחל, בחניונים ציבוריים ואפילו סתם כך בתוך העיר במקומות המותרים. נדגיש, גם העובדה שמתירה להחנות קרוואן בחופי ים או באתרי טבע, נכונה רק במידה והדבר נעשה על פי חוק ובהתאם לרשות ללון בשטח זה (למשל אפשרות לישון בשמורות טבע).

ועדיין, למרות היכולת ללון בכל מקום בטבע, הכי טוב יהיה לינה בקרוואן בטבע במקום מסודר לחניית קרוואנים. זה יכול להיות בחניון קמפינג בשמורת טבע, חוף קרוואנים בכנרת, או חניון מיוחד שהוכשר לקרוואנים בסמיכות לכל אתר אחר. כך גם נהנים מכל הטוב ומהחופש שיש לטבע להציע וגם נהנים ממתחם מסודר וייעודי, המסייע לנו עם שלל שירותים חיוניים וחשובים עבורנו ועבור הקרוואן שלנו.

להצטייד, להתנקות ולהתרענן

חניון קמפינג מסודר, כמו חוף קרוואנים בכנרת, מאפשר לנו בעצם לא רק גישה מהירה לאתר הטבע אלא אפשרות גם להצטייד, לרענן, לתחלף ולשפר את מצבו של הקרוואן שלנו לאחר יום עמוס בטיולים. בין השאר, ניתן למשל לטעון את המצברים בקרוואן, למלא מים במכלים (ובכלל), לנפח צמיגים, אם צריך, להתמקם מתחת לתאורת לילה, להתחבר למקורות חשמל להטענת האביזרים השונים, לרוקן את הפסולת שהצטברה במהלך היום ועוד ועוד.

נקודה נוספת, חיונית עבורנו, היא האפשרות להתרענן ולהתנקות בעצמנו. חלק מן הקרוואנים אינם מגיעים עם מכלי מים, המיועדים למקלחת שבקרוואן. המשמעות היא שכדי ליהנות ממקלחת חמה או מרעננת בתוך הקרוואן, יש להתחבר למקור מים חיצוני. בחוף קרוואנים בכנרת למשל, יש ברזי מים חיצוניים אליהם מתחברים וכך ניתן ליהנות מזרם מים יציב ומקלחת נעימה. חוף קרוואנים בכנרת יכול לכלול גם שולחן עץ ליד כל חניה, מחצלת, עמדת מנגל, מטבח מאובזר ומקרר משותפים ועוד מתחמים מעניינים ורצוי לברר לפני אלו עוד דברים מכיל חוף קרוואנים בכנרת שאתם מתכננים להזמין.

תכננו מראש

נכון, כל הכיף בטיול קרוואנים הוא החופש המוחלט לעשות מה שבא לכם, מתי שבא לכם. הספונטניות שבנסיעה ממקום למקום. אבל דווקא בכל נושא החנייה, ראוי לשקול לבצע תכנון מראש, ולו רק לפעם בכמה ימים. כדי לתת כאמור, לנו ולקרוואן להיטען מחדש. בין אם שמעתם טובות על חוף קרוואנים בכנרת או חניון בחוף בצת או בכלל באתר מקסים בנגב.

כדאי להיוועץ עם חברת השכרת הקרוואנים, המכירה את החניונים היטב ותוכל להעניק לכם עצות השוות זהב.

'קראפאן' הינה חברת השכרת קרוואנים המובילה בישראל עם צי קרוואנים רחב והרבה ידע ורצון להעניק לכם את הטוב ביותר. התייעצו ודברו איתנו בכל נושא בדרך לחופשה החלומית שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!