אמנים? 3 דברים שחובה לקחת לטיול קרוואנים

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

טיולי קרוואנים מאז ומתמיד היוו השראה רבה למי שעוסקים בתחומים שונים של אומנות. המרחבים הפתוחים, החופש, הנופים והשחרור ממועקות היום יום מאפשרים לנפש לקבל לתוכה ולהוציא ממנה את המיטב שבנפש ובכישרון. מוזיקאים, צלמים וציירים מכל העולם מעבירים חלק מזמנם או את כל זמנם בטיולים אלו, אז מה הכי חשוב לקחת לדרך ומה כדאי לדעת על החוויה שהופכת להשראה? 

חוויה שהיא כולה השראה

אנשים רבים אוהבים לטייל אך אין ספק שעבור אמנים הטיולים מהווים כר פורה ליצירות מסוגים רבים. מי שאוהב לצלם ימצא נופים באזורים רבים של העולם, מי שאוהב לצייר יהיה בחיפוש מתמיד אחר נופים צבעוניים וייחודיים, ומי שאוהב לנגן יחפש אחר המוזה והשקט כדי להוציא תחת ידיו יצירות מבריקות. השכרת קרוואן מאפשרת להתנתק מהעולם, לצאת למרחבים וליהנות מהאוויר הפתוח ומהשקט, מתכון מצוין להשראה. 

חומרי גלם ובלוקים

אמנים שמתחברים לנופים שונים ולצורך לפגוש בתרבויות ובמבנים שונים לצורך השראה לציורים ייהנו במיוחד מטיול קרוואן. עם זאת, הציוד הספציפי בו יעשו שימוש צריך להגיע איתם כי אין לדעת היכן במרחבים ניתן יהיה להשיג את חומרי הגלם המתאימים. קודם כל מומלץ להצטייד בבלוק רישום, בעפרונות רישום וכמובן בסוגי הצבעים בהם נעשה שימוש. אם מדובר בצבעי מים, או בצבעי שמן, ורצוי כמובן לקחת מכחולים מתאימים, כלי ניקוי, פלטה לצבעים וכן ציור מותאם עם כיסא. 

מצלמה ועדשות מתאימות

צלמים שיוצאים לטיול קרוואנים יכולים ליהנות מהעובדה שהם לא זקוקים כמעט לדבר מלבד המצלמה, אך הדבר אינו נכון. מומלץ מאוד לקחת עדשות שיכולות להתאים לסגנונות צילום שונים, למשל עדשות מרחוק לצילומי נוף ועדשות תקריב לחיות שונות שמעוניינים לצלם מקרוב. יש שיצטיידו בחצובות שונות, למשל לעמידה או שכיבה ממושכת בהמתנה לחיות בר, ויש שיזדקקו לחצובות ועדשות מותאמות לצילומי שמיים או צילומי לילה. יש שייקחו את הנושא צעד אחד קדימה ויצטיידו גם בלבוש מסווה כדי להיטמע בנוף, או בנעליים מתאימות לצעידות מרוחקת מהקרוואן בהגעה לנקוות מסוימות. בכל מקרה, אחרי לימודי צילום ישנם טיולים רבים אליהם ניתן להצטרף יחד עם צוות הלימודים, ויחד ניתן לחקור, לצלם ולחוות את הנופים במלוא העוצמה. 

כלי נגינה

אוהבי המוזיקה והמוזה פעמים רבות ישמחו לצאת לדרכים, ליהנות מהנופים, מהחופש ומבריחה מלחצי היום יום, וכל אלה מהר מאוד יכולים להפוך לשירים ומנגינות שיישארו לנצח. מה כדאי לקחת לטיול כזה? קודם כל את כלי הנגינה – אם זו גיטרה, אם זו מפוחית או חלילית, וכמובן שמומלץ שיהיה מכשיר הקלטה בטלפון שם ניתן יהיה לשמור את הסקיצות. לכותבי המוזיקה כדאי לקחת איתם כמובן מחברת וכלי כתיבה כדי שיהיה איפה לכתוב את מה שעולה בראש. 

לסיכום, בין אם במסגרת לימודי צילום ובין אם כטיול השראה של ציור או נגינה, טיול קרוואן בארץ או בחו"ל יכול להיות הזמן המושלם להתנתק מהעולם, להתחבר לכאן ועכשיו וליצור מתוך מקום של שקט. הצטיידות נבונה מראש תמנע התעסקות מיותרת בחיפוש אחר חומרי גלם ומצרכים שיכולים להיות חיוניים במיוחד למימוש הטיול, לכן מומלץ לצאת כאשר כל הציוד הנדרש מגיע עמכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!