קראוון נגרר VS קראוון ממונע: מה כדאי לכם?

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

החלטת לצאת לחופשה, כאן בארץ ועכשיו עולה אצלך השאלה איך אפשר לטייל ברמה הגבוהה ביותר ובו בזמן להישאר הכי קרוב לטבע? התשובה לכך נמצאת בכלי הרכב, בקראוון. שירותי קראוונים להשכרה מאפשרים לך ליהנות מאחת הנסיעות המרגשות ביותר ובשנים האחרונות אפשר לשמוע על יותר ויותר ישראלים אשר נרגשים לספר על הטיול שעברו.

שירותי ההשכרה מתבצעים על ידי חברות המתמחות בתחום זה. הן אחראיות לכלי הרכב, לרמת תחזוקה גבוהה וכחלק מתפקידן הן צריכות לעזור לך לבחור את כלי הרכב המתאים עבורך. ישנם סוגי קראוונים רבים וניתן לחלק אותם בין אלו הנגררים ואלו הממונעים.

קראוון להשכרה

קראוון נגרר מול קראוון ממונע – מה עדיף

קראוונים להשכרה יכולים להיות נגררים או ממונעים. כל אחד מהם יכול להיות מאובזר ברמה גבוהה ולהפוך את הטיול שלך לחוויה שכולם ירצו לחזור עליה. כדי להחליט איזה מבין סוגי הרכבים יכול להתאים עבור הדרישות שלך, כדאי להכיר את ההבדלים בניהם.

קראוון נגרר

אפשרות אחת שעומדת לרשותך היא לנסוע בקראוון נגרר. מדובר בכלי שמתחבר לרכב הנוכחי שלך או לרכב בהשכרה. היתרון שלו הוא היכולת לעצור, לנתק את הקראוון ולהמשיך בנסיעה ברכב. שיטה זו נוחה לכל מי שרוצה במהלך הטיול להיכנס גם לערים בלי להסתבך בנסיעה בכלי רכב גדול.

מבחינת הגרירה, אם יש לך וו גרירה ברכב, ניתן יהיה להתאים קראוון שהוא יכול לשאת ללא קושי. אם לרכב אין וו גרירה ניתן להוסיף וו או לשכור רכב מתאים. לרוב, החברה אשר תציע לך את הקראוון תוכל להציע לך גם את הרכב שמתאים לו.

קראוון ממונע

קראוון זה מגיע כיחידה אחת. הנסיעה מתבצעת באותה יחידה בה מתבצעות פעולות שונות, אך לאורך כל הדרך חובה לשבת במקומות המיועדים לכך ולחגור חגורות בטיחות. בשום אופן אין לקום באמצע הנסיעה, אך אפשר ליהנות מהנסיעה המשותפת והמרווחת.

אפשרות זו מתאימה לכל מי שרוצה לנסוע ברכב עצמו ללא נגרר ומי שמבין כי במקרה של כניסה לעיר ואזורים צפופים לעתים תהיה מגבלה של מקום (ואי אפשר לנסוע רק עם החלק הקדמי). מבחינת הנהיגה, ניתן לנהוג על רוב הרכבים עם רישיון סטנדרטי.
לחצו כאן להרחבה על קרוואן ממנוע

קרוואן להשכרה בישראל

קראוונים להשכרה מחברה המתמחה בתחום

בין אם החלטת לשכור את הקראוון הממונע ובין אם את הנגרר, דבר אחד ברור, חשוב שהחברה המשכירה תתמחה בתחום. החברה תוכל לעזור לך לבחור את הקראוון הנכון, היא זו שתדאג שהמקרר יהיה כבר קר מראש, לתחזוקה ברמה גבוהה והיא תשפיע על הטיול שלך.

חברת מעיינות מאפשרת לך לצאת לטיול המושלם בכלי הרכב שהכי מתאים לך. אנו מעמידים לרשותך שלל קראוונים להשכרה, נגררים וממונעים. בנוסף, נשמח לעמוד לרשותך בכל הנוגע לבחירת מסלולי הטיול ובמתן מידע על חניונים הפזורים ברחבי הארץ.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!